Tinder-nainen, montako miestä "ringissäsi" on?
Eli monenko match-miehen kanssa viestittelet tai kuinka montaa osumaa tapailet samanaikaisesti? Tinder-newbienä kysyn tällaista, koska itselle ainakin miehenä tulee vähän vaivaantunut olo kun viestinvaihtoa on tällä hetkellä kolmen naisen kanssa samanaikaisesti. Matcheja, joiden kanssa en ole keskusteluun edes lähtenyt on tällä hetkellä kuusi.
Yhden naisista olen tavannut, kahden muun kanssa olemme vain vaihtaneet viestejä. En halua itselleni montaa naista, enkä pyörittää mitään rinkejä. Haluaisin vain jutun kehittyvän jonkun kanssa niin pitkälle, että voisi lopettaa tilin ja keskittyä siihen yhteen naiseen. Ja mietin, että jos minulla ihan tavallisena viisikymppisenä miehenä on keskustelua ja matcheja näin monen kanssa samaan aikaan, niin vastaavasti naisella on varmaan helposti kymmenkertainen määrä matcheja, joista valita paras.
Mutta koska olen uusi käyttäjä, niin ehkä en ole vielä ymmärtånyt pelin henkeä ja sitä, että jokainen chanssi on uusi mahdollisuus. Varmaan tähänkin joku mies kommentoi, että pidät kaikki langat käsissäsi ja yrität panna kaikkia vuorotellen, mutta et valitse naisista ketään, koska nurkan takana voi olla odottamassa joku paljon parempi ja upeampi nainen.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää Tinderissä naisten totaalinen aloitekyvyttömyys ja keskustelutaitojen puute. Olen käynyt monilla treffeillä ja matcheja tulee ihan kiitettävästi. Mutta äärimmäisen harva tekee minkäänlaista aloitetta keskusteluun. Tai sitten ne on juuri niitä "Moi" tai "Mitä kuuluu?" -tyylisiä. Eikö mihinkään muuhun aivot taivu?
No en minä miehenäkään kovin paljon tuollaista aloitusta kummempaa osaa laittaa. Enkä odota sitä naiseltakaan. Sittenhän homma vasta alkaa ja jatko määrittelee sitten että peukku ylös vai alas.
Mutta siis jomman kumman on joka tapauksessa aloitettava oikea keskustelu. Miksi ei saman tien aloittaisi sitä heti? Millä lailla asia on helpompaa, jos on ensin palloteltu mitä kuuluu -juttua muutaman viestin verran.
"Mitä kuuluu?"
"Ihan hyvää, kiitos. Entä itsellesi?"
"Ei kummempaa."
Entäs tämän jälkeen? Pitäiskö jo päästä asiaan? Jos pitäisi, niin eikö siihen asiaan olisi voinut mennä vaikka heti? Jos et keksi mitään muuta sanottavaa toiselle kuin "mitä kuuluu", niin onko hän oikeasti edes kiinnostava? Mikä kiinnitti huomiosi hänen profiilissaan? Jos se oli mikä tahansa muu asia kuin ulkonäkö, niin eikö siihen liittyen saisi jotain jutun juurta tai kysyttävää - esim. toisen harrastuksiin liittyen, tai jos kuvissa oli joku yksityiskohta, josta voi kysyä. Esimerkiksi ystävälläni oli yhdessä kuvassa kirja ja toisessa hän oli taidemuseossa. Keskustelun avaukset saattoivat olla vaikka jotain sellaista kuin "mitä kirjaa luet tuossa kuvassa ja mitä mieltä olit siitä?" tai "mikä tuo jännän näköinen taideteos on kuvassa, ja missä museossa tuo on?" Näistä pääsee heti aloittamaan kunnon keskustelun, joka kuitenkaan ei mene liian henkilökohtaisuuksiin - silti voidaan keskustella joko kevyesti tai syvällisesti ja vaihtaa ihan oikeitakin ajatuksia. Tällä lailla saa myös vähän käsitystä siitä, millainen toinen on.
Kiitos vinkeistä naiset! Täytyy yrittää panostaa avaukseen. Monta hyvää onkin ollut mielessä, mutta ei onnaa ellei nainen ole ensin tykännyt minusta.
Viimeisimpänä tuli mieleen tällainen:
"Moi,
Uskoisitko, että olen parhaillaan sinun vanhassa kodissasi."
Olisi aika creepy avaus, vai mitä? Mutta täysin totta.
Ei ole kyse siitä, itse ainakin tykkään vain niistä joista olen kiinnostunut. Keskusteluja en enää aloita, koska miehet eivät vastaa mitään tai vastaavat yhdellä sanalla eivätkä ole tippaakaan kiinnostuneita minusta. Tämä tapahtuu joka kerta, kun itse aloitan. Itse olette aiheuttaneet tämän laittamalla tykkäyksen ihan kaikille naisille..