Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-nainen, montako miestä "ringissäsi" on?

Vierailija
02.08.2024 |

Eli monenko match-miehen kanssa viestittelet tai kuinka montaa osumaa tapailet samanaikaisesti? Tinder-newbienä kysyn tällaista, koska itselle ainakin miehenä tulee vähän vaivaantunut olo kun viestinvaihtoa on tällä hetkellä kolmen naisen kanssa samanaikaisesti. Matcheja, joiden kanssa en ole keskusteluun edes lähtenyt on tällä hetkellä kuusi.

Yhden naisista olen tavannut, kahden muun kanssa olemme vain vaihtaneet viestejä. En halua itselleni montaa naista, enkä pyörittää mitään rinkejä. Haluaisin vain jutun kehittyvän jonkun kanssa niin pitkälle, että voisi lopettaa tilin ja keskittyä siihen yhteen naiseen. Ja mietin, että jos minulla ihan tavallisena viisikymppisenä miehenä on keskustelua ja matcheja näin monen kanssa samaan aikaan, niin vastaavasti naisella on varmaan helposti kymmenkertainen määrä matcheja, joista valita paras.

Mutta koska olen uusi käyttäjä, niin ehkä en ole vielä ymmärtånyt pelin henkeä ja sitä, että jokainen chanssi on uusi mahdollisuus. Varmaan tähänkin joku mies kommentoi, että pidät kaikki langat käsissäsi ja yrität panna kaikkia vuorotellen, mutta et valitse naisista ketään, koska nurkan takana voi olla odottamassa joku paljon parempi ja upeampi nainen.

Montako matchia, joiden kanssa viestittelet?

Vaihtoehdot

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella loukkaanunut siitä, että mieheni tinderissä väitti keskittyvänsä vain yhteen ihmiseen kerrallaan. 

Hän oli silti käynyt yhden illan jutulla, vaikka olimme keskustelleet ja sopineet tapaavamme ja puhuimme jo vakavasta suhteesta mikäli livenä yhtä hyvä kuin jutellessa ja hän valehteli kirkkain silmin, ettei tapaile muita. Emme tietenkään seurustelleet emmekä olleet tavanneet ja sinänsä hän ei ollut tilivelvollinen, mutta sain kuulla tästä jälkeenpäin ja tämä jätti VALTAVAN loven suhteeseemme. 

Ette olleet edes vielä tavanneet ja puhuitte jo vakavasta suhteesta? Voihan siitä noin pintapuolisesti mainita mitä etsii, mutta en nyt mitään löisi lukkoon ennen tapaamista.

Juu tarkoitan siis, että molemmat kertoivat etsivänsä vakavaa suhdetta ja huomasimme jo tinderissä että nyt on erityinen suhde ehkä tulossa. Tai niin luulin, kun mies tapasi sittenkin muita. Ei tietenkään enää sen jälkeen, kun tapasimme kasvotusten

Vierailija
42/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittelen ja tapailen yhden kanssa kerrallaan. En ole muutenkaan kovin sosiaalinen. En jatka selailua tai jaa tykkäyksiä jos on keskustelu jo jonkun kanssa kesken ja oletettavasti johtamassa tapaamiseen. 

Tämä on äärimmäisen harvinaista naisten kohdalla.

Olisit kullanarvoinen match.

En haluaisi olla kenenkään mielestä mikään kullanarvoinen match. Aivan liikaa odotuksia. Mies siellä varmaan jo pakkaa hammasharjaa kassiin muuttaakseen luokseni.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen tällä hetkellä 4-5 miestä. En ole kenenkään kanssa kahvittelua tai lenkkeilyä pidemmällä, sillä olen perinteinen ja lähden fyysiseen suhteeseen vasta kun seurustelemme tosissaan.

Yhtäaikainen deittailu johtuu siitä että haluan kunnolla tutustua ihmiseen. Useimmilla on lapsia (tai heilläkin muita deittejä :D) joten tapaamisia yhden kanssa ei ole hirveän usein.

Minusta tämä on pakko tehdä näin että näen ihmisen todellisen luonteen. On ollut mm miehiä jotka selvästi eivät viitsi laittaa vuokseni tikkua ristiin (vaikka ihan kivoja ovatkin) ja ilmeisesti sama syy heidän eron taustalla.

Sitten eräs osoittautui tavallisen turvallisen kuoren alta sairaalloisen takertuvaksi ja mustasukkaiseksi. Yksi ei ollutkaan sitten eronnut vaikka niin sanoi.. :( On tullut vastaan raha-vaikeuksia, epätasapainoa jne. Tarkkana pitää olla.

Eli täytyy tapailla useampia ja pidempään kaverilinjalla. Ja kun tasokasta kysyntää on

"Yhtäaikainen deittailu johtuu siitä että haluan kunnolla tutustua ihmiseen."

Ei hitto, juuri tuo kertoisi minulle siitä, ettet halua tutustua kunnolla. Eihän noin edes pysty tutustumaan kunnolla tai ainakaan tuo ei kerro toiselle, että haluat tutustua kunnolla häneen. Tuo on juuri sitä jalkaa oven raossa pitämistä, josta ei seuraa mitään hyvää ikinä kenellekään.

Vierailija
44/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittelen ja tapailen yhden kanssa kerrallaan. En ole muutenkaan kovin sosiaalinen. En jatka selailua tai jaa tykkäyksiä jos on keskustelu jo jonkun kanssa kesken ja oletettavasti johtamassa tapaamiseen. 

Tämä on äärimmäisen harvinaista naisten kohdalla.

Olisit kullanarvoinen match.

En haluaisi olla kenenkään mielestä mikään kullanarvoinen match. Aivan liikaa odotuksia. Mies siellä varmaan jo pakkaa hammasharjaa kassiin muuttaakseen luokseni.

eri

Ei. Kullanarvoisella matchilla tarkoitetaan tietenkin sitä, että tämä edes haluaa yrittää tutustua juuri minuun ja silloin itselläkin on mahdollisuus kiinostua. Ei tarkoita yhtään mitään muuta, eikä ainakaan kuvailemaasi.

Vierailija
45/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoituksena on löytää elämänkumppani ja rakkaus, en laittaisi kaikkia muniani samaan koriin. Laajasti keskusteluja, kattava otanta treffeille saakka meneviä ja jatkotapaamisiakin vielä jokusen kanssa.

Yksi kerrallaan tuhlaa vaan aikaansa. 

Jalka oven raossa tuhlaa vain aikaansa.

Kunnon mies heivaisi sinut välittömästi luiskaan.

Itse ajattelisin, että puhuminen/viestittely monen kanssa ei ole vielä suhde vaan pelkkää tutustumista ja jos niillä treffeillä tapaa jonkun jonka kanssa sitä suhdetta voisi oikeasti syntyä niin muut tapaamiset loppuu siihen. En siis pidä pahana, jos matcheja on useita, mutta hyvin menneet treffit onkin eri asia.

Vierailija
46/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailen tällä hetkellä 4-5 miestä. En ole kenenkään kanssa kahvittelua tai lenkkeilyä pidemmällä, sillä olen perinteinen ja lähden fyysiseen suhteeseen vasta kun seurustelemme tosissaan.

Yhtäaikainen deittailu johtuu siitä että haluan kunnolla tutustua ihmiseen. Useimmilla on lapsia (tai heilläkin muita deittejä :D) joten tapaamisia yhden kanssa ei ole hirveän usein.

Minusta tämä on pakko tehdä näin että näen ihmisen todellisen luonteen. On ollut mm miehiä jotka selvästi eivät viitsi laittaa vuokseni tikkua ristiin (vaikka ihan kivoja ovatkin) ja ilmeisesti sama syy heidän eron taustalla.

Sitten eräs osoittautui tavallisen turvallisen kuoren alta sairaalloisen takertuvaksi ja mustasukkaiseksi. Yksi ei ollutkaan sitten eronnut vaikka niin sanoi.. :( On tullut vastaan raha-vaikeuksia, epätasapainoa jne. Tarkkana pitää olla.

Eli täytyy tapailla useampia ja pidemp

No olisiko sinusta parempi jos naisella olisi takana 10 kpl muutaman viikon/kuukauden suhteita? Minulla on kuitenkin vain 2 vakavaa suhdetta ja samoin 2kpl seksikumppaneita elämäni aikana. 

Vierailija
47/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vietän yksinäni viimeistä lomapäivää. Jotain kivaa voisi keksiä tälle illalle."

Liityn kuoroon: luen tämän niin että illalle olisit seksiwolttia vaille. Sori, mutta 9/10 tinderäijästä tarkoittaa sen juuri noin, joten noin se myös naisten taholta tulkitaan. 

Vierailija
49/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#39 Ei, en tajunnut kirjoitukseni piiloviestiä kun en ole käynyt klassisen seksivonkauksen perehdytyskurssia. Korjaantuukohan tilanne ko. naisen kanssa, jos kerron että voin ihan hyvin tavata vaikka 20 kertaa ennen seksiä jos hän niin toivoo.

Vierailija
50/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt seurannut muutaman 50v naisen toimintaa ja Tinderhän on kaikkein suosituin seuranhakukanava.

Yhdellä on aika iso rinki, mutta se ei ole mikään seksirinki vaan jotenkin siitä tuntuu tulleen motoristirinki. Tiedän, että siellä oli seksisuhdekin ja varmaan suurin osa miehistä ehkä vielä odottaakin seksisuhdetta, mutta ovat hyväksyneet harrastuspohjan.

Toisella ei ole rinkiä ollenkaan vaan ketju. Hän on tyypillinen 50v eronnut nainen, joka on päätynyt 50v villitykseen. Asustaa Helsingin keskustassa isossa asunnossa, joten tulijoita riittää. Hänestä on tullut oikea rakastumisjunkie, joka kertoo siitä kuinka upean uuden miehen on löytänyt ja kuinka taivallista seksi on. Tämä toistuu ja toistuu.

Kolmas on vähän ujohko viulunsoittaja nainen, joka ystäviensä puolipainostuksella meni Tinderiin. Ollut siellä varmaan pari vuotta, mutta en ole varma, onko hän oikeasti käynyt yksilläkään treffeillä. On kaunis, mutta alussa suorastaan pelästyi, kun sieltä tuli muutama alatyylinen viesti. En oikein tajua mitä hän sieltä oikein hakee. Unelmaa?

Siis nämä ovat sellaisia, joita olen sosiaalisen vaimoni kautta päässyt kuin vaivihkaa seuraamaan. On katsottu yhdessä jopa heidän profiilejaan. Ei voi muuta todeta kuin, että kaikki yleistykset Tinderistä on aika turhia. Siellä on hyvin erilaisia naisia. Profiili ei vielä kerro oikein mitään.

M56

Vierailija
51/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt seurannut muutaman 50v naisen toimintaa ja Tinderhän on kaikkein suosituin seuranhakukanava.

Yhdellä on aika iso rinki, mutta se ei ole mikään seksirinki vaan jotenkin siitä tuntuu tulleen motoristirinki. Tiedän, että siellä oli seksisuhdekin ja varmaan suurin osa miehistä ehkä vielä odottaakin seksisuhdetta, mutta ovat hyväksyneet harrastuspohjan.

Toisella ei ole rinkiä ollenkaan vaan ketju. Hän on tyypillinen 50v eronnut nainen, joka on päätynyt 50v villitykseen. Asustaa Helsingin keskustassa isossa asunnossa, joten tulijoita riittää. Hänestä on tullut oikea rakastumisjunkie, joka kertoo siitä kuinka upean uuden miehen on löytänyt ja kuinka taivallista seksi on. Tämä toistuu ja toistuu.

Kolmas on vähän ujohko viulunsoittaja nainen, joka ystäviensä puolipainostuksella meni Tinderiin. Ollut siellä varmaan pari vuotta, mutta en ole varma, onko hän oikeasti käynyt yksilläkään treffeillä. On kaunis, mutta alussa

Miksi itse olet Tinderissä?

Vierailija
52/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOLLA. Jossain vaiheessa vaan lakkaavat vastaamasta viesteihin eikä mitään treffejäkään koskaan tule.

N42

Vierailija
53/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas on vähän ujohko viulunsoittaja nainen, joka ystäviensä puolipainostuksella meni Tinderiin. Ollut siellä varmaan pari vuotta, mutta en ole varma, onko hän oikeasti käynyt

En olekaan. Vaimo vaan on auttanut näitä muita naisia, kun osaa visuaalista puolta. Sitten naisethan puhuu näistä asioista toistansa kanssa tosi paljon, enkä ole voinut olla kuulematta mitä tapahtuu. Olen sosiaalisista ilmiöistä itsekin kiinnostunut ja tämä ketju tuli nyt ihan sattumalta vastaan ja päätin tänne oman kommenttini kirjoittaa.

Vierailija
54/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten naisethan puhuu näistä asioista toistansa kanssa tosi paljon, enkä ole voinut olla kuulematta mitä tapahtuu."

Tämä muuten niin totta, ainakin omassa ystäväpiirissäni. Olisi mielenkiintoista tietää kuinka paljon miehet keskenään näistä asioista puhuvat.

Vierailija
55/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on niin vähän aikaa, että viestittelen vain oikeasti kiinnostavalta vaikuttavien kanssa, ja tapailen vain sellaista, josta tosiaan kiinnostun treffeillä. "Ihan kivoja" en jaksa alkaa tapailla, ja jos en ole varma, olenko mehestä kiinnostunut, sitten en lähde tapailuun. Eli käytännössä tapailen yhtä kerrallaan ja viestittelenkin yleensä vain yhden kanssa. Jotenkin vaan karsiutuu ne, jotka eivät heti vaikuta mielenkiintoisilta ja oikeasti riittävän samanhenkisiltä.

Vierailija
56/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitten naisethan puhuu näistä asioista toistansa kanssa tosi paljon, enkä ole voinut olla kuulematta mitä tapahtuu."

Tämä muuten niin totta, ainakin omassa ystäväpiirissäni. Olisi mielenkiintoista tietää kuinka paljon miehet keskenään näistä asioista puhuvat.

Varmaan sekin vaihtelee. Itse olin neljä vuotta sitten puoli vuotta Tinderissä, mutta en löytänyt sopivaa. Silloin en kehdannut edes tutuille asiasta puhua, kun siellä oli pari tuttua pelimiestäkin, jotka suhasi Tinderissä koko ajan. Varmaan se vaikutti omaankin oloon. En oikein osannut ottaa vakavasti vaikka tosi kivojenkin naisten kanssa kävin treffeillä. Ehkä tilanne on muuttunut ja Tinder arkipäiväistynyt? M48

Vierailija
57/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas on vähän ujohko viulunsoittaja nainen, joka ystäviensä puolipainostuksella meni Tinderiin. Ollut siellä varmaan pari vuotta, mutta en ole varma, onko hän oikeasti käynyt yksilläkään treffeillä. On kaunis, mutta alussa

Miksi te tuota viulunsoittajaa ihmettelette? Minä voisin hyvinkin olla tuollainen. Lähden treffeille vain, jos mies oikeasti vaikuttaa potentiaaliselta, ja sellaisia osuu kohdalle harvoin. Olen hyvinkin asennoitunut siihen, että oikean ihmisen löytymiseen voi mennä pari. kolme vuotta. Joku puoli vuotta ilman treffejä ei olisi minusta vielä aika eikä mikään. On sitä kuitenkin muutakin elämää, eli koko ajan ei päivystetä Tinderissä.

Olen nyt testannut yhtä toista deittipalstaa, ja löysin sieltä tasan yhden kiinnostavan, jolle itse laitoin viestiä. Tavattiin, mutta kemiaa ei sitten ollut kummankaan puolelta.

Vierailija
58/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tinderissä niin yhtä kerrallaan. Ei kiinnosta useamman kanssa vehtailu.

Vierailija
59/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen ollut tuolla taas kuukauden eikä ole tullut yhtäkään matchia. Olen liian kranttu.

Minä taas pidän alkukarsinnoissa rimaa melko matalalla, mies kun olen. Ajattelen, että jos nainen miellyttää silmää, eikä nosta punaisia lippuja profiilikuvauksen perusteella, niin aina voin antaa mahdollisuuden. Koska vasta F2F-tapaamisessa ja -keskusteluissa aletaan miettimään alkueriä pitemmälle.

Ap

Suomennettuna: sulle kelpaisi yhden illan juttu epäkiinnostavankin naisen kanssa, ja tätä kohti pyrit.

60/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää Tinderissä, mutta yleensä viestittelin 1-3 miehen kanssa kerrallaan. Tapailin vain yhtä miestä kerrallaan, mikäli mies vaikutti minusta kiinnostuneelta ja tunne oli molemminpuolinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi