Mies roikottaa löysässä hirressä
Mies on kohta kuukauden päivät vastaillut säännöllisen epäsäännöllisesti viesteihin (1-2 vrk viiveellä), pahoittelee kun ei ole ollut yhteyksissä, vetoaa kiireisiin, välttelee kunnon keskustelua ja kuulemma "yrittää" järjestää lisää aikaa. Olen suoraan kysynyt, kiinnostaako vielä olla kanssani tekemisissä ja kovasti väittää, että kiinnostaa. Mistä tällainen sekoilu johtuu? Olen itse ihan valmis heittämään hanskat jo tiskiin, mutta haluaisin myös käydä sen keskustelun tästä tilanteesta ennen sitä.
Kommentit (258)
Miksi itse roikut tuossa miehessä? On päivänselvää, ettei mies ole kiinnostunut ja yrittää kohteliaasti saada sinut ymmärtämään sen ja lopettamaan viestien lähettelyn. Joidenkin on vaikea sanoa suoraan, ettet kiinnosta syystä se ja se, koska et ehkä suhtautuisi siihen hyvin.
Vaikutat hankala ihmiseltä, joka haluaa "käydä keskustelun" tapailun lopettamisesta ja vänkätä ja raivota, että " mikä minussa nyt on vikana, kun ei enää kiinnosta", "oletko löytänyt jonkun uuden?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ärsyttää noissa tyypeissä se että ne sitten loppujen lopuksi vaan luistaa vaikeistakin tilanteista. Onnistuvat välttämään kaikki mahdolliset epämukavat keskustelut. Välttelevät vaan kunnes se toinen luovuttaa. Koskaan eivät osaa suoraan sanoa.
Miksi ihmeessä jäädä jankkaamaan, kun on jo ihan selvää ettei toista kerran kiinnosta, ei ole mitään epäselvää eikä puhuttavaa.
Tässäkin tapauksessa kysytty on suoraan että kiinnostaako ja vastattu on että kiinnostaa. Miksi ei osaa sanoa että ei kiinnosta?
Kuule, ei ne sanat, vaan ne teot. Miksi on niin tärkeä saada sanallisetkin pakit, kun tosiasialliset on jo saatu?
Nolaa vaan itsensä kun roikkuu,
Itse en ymmärrä tätä myöskään. Joko kiinnostaa tai ei. Voi myös sanoa, että ei ole aikaa tälle ihmissuhteelle tässä kohtaa elämää. Miksi pahoitella jatkuvasti yhteisen ajan ja kanssakäymisen puutetta, kun sitä aikaa ei ole kuitenkaan halua järjestää? Tai ei kiinnosta järjestää?
Toi vänkäys on varmaan se seikka miksi ei halua sanoa suoraan, pelkää että naisesta tulee stalkkeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää sinua vaihtopenkillä. Miksi roikut hänessä kiinni?
Onko se roikkumista, jos olen kysynyt, onko aikaa/halua enää jatkaa tätä? Siinähän se on annettu pallo miehelle, voisi kertoa mikä on homman nimi.
Jos hän vastailee sinulle harvoin ja vähäsanaisesti, niin olet jo saanut vastauksesi: hän ei halua sinua.
Uutta matoa koukkuun vaan...
Miksipä mies ei roikottaisi epäkiinnostavaa naista (ja muutamaa muutakin siinä samalla), että voi pillun puutteen iskiessä ottaa sitten yhteyttä kuukausien päästä. Jos hän antaisi sinulle suorasukaiset tylyt pakit, niin kuka sitten olisi varapilluna. Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen mieheen. Jos mies ei ota aktiivisesti yhteyttä tietyn ajan kuluessa, niin poista numero. Säilytä itsekunnioituksesi.
Vierailija kirjoitti:
Miksipä mies ei roikottaisi epäkiinnostavaa naista (ja muutamaa muutakin siinä samalla), että voi pillun puutteen iskiessä ottaa sitten yhteyttä kuukausien päästä. Jos hän antaisi sinulle suorasukaiset tylyt pakit, niin kuka sitten olisi varapilluna. Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen mieheen. Jos mies ei ota aktiivisesti yhteyttä tietyn ajan kuluessa, niin poista numero. Säilytä itsekunnioituksesi.
Tätä olin just itekin tulossa sanomaan.
Mies haluaa pitää sut vaihtopenkillä paremman puutteessa. Siksi et saa selviä pakkeja. Muuten katoaisit siltä vaihtopenkiltä.
Onk se mies hyvä rakastelija, kestävä, tuottaako nautintoa ja orgasmeja?
Suuteleeko, nauraako, ynähteleekö mielihyvästä, puhuuko, silitteleekö, pitääkö sylissään tai kainalossaan?
Mitä kaipaat hänessä?
Vierailija kirjoitti:
Etsihän jostain kadonnut omanarvontuntosi ja laita miehelle viesti, että sinun aikasi on liian arvokasta tällaiseen säätämiseen. Sitten etsit itsellesi sellaista seuraa, joka saa olosi mukavaksi, ei ikäväksi.
Eikö tuokin ole vielä epätoivoista yrittämistä, että laittaa "viimeisen viestin"?
Ei mitään viestiä enää miehelle, eikä yhtään ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin aloittajalla, mutta olen itse mies. Kerran oltu treffeillä, heti alkuun ja naisen aloitteesta. Vastailee kyllä saman päivän aikana, joskus tosi nopeasti ja laittaa kyllä viestejä itsekin. Mutta aikaa seuraavalle tapaamiselle ei ole vielä löytynyt. Eli tuli itselläkin mieleen, että varasijoilla ollaan, eikä edes ihan kärkipäässä.
Tai ehkä nykyajan 5-kymppiset eronneet sinkkunaiset vaan ovat niin aktiivisia ja koko ajan menossa omissa jutuissaan, ettei uuden kumppanin hommaaminen ole kovin korkea prioriteetti.
Hyväksyn kyllä jos minulle kerrotaan, että olen liian tylsä tavismies. Tai että yritän edetä liian nopeasti. Mutta itse en osaa sitä rivien välistä kovin helposti päätellä. Tai sanotaanko, etten halua tehdä liian hätäisiä johtopäätöksiä jos toinen tarvitseekin enemmän aikaa ja hitaampaa etenemistä.
Loppuun vieno toive sukupuolesta riippumatta: Kertokaa sille vastapuolelle asiat, ikävätkin, niinkuin ne ovat. Toinen ei mene rikki siitä. Paljon hajottavampaa on ghostaaminen ja tunteilla leikittely. Älkää antako ymmärtää itseänne väärin. "Sori, tää ei nyt tunnu toimivan." (teksti vapaasti lainattavissa omaan käyttöön).
Jos on vain kerran oltu treffeillä, ei ole mitään "Sori, tää ei nyt tunnu toimivan". Nainen vastailee viesteihisi, joten ei ole ghostannut. Ei varmaankaan edes ajattele sinua niin paljon, että tulisi mieleen mitään erityistä viestittää. Yhdet treffit on vain yksi tapaaminen, siitä se sitten lähtee tai ei, mutta kukaan ei ole velvollinen tekemään mitään tilinpäätöstä ihmiselle, jonka on tavannut kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tuota viestin laittamista - omasta mielestäni ihan jokainen ansaitsee suoraselkäisen lopetuksen edes sen yhden viestin verran ja niin olen itsekin aina toiminut.
Toiaalta, ja kuten #19 mainitsikin, vastapelurilla voi olla joskus joku "vaikeasti tavoiteltava"-juttu kokeilussa. Eihän lottokuponkiakaan heitetä roskiin ennen kuin arvonta on suoritettu. Itse odotan pari-kolme viikkoa ennen kuin heitän kirveeni kaivoon.
M51
Ei naisilla enää tuossa iässä, missä itse olet, ole enää mitään vaikeasti tavoiteltava -hommia. Moni tapaa mielellään uusia ihmisiä, mutta ei koe tarvetta sen enempään vaikka olisi minkälainen adonis vastassa.
Jos itse olet kiinnostunut, toimi suoraan ja lyhyesti.
Vierailija kirjoitti:
Etsihän jostain kadonnut omanarvontuntosi ja laita miehelle viesti, että sinun aikasi on liian arvokasta tällaiseen säätämiseen. Sitten etsit itsellesi sellaista seuraa, joka saa olosi mukavaksi, ei ikäväksi.
Eihän tuollaiselle kannata mitään viestiä laittaa. Lakkaa vaan viestittelemästä. Selvää on, että miestä ei kiinnosta, ei vaan saa sanotuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ärsyttää noissa tyypeissä se että ne sitten loppujen lopuksi vaan luistaa vaikeistakin tilanteista. Onnistuvat välttämään kaikki mahdolliset epämukavat keskustelut. Välttelevät vaan kunnes se toinen luovuttaa. Koskaan eivät osaa suoraan sanoa.
Miksi ihmeessä jäädä jankkaamaan, kun on jo ihan selvää ettei toista kerran kiinnosta, ei ole mitään epäselvää eikä puhuttavaa.
Tässäkin tapauksessa kysytty on suoraan että kiinnostaako ja vastattu on että kiinnostaa. Miksi ei osaa sanoa että ei kiinnosta?
Kuule, ei ne sanat, vaan ne teot. Miksi on niin tärkeä saada sanallisetkin pakit, kun tosiasialliset on jo saatu?
Nolaa vaan itsensä kun roikkuu,
Niin. Itse olen kyllä aika uskonut vähemmälläkin mutta edelleen, mua ärsyttää se että nää tyypit vaan pääsee luistelemaan kaikista mahdollisista epämukavista tilanteista. Eikö niillä ole minkäänlaista omatuntoa? Ei olisi iso vaiva vastata suoraan kysymykseen rehellisesti, vai?
Miksi toinen pitäisi pakottaa kommunikoimaan juuri sinun tavallasi? Miksi juuri se olisi ainoa oikea tapa?
Miksi ihmeessä te hirressä roikkujat jätätte päätöksen tekemisen toiselle osapuolelle? Ihan yhtä hyvin voitte itsekin ilmoittaa, että en halua tällaista säätämistä, joten hyvää jatkoa.
Kannattaa muistaa, että ketään ei voi roikottaa löysässä hirressä vastoin tahtoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuokin ole vielä epätoivoista yrittämistä, että laittaa "viimeisen viestin"?
No itse kuulun siihen koulukuntaan jonka mielestä asiat hoidetaan asiallisesti itse, vaikka muut eivät niin tekisikään. Eli laittaisin tietysti viestin. Toisaalta olisin myös siinä vaiheessa jo tehnyt asiasta johtopäätökseni eli se tosiaan olisi viimeinen viesti enkä jäisi enää kuuntelemaan mitään mahdolisia meriselityksiä tms vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse kuulun siihen koulukuntaan jonka mielestä asiat hoidetaan asiallisesti itse, vaikka muut eivät niin tekisikään. Eli laittaisin tietysti viestin. Toisaalta olisin myös siinä vaiheessa jo tehnyt asiasta johtopäätökseni eli se tosiaan olisi viimeinen viesti enkä jäisi enää kuuntelemaan mitään mahdolisia meriselityksiä tms vastauksia.
No ehkä sen viimeisen viestin voisi laittaa siinä tapauksessa, että mies vielä oma-aloitteisesti ehdottaa jotain. Muuten se on vain naurettavaa. Mies ei tunnu mitään loppulausuntoa kaipaavan, joten kyse on vain siitä, että itse haluaa vielä viimeisen kerran päästä yrittämään omaa kommunikointitapaansa sellaisen ihmisen kanssa, jota ei kiinnosta kommunikoida ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ei ne sanat, vaan ne teot. Miksi on niin tärkeä saada sanallisetkin pakit, kun tosiasialliset on j
Kuule, ei tarvitse kommunikoida minun tavallani eli rehellisesti ja suoraan. Saatte mun puolesta vedättää, johtaa harhaan, pitää varalla, ihan mitä haluatte. Ette tarvitse siihen minun lupaani.
Luojan kiitos olen oman rehellisen ja luotettavan mieheni löytänyt. Ihan riittävästi tuli noita vedättäjiä tavattua.
#51 ja #52, kiva kuulla naisen mielipide asiaan. Odotellaan...
Niin. Itse olen kyllä aika uskonut vähemmälläkin mutta edelleen, mua ärsyttää se että nää tyypit vaan pääsee luistelemaan kaikista mahdollisista epämukavista tilanteista. Eikö niillä ole minkäänlaista omatuntoa? Ei olisi iso vaiva vastata suoraan kysymykseen rehellisesti, vai?