Asia, jonka tavallinen ihminen ostaa erittäin harvoin elämänsä aikana, samoja ei saa sanoa (tarkoituksella)
SUOLA. Mitenköhän monta pakettia ihmiset ostavat suolaa elämänsä aikana noin niin kuin keskimäärin? Yksi iso paketti kestää ikuisuuden.
Kommentit (34)
Rapumerta, ilmakivääri, ompelukone, kirves, kesämökki
Talous, jossa on useita jäseniä ja jossa lähes kaikki ruoka tehdään itse (myös säilötään), niin suolaa kuluu yllättävän paljon verrattuna vaikkapa kahden hengen talouteen, jossa käydään ravintolassa syömässä kerran viikossa ja lounaatkin syödään työmaaruokalassa.
Hautakivi on aika kertaluonteinen ostos yleensä.
Minä olen eläessäni ostanut jo monta vaatekaappia, tosin olen muuttanutkin aika usein :)
Moccis, koska siihen saa varaosia.
Vierailija kirjoitti:
Talous, jossa on useita jäseniä ja jossa lähes kaikki ruoka tehdään itse (myös säilötään), niin suolaa kuluu yllättävän paljon verrattuna vaikkapa kahden hengen talouteen, jossa käydään ravintolassa syömässä kerran viikossa ja lounaatkin syödään työmaaruokalassa.
Hautakivi on aika kertaluonteinen ostos yleensä.
Minä olen valitettavasti joutunut useamman hautakiven hankkimaan. Itsellehän sen yleensä ostaa joku muu. Tosin onhan noita arkunveistämisen kursseja, ehkä joku kaivertaa kivensäkin nykyään itse kansalaisopistossa?
Sarvikuono (se muovinen nieluhuuhteluväline)
Ruokapöytä