Miksi paheksut sitä, kun tallennan rannalla valokuvia ja videota?
Mitä vahinkoa siitä on, jos kuvaan omaksi ilokseni materiaalia tilanteista, jotka kuka tahansa voisi omin silmin nähdä ihan vain olemalla paikalla?
Materiaalia ei julkaista missään, ja juuri kukaan ei edes huomaa kuvaamistani.
Mitään laitonta tai sopiatonta tässä kuvaamisessa ei tietenkään ole.
Miksi siis valittaa asiasta?
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvaaminen ole sen kummempaa kuin itseä viehättävien ihmisten katseleminen rannalla ihan pelkkien omien silmien läpi.
No onhan se nyt ihan eri asia. Livenä et voi zoomailla ja vetää lapaseen, mutta kotona sitten kuvasta voit. Hirveä ajatus, että julkisilla paikoilla naisen vartalo on vapaata riistaa, jolle sedät voi sitten runkkailla kotona. Olen naimisissakin niin tuntuu todella pahalta ajatus, että joku maailmasta syrjäytynyt jossain heittää mälliä minun kuvilleni.
Mutta sehän näissä aloituksissa on tarkoituskin, ällöttää ja halventaa naisia niin, että pysyisivät kotona ja pukeutuisivat burkhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvaaminen ole sen kummempaa kuin itseä viehättävien ihmisten katseleminen rannalla ihan pelkkien omien silmien läpi.
No onhan se nyt ihan eri asia. Livenä et voi zoomailla ja vetää lapaseen, mutta kotona sitten kuvasta voit. Hirveä ajatus, että julkisilla paikoilla naisen vartalo on vapaata riistaa, jolle sedät voi sitten runkkailla kotona. Olen naimisissakin niin tuntuu todella pahalta ajatus, että joku maailmasta syrjäytynyt jossain heittää mälliä minun kuvilleni.
Mutta sehän näissä aloituksissa on tarkoituskin, ällöttää ja halventaa naisia niin, että pysyisivät kotona ja pukeutuisivat burkhaan.
Olet varmaan tietoinen siitä, että ihan oikeassa elämässä kohtaamasi ihmiset, niin miehet kuin naiset, voivat masturboida myös mielikuvilleen sinusta. Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää, ja onko se sinusta eri asia kuin valokuville masturboiminen? Jos on, miksi?
Tämän aloituksen tarkoitus ei ole millään lailla halventaa mitään sukupuolta, ja ainakaan minä en toivo kenenkään pukeutuvan rannalla yhtään sen peittävämmin kuin hän itse haluaa.
Minusta tuo on lähinnä säälittävää jos tiedät itsekin olevasi niin vastenmielinen että esim. lähestymisen sijaan ainoa keino nähdä naisia on salakuvata.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on lähinnä säälittävää jos tiedät itsekin olevasi niin vastenmielinen että esim. lähestymisen sijaan ainoa keino nähdä naisia on salakuvata.
En kerta kaikkiaan ymmärrä tätä halua loukata toisia. Jos joku ihminen on minusta vastenmielinen tai yhdentekevä, jätän hänet rauhaan sen sijaan, että alkaisin nimittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän naiset saavat olla yläosattomissa rannoilla. Koska ranta on julkinen paikka, heitä saa toisaalta myös kuvata vapaasti. Sitä ei voi rajoittaa. Miten tässä nyt näin kävi?
Kuulostaa vähän siltä että kävi klassisesti, aivan samoin kuin aina jos lapsi saa päättää mikä hänelle on parhaaksi 🤣
Sinuna miettisin enemmän miesten päätöksiä ja mihin ne miehiä johtavat, pikkuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan tietoinen siitä, että ihan oikeassa elämässä kohtaamasi ihmiset, niin miehet kuin naiset, voivat masturboida myös mielikuvilleen sinusta. Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää
Tottakai voivat. Mutta se on kuitenkin ihan eri asia, että miettiikö mielessään, vai onko minusta kuvia jonkun henkilön kovalevyllä. Ymmärrät varmasti itsekin, että mielikuva ja valokuva ovat täysin eri asioita. Toivoisin, että jos ei pysty kunnioittamaan naisia, niin kunnioittaisi edes sitä, että jotkut naiset ovat jonkun toisen miehen omia. Ehkä edes näin voisi nähdä sopimattomana sen, että pitää heidän vaimostaan salaa otettuja valokuvia runkkukansiossaan.
