Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa viikossa lapsesi syö eineksiä?

Vierailija
02.08.2024 |

Kiireisen arjen yleistyessä jopa työttömillä kuin yksinhuoltaja äideilläkin ovat einesruokien myynti lisääntynyt huomattavasti. Miten teidän kiireisessä arjessanne? Onko niin kiireistä, että lapsen aamiaiseksi on oltava valmiiksi pakattuja kolmioleipiä valion kaakaojuoman kera vai ehditkö laittamaan peräti pikapuurojauhepussista puuroa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mites omat lapsesi?

Incelillä mitään lapsia. Yrittää raukkeliini aina tätä, että yh-vihalla ja painamalla muita alaspäin ( yht ja työttömät) hänen arvonsa jotenkin nousisi. Ei nouse, halveksittavaa touhua.

Vierailija
22/27 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireisen arjen yleistyessä jopa työttömillä kuin yksinhuoltaja äideilläkin ovat einesruokien myynti lisääntynyt huomattavasti.

Tämä lause ei ole suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpäivinä itsetehty voileipä aamulla lapselle. Ja päivällinen osittain einestä. Työaika 7-16 toisella paikkakunnalla. Ei ole autoa. Olin yh 24/7.

Miten tuo yh tähän liittyy? 

Niin olin minäkin eikä syöty eineksiä.

Illalla laitoin jonkun padan muhimaan ja siitä syötiin seuraavat 2pv. Joskus tehtiin jotain nopeaa samalle päivälle mutta yleensä 2pv ruokia. Ja sunnuntaisin tein ruuan 4 päivälle, näin ei tarvinnut olla keittiössä koko aikaa

Vierailija
24/27 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole minun asiani vahdata aikuisen miehen ruokailuja.

Vierailija
25/27 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan niin kiire, etten ehtisi ruokaa laittaa. Eineksiä käytän 1-2 kertaa kuukaudessa..

Vierailija
26/27 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ei lainkaan. Kun koulut alkaa, niin 5x viikossa koululounaalla.

Vierailija
27/27 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään haetaan Cittarin tarjouksesta kolme ateriapakettia. Edellisen kerran niitä ostettiin kolme kevättalvella.

Samaten kaapissa on kolme nuudelipussia.

Työt alkaa ja nuo on lähinnä hätävarana, jotka teinit voi syödä, eikä muuta ole eivätkä he ehdi laittaa.

Ne onkin kodin ainoat einesateriat vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi