Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies roikottaa löysässä hirressä

Vierailija
02.08.2024 |

Mies on kohta kuukauden päivät vastaillut säännöllisen epäsäännöllisesti viesteihin (1-2 vrk viiveellä), pahoittelee kun ei ole ollut yhteyksissä, vetoaa kiireisiin, välttelee kunnon keskustelua ja kuulemma "yrittää" järjestää lisää aikaa. Olen suoraan kysynyt, kiinnostaako vielä olla kanssani tekemisissä ja kovasti väittää, että kiinnostaa. Mistä tällainen sekoilu johtuu? Olen itse ihan valmis heittämään hanskat jo tiskiin, mutta haluaisin myös käydä sen keskustelun tästä tilanteesta ennen sitä.

Kommentit (258)

Vierailija
61/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei tarvitse kommunikoida minun tavallani eli rehellisesti ja suoraan. Saatte mun puolesta vedättää, johtaa harhaan, pitää varalla, ihan mitä haluatte. Ette tarvitse siihen minun lupaani. 

Luojan kiitos olen oman rehellisen ja luotettavan mieheni löytänyt. Ihan riittävästi tuli noita vedättäjiä tavattua. 

Tässä näkyy ylemmyydentunto: "väärin" kommunikoija on vedättäjä, itse on rehellinen ja suora.

Se vaan, että monet nuo itseään rehellisenä ja suorana pitävät eivät ymmärrä, että he eivät ole maailman napa.

Vierailija
62/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei tarvitse kommunikoida minun tavallani eli rehellisesti ja suoraan. Saatte mun puolesta vedättää, johtaa harhaan, pitää varalla, ihan mitä haluatte. Ette tarvitse siihen minun lupaani. 

Luojan kiitos olen oman rehellisen ja luotettavan mieheni löytänyt. Ihan riittävästi tuli noita vedättäjiä tavattua. 

Tässä näkyy ylemmyydentunto: "väärin" kommunikoija on vedättäjä, itse on rehellinen ja suora.

Se vaan, että monet nuo itseään rehellisenä ja suorana pitävät eivät ymmärrä, että he eivät ole maailman napa.

Niin siis jos toinen kysyy että kiinnostaako mua enää niin kyllä minä siihen vastaisin rehellisesti ja suoraan. Jos EI kiinnosta ja silti vastaa että kiinnostaa (kuten aloituksen mukaan on käynyt) niin mitä muuta se on kuin valehtelemista ja vedättämistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuule, ei tarvitse kommunikoida minun tavallani eli rehellisesti ja suoraan. Saatte mun puolesta vedättää, johtaa harhaan, pitää varalla, ihan mitä haluatte. Ette tarvitse siihen minun lupaani"

Sä elät jossain 70-luvulla. Ei kukaan nykypäivänä toimi noin. Voit ihan rauhassa kiehua raivosta siellä, se ei muuta mitään. 

Vierailija
64/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuule, ei tarvitse kommunikoida minun tavallani eli rehellisesti ja suoraan. Saatte mun puolesta vedättää, johtaa harhaan, pitää varalla, ihan mitä haluatte. Ette tarvitse siihen minun lupaani"

Sä elät jossain 70-luvulla. Ei kukaan nykypäivänä toimi noin. Voit ihan rauhassa kiehua raivosta siellä, se ei muuta mitään. 

Ei pidä paikkaansa. Juurihan minä kerroin että itse toimin noin. Rakastuin mieheen joka toimii noin. Elämme molemmat nykypäivänä. 

Yritän myös lapseni kasvattaa rehellisiksi ja suoraselkäisiksi. Vallitsevaa asioiden tilaa ei ole pakko hyväksyä. 

Vierailija
65/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis jos toinen kysyy että kiinnostaako mua enää niin kyllä minä siihen vastaisin rehellisesti ja suoraan. Jos EI kiinnosta ja silti vastaa että kiinnostaa (kuten aloituksen mukaan on käynyt) niin mitä muuta se on kuin valehtelemista ja vedättämist

Ihmeellistä jankata viesteissä joltain että "oletko vielä kiinnostunut, oletko vielä kiinnostunut". Ensimmäinen ajatus on että kyseessä on joku omituinen stalkkeri tai muuten epästabiili yksilö. 

