Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Tahtomattaan yksin

Vierailija
03.08.2024 |

https://www.hs.fi/paivanlehti/03082024/art-2000010535060.html

"Pidän itseäni nättinä, hauskana ja kivana."

Juu, ei.

Kommentit (277)

Vierailija
141/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvista näkee heti syyn, pienikokoinen hintelä mies ja ylipainoinen isokokoinen nainen. Valitettavasti ovat laarin pohjalla.

Jaa, kyllähän jollekin justin piiperille riittää vientiä.

No pillipiipari onkin julkkis. Eri asia.

No, kato miehet luulee, että nainen ei kelpaa miehille jos nainen on sinkku. Todellisuudessa nainen ei vaan itse huoli miestä syystä tai toisesta. 

Sama juttu miehillä. Kyllä jokainen mieskin saisi naisen jos tahtoisi.

Näin on. Sosiaalinen ekstrovertti, hauska, älykäs ja empaattinen saa paremmin seuraa.

Jos ei ole luonteeltaan jotain näistä, niin sitten

"Me ei oltaisi yhdessä, jos olisin ollut tapaamishetkellä tanakka. Mies ei ole tätä suoraan sanonut, mutta tiedän sen hänestä näin 20 vuoden jälkeen"

Hah. Mun vaimo näki kuvan minusta 18 vuotiaana, kun olin ylipainoinen. Hän sanoi ihan suoraan että jos olisin ollut tuossa kunnossa silloin kun tapasimme, niin hän tuskin olisi kiinnostunut minusta.

Vierailija
142/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko nainen artikkelissa mistä syystä itse arvioi jääneensä yksin? Mitä ajatuksia hänellä oli? 

ja voisitteko jättää ulkonäön ruotimisen. Ei siitä ole mitään hyötyä. Kaiken näköiset ja kokoiset ihmiset löytävät kumppaneita. Ei se ulkonäöstä tai tatuoinneista johdu. 

Kyllä, mutta myös luonne pitää olla kiva. Loppujen lopuksi se on kokonaisuus. 

Ja jos oma toive on jollain lailla komea mies, niin pitää siihen itsekin yltää. Jos katsoo pariskuntia prismassa, niin kaikennäköiset tosiaan pariutuvat, mutta aika lailla omankaltaisten kanssa. Jos ei pidä vatsasta ja kaksoisleuasta miehellä, niin ei niitä kannata itselläänkään pitää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kymmeniä vastaavalla kropalla varustettuja naisia, jotka ovat suhteessa.

Rumapainoisia on parisuhteessa siksi että he ovat märehtineet itsensä rumapainoisiksi vasta suhteessa ollessaan. Aniharva mies menee parisuhteeseen rumapainoisen naisen kanssa.

Suhteet joissa nainen paisuu suhteettomasti päättyvät muuten säännönmukaisesti, jätetyt naiset pääasiassa ovat rumapainoisia.

Vierailija
144/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"38-vuotias nainen EI ole vanha. Naisten eliniänodote on yli 80 vuotta, joten vanhat naiset ovat paljon vanhempia."

38v on lähellä vaihdevuosiensa alkua.  Eli on parisuhdemielessä erittäin vanha. Ja vanhanpuoleinen seksuaalisesti muutenkin, kuten yhden yön pysäkille.

43- vuotias mies on vielä vanhempi. Miehet vanhenevat nopeammin kuin naiset. Tutkitusti 25-vuotias mies vastaa 40-vuotiasta naista.

"Tutkitusti 25-vuotias mies vastaa 40-vuotiasta naista"

Missä tutkimuksessa näin on todettu? Jossain sellaisessa, joka on olemassa vain sinun pääsi sisällä?

Vierailija
145/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullinen fiilis tuli jutusta. Varsinkin tuon naisen kohdalla. Aika samanmallinen, miehekäs kroppa tuolla naisella on kuin itsellänikin, epäilen että se on yksi syy, miksi miehet eivät kiinnostu. 

Ei ole. Tiedän kymmeniä vastaavalla kropalla varustettuja naisia, jotka ovat suhteessa. 

Ei tuollainen kroppa tarkoita sitä, että miehen saaminen olisi täysin mahdotonta. Kiinnostuneita miehiä ei vaan välttämättä ole kovin paljon jos näytät tuolta, joten todennäköisyys löytää mies on paljon huonompi, verrattuna naiseen joka on normaalipainoinen.

Olen eri mieltä. Suuri osa ihmisistä on ylipainoisia, eikä tuo nainen ole mitenkään erityisen lihava. Sinun logiikkasi pätisi vain

Tuolla naisella olisi suurempi todennäköisyys löytää mies, jos hän olisi normaalipainoinen. Sinä tiedät sen itsekin aivan hyvin, en tiedä miksi koitat tässä väittää mustaa valkoiseksi. 

Ja kyllä, tuo nainen on merkittävästi ylipainoinen. 

Olisi varmaan suurempi todennäköisyys, mutta siltikin epävarma asia. Normaalipainoisuus ei avaa ovia parisuhteeseen.

Onko sinulla jotain sisäpiirin tietoa tuosta naisesta, vai miksi väität hänen olevan merkittävästi ylipainoinen? Hän on lyhyt, ja lyhyt ihminen näyttää tuolta lievästi ylipainoisena.

Vierailija
146/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen käsivarret on kauttaaltaan tatuoitu. Juu ei. 

Naisen lihavuus on suurempi ongelma. Toki tatuoinnitkin ovat ikäviä, mutta voisin minä normaalipainoista tatuoituakin harkita, jos ihastuisin, mutta noin lihavaan en voisi edes ihastua.

Ei tuo nainen edes ole lihava. Vain lievästi ylipainoinen. Esim. siltakuvassa tulee hyvin esiin se, että nainen on keskivertoa lyhyempi. Silloin muutamakin ylimääräinen kilo saa näyttämään pulleammalta kuin pitempi ihminen näyttää samalla painoindeksillä.

Tuo nainen on täysin ilmiselvästi lihava. Miksi valehtelet tuolla tavalla, ei totuuden kieltämisestä ole mitään hyötyä.

Vierailija
147/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos tuo nainen painaa 60-75 kg, niin minä painan 2-3 kg"

Tuossa naisessa on kolmen kaunispainoisen neitokaisen massa.  Eli 150 kg.

Vierailija
148/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Hieman on pullea nainen. Hänkin varmaan kelpuuttaa itselleen vain huippumiehet. Miehestä on niin hämärä kuva, että on vaikea sanoa mitään 

Kyllä pullea nainen kelpaa monelle miehelle. Jotkut hoikat miehet nimenomaan tykkäävät pulleista. Pulleiltahan saa parhaimmat kyydit. Itseasiassa monelle miehelle kelpaa nainen kuin nainen vaikka jätesäkki päässä ja possun naamalla varustettuna kunhan vaan on nainen. 

Hän etsi parisuhdetta, ei panoa. 

Vierailija
149/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako jauhaa painosta. Itse olen ylipainoinen nainen. On läskit reidet, pelastusrengas ja paksut käsivarret. Silti on aina riittänyt miehiä. Niin nyt nelikymppisenä kuin nuorenakin. Eikä vain yhdenyönjuttuja vaan ihan seurusteluun, naimisiinkin (olen siis tälläkin hetkellä naimisissa). Enemmän kuin olisin halunnut, olen joutunut osan hätistelemään pois. Ja akateemisia lähes kaikki, itsekin kun sellainen olen. Varmasti osa miehistä ei minua painon tai muun takia haluaisi, mutta sen verran moni on halunnut, että eipä ole juuri tarvinnut sinkkuna olla, ellei ole itse halunnut. 

Vierailija
150/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumapainoisia on parisuhteessa siksi että he ovat märehtineet itsensä rumapainoisiksi vasta suhteessa ollessaan. Aniharva mies menee parisuhteeseen rumapainoisen naisen kanssa.

Suhteet joissa nainen paisuu suhteettomasti päättyvät muuten säännönmukaisesti, jätetyt naiset pääasiassa ovat rumapainoisia.

Olet väärässä. Monet, monet, monet ovat olleet ylipainoisia jo parisuhteen aloittaessaan. Esim. keskustapoliitikko Annika Saarikko on ollut ylipainoinen lapsesta asti.

Monet miehet ryhtyvät parisuhteeseen ylipainoisen naisen kanssa. Ja niiden jotka eivät, on turha valittaa naisenpuutetta, kun ovat itse liian nirsoja.

Parisuhteet eivät myöskään lopu naisen (tai miehen) ylipainoon.

Vierailija
151/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää jaksako jauhaa painosta. Itse olen ylipainoinen nainen. On läskit reidet, pelastusrengas ja paksut käsivarret. Silti on aina riittänyt miehiä. Niin nyt nelikymppisenä kuin nuorenakin. Eikä vain yhdenyönjuttuja vaan ihan seurusteluun, naimisiinkin (olen siis tälläkin hetkellä naimisissa). Enemmän kuin olisin halunnut, olen joutunut osan hätistelemään pois. Ja akateemisia lähes kaikki, itsekin kun sellainen olen. Varmasti osa miehistä ei minua painon tai muun takia haluaisi, mutta sen verran moni on halunnut, että eipä ole juuri tarvinnut sinkkuna olla, ellei ole itse halunnut. 

Kuulostat täysin harhaiselta. 

Vierailija
152/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näitä kommentteja lukee, paistaa silmään yksi asia: pinnallista pinnallista ja pinnallista.

Sinun pitää näyttää siltä tältä ja tuolta.  Sinun on oltava kaunis komea upea.  Näillä kriteereillä saat parisuhteen, muuten et. Onko siis ihme että ihmiset ovat yksin ja onnettomia?  Voi olla minkälainen mätisäkki tahansa kunha on komea mätisäkki. 

Kuinka moni näistä kommentoijista täyttää omat kriteerinsä?  Kuinka moni kelpuuttaisi oman itsensä?  Eletään jossain utopiassa,  etsitään jotain pilvilinnaa.  Täydellistä ja virheetöntä ULKOAPÄIN.  Se mitä ihminen oikeasti on,  on yhdentekevää.

On todella mielenkiintoista miten omassa tuttava-  ja ystäväpiirissä kaiken kokoiset ja näköiset ihanat ihmiset ovat löytäneet toisensa.  Heillä kaikilla on yksi yhteinen piirre: hyvä sydän, ystävällisyys, avoimuus.  Se vetää puoleensa toista samankaltaista

Miten hienoa lukea tällä palstalla noin kaunis ja normaali kommentti. Kiitos siitä! Maailma on valitettavasti mennyt sairaaksi ja ihmiset seurustelevat statuksen, rahan ja ulkonäön kanssa. Se tärkein, ihmisen sisin unohtuu nyky maailmassa täysin.  Toivokaamme, että joskus arvot palautuvat normaali tilaan.

Vierailija
153/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisessa elämässä ihmisen ylipaino ei ole mikään este eikä edes hidaste parisuhteen saamiselle. Puolet suomalaisista on ylipainoisia. Mutta täällä aaveella on joukko katkeroituneita huonosti kasvatettuja miehiä, jotka käy näissä ketjuissa haukkumassa ylipainoisia naisia ja nimittelemässä pulleita törkeillä termeillä. Onneksi tuo heidän ankea ja katkera kupla ei kerro suurimman osan suomalaisista elämästä ja ajattelutavasta. 

Vierailija
154/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen lihavuus on suurempi ongelma. Toki tatuoinnitkin ovat ikäviä, mutta voisin minä normaalipainoista tatuoituakin harkita, jos ihastuisin, mutta noin lihavaan en voisi edes ihastua.

Ei tuo nainen edes ole lihava. Vain lievästi ylipainoinen. Esim. siltakuvassa tulee hyvin esiin se, että nainen on keskivertoa lyhyempi. Silloin muutamakin ylimääräinen kilo saa näyttämään pulleammalta kuin pitempi ihminen näyttää samalla painoindeksillä.

Tuo nainen on täysin ilmiselvästi lihava. Miksi valehtelet tuolla tavalla, ei totuuden kieltämisestä ole mitään hyötyä.

En minä valehtele, vaan vertaan itseeni ja muihin tuntemiini ihmisiin, joiden pituudet ja painot tiedän. Jutun nainen on niin lyhyt, että hän on todennäköisesti vain lievästi ylipainoinen. Onko sinulla tunnuksia tuonne, pääsetkö lukemaan koko jutun? Minä pääsen, ja kuvista näkee naisen olevan selkeästi keskivertoa lyhyempi, hän on 155 cm tai vieläkin lyhyempi. Sen pituinen näyttää tuolta lievästikin ylipainoisena.

Vierailija
155/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat naisia useammin ylipainoisia. Ei ole varaa nirsoilla jos ei itsekään pysty laihduttamaan 

Vierailija
156/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö tuossa artikkelissa ilmi että missä päin Viivi ja Timo asuvat? Asuvatko jossain syrjäkylällä, vai kaupungissa?

Vierailija
157/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat täysin harhaiselta. 

Kun oikeat argumentit loppuu, alkaa nimittely ja mielenterveyden kyseenalaistaminen, eikös niin. Nolaat sillä vain itsesi. 

Vierailija
158/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen tarkoittaa BMI asteikolla mitä tahansa väliltä 18,5 ... 25, tämä on terveydellinen määrittely. Mutta, 18,5 on kaunispainoinen, 25 sen sijaan on rumapainoinen, melkeinpä järkyttäväpainoinen. Katso: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-1203768…

Kun yläraajat on noin pahasti pilattu, on aika varmaa että huoraleimoja löytyy muualtakin, isoja ja paljon.

Vierailija
159/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on erittäin lihava.

Vierailija
160/277 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko nainen artikkelissa mistä syystä itse arvioi jääneensä yksin? Mitä ajatuksia hänellä oli? 

ja voisitteko jättää ulkonäön ruotimisen. Ei siitä ole mitään hyötyä. Kaiken näköiset ja kokoiset ihmiset löytävät kumppaneita. Ei se ulkonäöstä tai tatuoinneista johdu. 

Kyllä, mutta myös luonne pitää olla kiva. Loppujen lopuksi se on kokonaisuus. 

Ja jos oma toive on jollain lailla komea mies, niin pitää siihen itsekin yltää. Jos katsoo pariskuntia prismassa, niin kaikennäköiset tosiaan pariutuvat, mutta aika lailla omankaltaisten kanssa. Jos ei pidä vatsasta ja kaksoisleuasta miehellä, niin ei niitä kannata itselläänkään pitää. 

Jutun nainen ainakaan ei pidä komeutta ensimmäisellä sijalla. Hän sanoo arvostavansa enemmän hyvää keskusteluyhteyttä ja kohtuullisen samanlaista arvomaailmaa.

Samanlaisen arvomaailman omistavia voi olla vaikeaa löytää, sillä miehissä on liikaa persuja, ja naiset inhoavat persuja.