"Ymmärrät varmasti itsekin, että mielikuva ja valokuva ovat täysin eri asioita. "
Niin, sinun mielestäsi ne ovat eri asioita, ja tätä kantaa pyrin juuri ymmärtämään.
Miten suhtaudut piirroskuvaan sinusta? Jos joku piirtää vartalostasi kuvan ja masturboi sille, vertautuuko se mielestäsi ennemmin valo- vai mielikuvaan? Vaikuttaako asiaan se, millä tekniikalla tai kuinka yksityiskohtaisesti se on toteutettu?
Itse ole itse sillä lailla luonnonuskoinen, että ajattelisin ihmisen olemuksen jotenkin siirtyvän hänestä tehtävään kuvaan. Valokuva on minulle vain tietyllä tavalla järjestyneitä pikseleitä, ja minulle on se ja sama, masturboiko joku mielikuvalle tai minusta otetulle kuvalle, enkä pidä sitä millään lailla epäkunnioittavana minua kohtaan.
Ihanko omaksi iloksesi jos lataat videot youtubeen?
Aika älytöntä tuollainen kuvaaminen. Käsittämätöntä.
Siksi toisekseen, ko toiminnasta kirjoitetussa lehtijutussa sanottiin että kuvaaminen on häirintää ja kuvaajalle voidaan antaa kehotus tai poliisin suulla annettu käsky poistua rannalta.
Niin, mitä iloa sinä siitä kuvaamisesta koet saavasi?
"kuvaaminen on häirintää"
Ei pidä paikkaansa. Julkisella paikalla saa kuvata. Ranta ei ole yksityistila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paheksun, koska se antaa sinusta melko karmivan ja surullisen kuvan, että keräät runkkumateriaalia rannalta.
Minusta on karmivaa olla noin kiinnostunut tuntemattomien masturbaatiopreferensseistä, mutta kukin toki tavallaan.
Tässä tulee muuten esiin taas se tuttu kulttuurinen kuvio, jossa miesten masturboiminen halutaan esittää säälittävänä runkkaamisena, naisten masturbointi taas voimaannuttavana hyvinvoinnin lähteenä.
Et sinä ole mikään tuntematon, kun olet hokenut tätä rannalla kuvaamista monta päivää, ja kaikki kyllä tietää miksi sinä haluat sitä kuvata. "Ihan omaksi iloksi".
Minulle on ihan se ja sama että masturboit, turhaan yrität tehdä siitä mitään olkiukkoa. Mutta ällöttää ajatus siitä, että masturboisit min
ÄLÄ PUHU PASKAA.
Vierailija kirjoitti:
Siksi toisekseen, ko toiminnasta kirjoitetussa lehtijutussa sanottiin että kuvaaminen on häirintää ja kuvaajalle voidaan antaa kehotus tai poliisin suulla annettu käsky poistua rannalta.
En lataa kuvia ja videoita mihinkään.
Ja kuvaaminen itsessään ei ole häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lataa kuvia ja videoita mihinkään.
Ja kuvaaminen itsessään ei ole häirintää.
Mitä teet vieraitten ihmisten kuvilla ja videoilla?
"keräät runkkumateriaalia rannalta."
Onpa aggressiivinen viesti. Asia voi olla yllätys sinulle, mutta nykyään itsetyydytystä ei paheksuta. Saavuitko tänne jostain 1900-luvun alkuhämäristä?
Julkisella paikalla saa kuvata se ei pitäisi olla kenellekään mikään yllätys sitten jos osuu kuvaan.itse olet julkisella paikalla.
Jää kotiin ellet halua tulla kuvatuksi.
Vierailija kirjoitti:
"keräät runkkumateriaalia rannalta."
Onpa aggressiivinen viesti. Asia voi olla yllätys sinulle, mutta nykyään itsetyydytystä ei paheksuta. Saavuitko tänne jostain 1900-luvun alkuhämäristä?
Säälittävää tehdä sitä rannalla otettujen kuvien parissa, yök.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tulee juttelemaan rannalla kuvaavan rnkkarin kanssa.
Hui kauhea. Pelottaa oikein.
On kuvissa se etu että voi zoomata mielenkiintosiin kohtiin.