Vierailija
66/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis jos toinen kysyy että kiinnostaako mua enää niin kyllä minä siihen vastaisin rehellisesti ja suoraan. Jos EI kiinnosta ja silti vastaa että kiinnostaa (kuten aloituksen mukaan on käynyt) niin mitä muuta se on kuin valehtelemista ja vedättämist

Mutta jospa häntä teoriassa kiinnostaa, mutta vähän, ja sopivan hetken tullen. PItäisi vähän tarkentaa kysymystä, mikä kiinnostaa. Seksi, se että on optio tavata toinen jos haluaa vai kiinnostaako se ihminen enemmän kuin kukaan muu. Tässä tapauksessa voi olla että kiinnostaa se mahdollisuus tavata ap, jos mieli muuttuu. Ei halua sulkea mitään vielä lopullisesti pois.

Samahan se on ystävien kanssa. On niitä, joita haluaa nähdä useammin, ja niitä joita on kiva nähdä kerta vuoteen. Kiinnostaa, mutta ei ylettömästi. Jostain syystä kuitenkin kun seksuaalisuus tulee mukaan kuvaan, pitäisi olla mustavalkoinen.

Vierailija
67/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis jos toinen kysyy että kiinnostaako mua enää niin kyllä minä siihen vastaisin rehellisesti ja suoraan. Jos EI kiinnosta ja silti vastaa että kiinnostaa (kuten aloituksen mukaan on käynyt) niin mi

Onko aloittaja jossain kertonut jankanneensa? Yksi kysymys muiden joukossa.  

Vierailija
68/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Juurihan minä kerroin että itse toimin noin. Rakastuin mieheen joka toimii noin. Elämme molemmat nykypäivänä. 

Yritän myös lapseni kasvattaa rehellisiksi ja suoraselkäisiksi. Vallitsevaa asioiden tilaa ei ole pakko hyväksyä. 

Ystävällinen vinkki:

Keskity parisuhteeseesi ja lapseesi, sen sijaan että raivoat täällä nykypäivän ghostaus kulttuurista. Nostat vaan omaa verenpainettasi tuollaisella touhulla, mutta mitään hyötyä siitä ei sinulle tai kenellekään muullekaan ole. 

T. "Ghostaan aina, ja olen siitä ylpeä"

Vierailija
69/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis jos toinen kysyy että kiinnostaako mua enää niin kyllä minä siihen vastaisin rehellisesti ja suoraan. Jos EI kiinnosta ja silti vastaa että kiinnostaa (kuten aloituksen mukaan on käynyt) niin mi

Niin, jos mä nyt olen oikein ymmärtänyt niin siksi kai aloittajakin olisi halunnut vielä keskustella aiheesta.  

Vierailija
70/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ärsyttää noissa tyypeissä se että ne sitten loppujen lopuksi vaan luistaa vaikeistakin tilanteista. Onnistuvat välttämään kaikki mahdolliset epämukavat keskustelut. Välttelevät vaan kunnes se toinen luovuttaa. Koskaan eivät osaa suoraan sanoa. 

He pitävät ajatuksesta, että tälle naiselle voi laittaa viestiä kun siltä tuntuu. Jos päättää asian, tämä nainen ei enää ole saatavilla. Nainen on miehelle resurssi ja joku nainen on parempi kuin ei mitään naista. "Joku nainen" ei kuitenkaan ole niin kiinnostava, että asiaan halutaan panostaa. Tämä nainen saa leivänmurut, tasan sen verran kuin tarvitaan ettei nainen lähtisi lätkimään. Jos nainen osoittaa etääntymisen merkkejä, mies tsemppaa hetken, kunnes nainen on taas nalkissa. 

Näissä tapauksissa oikea tapa toimia on laittaa viestiä, että "hei, minusta tuntuu ettet ole riittävän kiinnostunut, joten järkkäilen treffejä toisen miehen kanssa". Sitten se pallo on miehellä. Joko pistää enemmän itsestään likoon tai jätetään nuolemaan näppejään. 

Vierailija
71/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin aloittajalla, mutta olen itse mies. Kerran oltu treffeillä, heti alkuun ja naisen aloitteesta. Vastailee kyllä saman päivän aikana, joskus tosi nopeasti ja laittaa kyllä viestejä itsekin. Mutta aikaa seuraavalle tapaamiselle ei ole vielä löytynyt. Eli tuli itselläkin mieleen, että varasijoilla ollaan, eikä edes ihan kärkipäässä.

Tai ehkä nykyajan 5-kymppiset eronneet sinkkunaiset vaan ovat niin aktiivisia ja koko ajan menossa omissa jutuissaan, ettei uuden kumppanin hommaaminen ole kovin korkea prioriteetti.

Hyväksyn kyllä jos minulle kerrotaan, että olen liian tylsä tavismies. Tai että yritän edetä liian nopeasti. Mutta itse en osaa sitä rivien välistä kovin helposti päätellä. Tai sanotaanko, etten halua tehdä liian hätäisiä johtopäätöksiä jos toinen tarvitseekin enemmän aikaa ja hitaampaa etenemistä.

Loppuun vieno toive sukupuolesta riippumatta: Kertokaa sille vastapuolelle asiat, ikävätkin, n

Jos nainen on itse tehnyt aloitteen, vastaa viesteihin nopeasti ja laittaa viestiä oma-aloitteisesti, niin kyllä häntä ainakin jonkin verran kiinnostaa. Katso nyt ainakin tuo loppuun asti äläkä vielä luovuta.

Ehkä hän on vain oikeasti kiireinen. Voi olla työkiireitä, omat vanhemmat saattavat vaatia huolehpitoa, lapset voivat vaatia aikaa, voi olla terveyshuolia jne. Lisäksi näin kesäisin monella on lomasta huolimatta kalenteri täynnä ja vasta syksyn tullen on enemmän aikaa.

Vierailija
72/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet hänelle nainen numero x. Hän ehdottaa tapaamista kanssasi, jos häntä panettaa, eikä kukaan muu kerkeä tapaamaan.

Vierailija
73/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ärsyttää noissa tyypeissä se että ne sitten loppujen lopuksi vaan luistaa vaikeistakin tilanteista. Onnistuvat välttämään kaikki mahdolliset epämukavat keskustelut. Välttelevät vaan kunnes se toinen luovuttaa. Koskaan eivät osaa suoraan sanoa. 

He pitävät ajatuksesta, että tälle naiselle voi laittaa viestiä kun siltä tuntuu. Jos päättää asian, tämä nainen ei enää ole saatavilla. Nainen on miehelle resurssi ja joku nainen on parempi kuin ei mitään naista. "Joku nainen" ei kuitenkaan ole niin kiinnostava, että asiaan halutaan panostaa. Tämä nainen saa leivänmurut, tasan sen verran kuin tarvitaan ettei nainen lähtisi lätkimään. Jos nainen osoittaa etääntymisen merkkejä, mies tsemppaa hetken, kunnes nainen on taas nalkissa. 

Näissä tapauksissa oikea tapa toimia on laittaa viestiä, että "hei, minusta tuntuu ettet ole riittävän kiinnost

"Näissä tapauksissa oikea tapa toimia on laittaa viestiä, että "hei, minusta tuntuu ettet ole riittävän kiinnostunut, joten järkkäilen treffejä toisen miehen kanssa""

Cringe. Näyttää täysin läpinäkyvältä manipulointiyritykseltä. 

Vierailija
74/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminenkin on eri asia kuin se mitä aloittajan tapaama mies tekee. Valehtelee ja vedättää. Varmasti takana on just se mitä kuvaatte. Haluaa pitää varalla, ei halua polttaa siltoja takanaan.

Joko selkärangatonta ja moraalisesti epäilyttävää toimintaa tai sitten epävarmuuden merkki. Eivät ehkä luota siihen että kuitenkaan löytävät mielenkiintoisempaakaan. 

Vierailija
75/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näissä tapauksissa oikea tapa toimia on laittaa viestiä, että "hei, minusta tuntuu ettet ole riittävän kiinnostunut, joten järkkäilen treffejä toisen miehen kanssa""

Cringe. Näyttää täysin läpinäkyvältä manipulointiyritykseltä. 

-- 

Se ei ole manipulointia vaan totuus. Pitää ihan oikeasti järkätä treffejä muiden miesten kanssa. 

Vierailija
76/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jotain olen oppinut miehistä, niin se on se, että jos ne ovat kiinnostuneet, niin ne pitävät yhteyttä.

Ja itse teen tuota samaa, jos ei kiinnosta tai en ole varma tunteistani, niin vastaamisessa kestää. Ja kun en ole varma tunteistani ja toinen laittelee koko ajan viestiä, niin se tekee sen, että ei jatkoon.'

Kiinnostunut ihminen tekee aikaa vaikka väkisin. Ei jatkoon. 

Vierailija
77/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jäädä jankkaamaan, kun on jo ihan selvää ettei toista kerran kiinnosta, ei ole mitään epäselvää eikä puhuttavaa.

Tässäkin tapauksessa kysytty on suoraan että kiinnostaako ja vastattu on että kiinnostaa. Miksi ei osaa sanoa että ei kiinnosta? 

Kuule, ei ne sanat, vaan ne teot. Miksi on niin tärkeä saada sanallisetkin pakit, kun tosiasialliset on jo saatu?

Nolaa vaan itsensä kun roikkuu, eikä kukaan halua mitään perässä roikkujaa oike

Mitähän tuokin selostus tarkoittaa?

Kummasti saat sen näyttämään toisen syyltä, vaikka nimeät itsekin toiminnan toisaalta jopa hyväksikäytöksi.

(Ps.Tietoisuus on tekijällä  jos tietää ettei itseä kiinnosta, eikä silti vihellä peliä poikki. )

Vierailija
78/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis jos toinen kysyy että kiinnostaako mua enää niin kyllä minä siihen vastaisin rehellisesti ja suoraan. Jos EI kiinnosta ja silti vastaa että kii

Siis en minä päivittäin jankkaa, kiinnostaako miestä vai ei. Mies vaan on kuukauden päivät vedonnut kiireisiin ja kuulemma yrittää järjestää enemmän aikaa. Puheiden tasolla kiinnostaa, käytännön tasolla ei. Itse vedän johtopäätökset, että sitä kiinnostusta ei ole tarpeeksi, jos ei viesteihin vastataan parin päivän viiveellä. Tällaisessa tilanteessa on aika hankala käydä sitä keskustelua tulevaisuudesta.

Vierailija
79/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda!, Olet varalla

Jos aidosti on kiinnostunut, niin on yhteydessä tiuhaan ja tekee kaikkensa, että näette. 

Vanha viisaus, jos haluaa jotain, tekee sen. Jos ei, selittelee 

Vierailija
80/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä tapauksissa oikea tapa toimia on laittaa viestiä, että "hei, minusta tuntuu ettet ole riittävän kiinnostunut, joten järkkäilen treffejä toisen miehen kanssa". Sitten se pallo on miehellä. Joko pistää enemmän itsestään likoon tai jätetään nuolemaan näppejään. 

Mun korvaan tollanen viesti kuulostaa kyllä tosi lapselliselta. Kuin yrittäisi tehdä toisen mustasukkaiseksi. Mulle on mies tehnyt noin ja se säälitti. Halusi väkisin jonkun reaktion.

Kuka ylipäätään haluaa jatkaa tutustumista, jos heti alkuun kaikki on niin vtun syvällistä ja vaikeaa? Ihmiset haluaa nousta arjen yläpuolelle tapailuvaiheessa. Jos et pysty tarjoamaan sitä kokemusta, et menesty treffimarkkinoilla. Jos on huolissaan treffikumppanin kiinnostuksen asteesta, kannattaa yrittää herättää se kiinnostus. Ja se ei tapahdu niin, että kysellään onko toinen kiinnostunut. Erittäin alkeellista on se. Ja näitä kiinnostuksen kyselijöitä on 95 %. Viisi prosenttia on sitten niitä naisia ja miehiä, joita kaikki tavoittelee. Niiden ei tarvitse kysellä mikä meininki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi