Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies roikottaa löysässä hirressä

Vierailija
02.08.2024 |

Mies on kohta kuukauden päivät vastaillut säännöllisen epäsäännöllisesti viesteihin (1-2 vrk viiveellä), pahoittelee kun ei ole ollut yhteyksissä, vetoaa kiireisiin, välttelee kunnon keskustelua ja kuulemma "yrittää" järjestää lisää aikaa. Olen suoraan kysynyt, kiinnostaako vielä olla kanssani tekemisissä ja kovasti väittää, että kiinnostaa. Mistä tällainen sekoilu johtuu? Olen itse ihan valmis heittämään hanskat jo tiskiin, mutta haluaisin myös käydä sen keskustelun tästä tilanteesta ennen sitä.

Kommentit (258)

Vierailija
21/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ärsyttää noissa tyypeissä se että ne sitten loppujen lopuksi vaan luistaa vaikeistakin tilanteista. Onnistuvat välttämään kaikki mahdolliset epämukavat keskustelut. Välttelevät vaan kunnes se toinen luovuttaa. Koskaan eivät osaa suoraan sanoa. 

Vierailija
22/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut ihminen löytää kyllä aikaa. Näin se vaan menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin aloittajalla, mutta olen itse mies. Kerran oltu treffeillä, heti alkuun ja naisen aloitteesta. Vastailee kyllä saman päivän aikana, joskus tosi nopeasti ja laittaa kyllä viestejä itsekin. Mutta aikaa seuraavalle tapaamiselle ei ole vielä löytynyt. Eli tuli itselläkin mieleen, että varasijoilla ollaan, eikä edes ihan kärkipäässä.

Tai ehkä nykyajan 5-kymppiset eronneet sinkkunaiset vaan ovat niin aktiivisia ja koko ajan menossa omissa jutuissaan, ettei uuden kumppanin hommaaminen ole kovin korkea prioriteetti.

Hyväksyn kyllä jos minulle kerrotaan, että olen liian tylsä tavismies. Tai että yritän edetä liian nopeasti. Mutta itse en osaa sitä rivien välistä kovin helposti päätellä. Tai sanotaanko, etten halua tehdä liian hätäisiä johtopäätöksiä jos toinen tarvitseekin enemmän aikaa ja hitaampaa etenemistä.

Loppuun vieno toive sukupuolesta riippumatta: Kertokaa sille vastapuolelle asiat, ikävätkin, n

Siis jos ei löydy aikaa seuraavalle tapaamiselle, niin eiköhän se ole siinä. Jos on kiinnostunut, mutta oikeasti *todella* kiireinen, niin eiköhän siitä kalenterista muutaman viikon päästä rako löydy.

Vierailija
24/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana roikuin tuollaisissa miehissä. Siinä tuhlaa vaan aikaa ja tekee itselleen hallaa. Anna olla ja unohda. Arvosta itseäsi enemmän. En lähtisi edes vaatimaan mitään keskusteluita. En laittelisi itsekään enää viestiä ja antaisin koko ihmisen olla. Ei mitään heippa ja hyvää jatkoa vaan kylmästi vaan annat olla. Jos ei toista kiinnosta niin anna olla.

Jotkut ovat sellaisia ettei heillä ole pokkaa sanoa ettei asiasta tule mitään niin roikottavat ihmisiä niin kauan että se toinen tekee sen "eron". Tai sitten roikotetaan vaikkapa seksin takia. Itse päätät miten sinua kohdellaan.

Kun tapaa sen henkilön joka on aidosti kiinnostunut ja haluaa olla kanssasi, tajuat kyllä miten turhia ja tyhmiä tuollaiset roikkumiset ovat.

Vierailija
25/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tuota viestin laittamista - omasta mielestäni ihan jokainen ansaitsee suoraselkäisen lopetuksen edes sen yhden viestin verran ja niin olen itsekin aina toiminut.

Toiaalta, ja kuten #19 mainitsikin, vastapelurilla voi olla joskus joku "vaikeasti tavoiteltava"-juttu kokeilussa. Eihän lottokuponkiakaan heitetä roskiin ennen kuin arvonta on suoritettu. Itse odotan pari-kolme viikkoa ennen kuin heitän kirveeni kaivoon.

M51

Vierailija
26/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tuota viestin laittamista - omasta mielestäni ihan jokainen ansaitsee suoraselkäisen lopetuksen edes sen yhden viestin verran ja niin olen itsekin aina toiminut.

Toiaalta, ja kuten #19 mainitsikin, vastapelurilla voi olla joskus joku "vaikeasti tavoiteltava"-juttu kokeilussa. Eihän lottokuponkiakaan heitetä roskiin ennen kuin arvonta on suoritettu. Itse odotan pari-kolme viikkoa ennen kuin heitän kirveeni kaivoon.

M51

Hmm. Minä en halua edes tutustumisvaiheessa olla tuollaisen temppuilun tai leikkimisen kohteena enkä usko että sellainen ihminen minulle sopisikaan :D Mielummin olen skipannut sellaiset jo alkuvaiheessa.

Vierailija
27/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Hmm. Minä en halua edes tutustumisvaiheessa olla tuollaisen temppuilun tai leikkimisen kohteena enkä usko että sellainen ihminen minulle sopisikaan :D Mielummin olen skipannut sellaiset jo alkuvaiheessa.

En minäkään haluaisi. Mutta tähän ikään olen oppinut myös sen, että elämä on harvoin mustavalkoinen. Kerran kävi niin, että syynä radiohiljaisuudelle oli sairastuminen ja olo sairaalassa.

M51

Vierailija
28/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut ihminen löytää aikaa vaikka kivensilmästä. Tosin minäkin muistan lopettaneeni viestittelyn naisen kanssa, jolla sitä aikaa ei tuntunut olevan. Sitten se alkoi kyselemään, onko minulla toinen, kun en enää vastaa.

Veikkaan, että nainen kuvitteli kiinnostukseni lisääntyvän kun esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Tuohon kun jotkut naiset edelleen uskovat.

Täytyy vielä lisätä tuohon viestiini kokemus nykyisen suhteeni alusta. Vaimo pyysi minua ulos. Otin sitä treffeillä kädestä kiinni ja vaimo puristi määrätietoisesti takaisin. Oi, miten helppoa ja ihanaa se olikin. Kaikki tapahtui kuin itsestään ja sillä on menty neljännesvuosista.

Vierailija
29/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sinua vaihtopenkillä. Miksi roikut hänessä kiinni?

Vierailija
30/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää sinua vaihtopenkillä. Miksi roikut hänessä kiinni?

Onko se roikkumista, jos olen kysynyt, onko aikaa/halua enää jatkaa tätä? Siinähän se on annettu pallo miehelle, voisi kertoa mikä on homman nimi. 

Vierailija
31/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs roikut? Lähde menemään. Ei se selkeesti halua käydä sun keskusteluitas.

Vierailija
32/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana roikuin tuollaisissa miehissä. Siinä tuhlaa vaan aikaa ja tekee itselleen hallaa. Anna olla ja unohda. Arvosta itseäsi enemmän. En lähtisi edes vaatimaan mitään keskusteluita. En laittelisi itsekään enää viestiä ja antaisin koko ihmisen olla. Ei mitään heippa ja hyvää jatkoa vaan kylmästi vaan annat olla. Jos ei toista kiinnosta niin anna olla.

Jotkut ovat sellaisia ettei heillä ole pokkaa sanoa ettei asiasta tule mitään niin roikottavat ihmisiä niin kauan että se toinen tekee sen "eron". Tai sitten roikotetaan vaikkapa seksin takia. Itse päätät miten sinua kohdellaan.

Kun tapaa sen henkilön joka on aidosti kiinnostunut ja haluaa olla kanssasi, tajuat kyllä miten turhia ja tyhmiä tuollaiset roikkumiset ovat.

Tässä hyvä vastaus! Voitaisiin kaikki parisuhdeongelmaiset lukea tämä moneen kertaan ja sisäistää sanoma. Asia on juuri näin.

Vierailija
33/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät puhu suoraan. Anna tyypin olla. Kun jätät viestaamatta, sittenhän sen näkee, löytyykö kiinnostusta miehellä ottaa yhteyttä.

Vierailija
34/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain kivaa ja keksi itsellesi muuta ajateltavaa. Anna tilaa. Kyllä se laittaa viestiä, jos on kiinnostunut. Ihmiset on monimutkaisia ja ihmissuhteissa voi olla monenlaisia vaiheita.

Vierailija
35/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ärsyttää noissa tyypeissä se että ne sitten loppujen lopuksi vaan luistaa vaikeistakin tilanteista. Onnistuvat välttämään kaikki mahdolliset epämukavat keskustelut. Välttelevät vaan kunnes se toinen luovuttaa. Koskaan eivät osaa suoraan sanoa. 

Miksi ihmeessä jäädä jankkaamaan, kun on jo ihan selvää ettei toista kerran kiinnosta, ei ole mitään epäselvää eikä puhuttavaa.

Vierailija
36/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jäädä jankkaamaan, kun on jo ihan selvää ettei toista kerran kiinnosta, ei ole mitään epäselvää eikä puhuttavaa.

Tässäkin tapauksessa kysytty on suoraan että kiinnostaako ja vastattu on että kiinnostaa. Miksi ei osaa sanoa että ei kiinnosta? 

Vierailija
37/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen mies oli minulla aikoinaan. Onneksi kyllästyin ajoissa ja sanoin että kun ei kiinnosta nähdä niin juttu on siinä.

Parin kuukauden päästä sitten tapasin miehen joka ajoi vaikka keskellä yötä luokseni että ehdittiin olla hetki yhdessä. Nyt oltu jo 10 vuotta naimisissa. Ei tarvinnut arvailla oliko tuo mies kiinnostunut.

Vierailija
38/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin tapauksessa kysytty on suoraan että kiinnostaako ja vastattu on että kiinnostaa. Miksi ei osaa sanoa että ei kiinnosta? 

Kuule, ei ne sanat, vaan ne teot. Miksi on niin tärkeä saada sanallisetkin pakit, kun tosiasialliset on jo saatu?

Nolaa vaan itsensä kun roikkuu, eikä kukaan halua mitään perässä roikkujaa oikeaan suhteeseen. Hyväksikäyttö sitten erikseen, jos sellaista mahdollistaa roikkumalla ihmisessä, jota selvästi EI kiinnosta.

Vierailija
39/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut ihminen löytää kyllä aikaa. Näin se vaan menee.

Juuri näin. Lähde menemään.

Vierailija
40/258 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit jatkaa miehen joka kiinnostaa 

tuo on turha mies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi