Tinder-nainen, montako miestä "ringissäsi" on?
Eli monenko match-miehen kanssa viestittelet tai kuinka montaa osumaa tapailet samanaikaisesti? Tinder-newbienä kysyn tällaista, koska itselle ainakin miehenä tulee vähän vaivaantunut olo kun viestinvaihtoa on tällä hetkellä kolmen naisen kanssa samanaikaisesti. Matcheja, joiden kanssa en ole keskusteluun edes lähtenyt on tällä hetkellä kuusi.
Yhden naisista olen tavannut, kahden muun kanssa olemme vain vaihtaneet viestejä. En halua itselleni montaa naista, enkä pyörittää mitään rinkejä. Haluaisin vain jutun kehittyvän jonkun kanssa niin pitkälle, että voisi lopettaa tilin ja keskittyä siihen yhteen naiseen. Ja mietin, että jos minulla ihan tavallisena viisikymppisenä miehenä on keskustelua ja matcheja näin monen kanssa samaan aikaan, niin vastaavasti naisella on varmaan helposti kymmenkertainen määrä matcheja, joista valita paras.
Mutta koska olen uusi käyttäjä, niin ehkä en ole vielä ymmärtånyt pelin henkeä ja sitä, että jokainen chanssi on uusi mahdollisuus. Varmaan tähänkin joku mies kommentoi, että pidät kaikki langat käsissäsi ja yrität panna kaikkia vuorotellen, mutta et valitse naisista ketään, koska nurkan takana voi olla odottamassa joku paljon parempi ja upeampi nainen.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoituksena on löytää elämänkumppani ja rakkaus, en laittaisi kaikkia muniani samaan koriin. Laajasti keskusteluja, kattava otanta treffeille saakka meneviä ja jatkotapaamisiakin vielä jokusen kanssa.
Yksi kerrallaan tuhlaa vaan aikaansa.
Tällä logiikalla itsekin liikenteessä.
Ap
Olen täältä foofumeilta saanut lukea, että nainen ghostaa koska on muita, parempia tai jos mies ei ole muuraman ensimmäisen viesgin perusteella kiinnostava.
Kysymys kuuluu, että miten olla kiinnostava aikuisen naisen mielestä? Minut saa kiinnostumaan ja ihastumaan nainen kokonaisuutena eli ulkonäkö, jutut, luonne, kiinnostuksen kohteet, arvot, harrastukset jne jne. Ei se, mitä chattiviesteissä muutamalla sanalla kerrotaan.
Esimerkki viimeisestä naisen avauksesta viime viikolta:
- Moi!
- Moikka xxxxx! Mitä sinulle kuuluu? Itse täällä vietän yksinäni viimeistä lomapäivää. Jotain kivaa voisi keksiä tälle illalle.
Ja siihen loppui! Yksi vuoropari ehdittiin pelata. En edes kuvaani ehtinyt lähettää. Olisiko pitänyt yrittää suoraa toimintaa? Lähde keikalle, tarjoan liput. Haluatko panna vielä tänä iltana? Mulla on Pohjoisrannassa iso jahti palvelijoineen. Vien sinut viikonlopouristeilylle Gotlantiin. Jos tulet merisairaaksi helposti, voidaan mennä lentäenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen täältä foofumeilta saanut lukea, että nainen ghostaa koska on muita, parempia tai jos mies ei ole muuraman ensimmäisen viesgin perusteella kiinnostava.
Kysymys kuuluu, että miten olla kiinnostava aikuisen naisen mielestä? Minut saa kiinnostumaan ja ihastumaan nainen kokonaisuutena eli ulkonäkö, jutut, luonne, kiinnostuksen kohteet, arvot, harrastukset jne jne. Ei se, mitä chattiviesteissä muutamalla sanalla kerrotaan.
- Moi!
- Moikka xxxxx! Mitä sinulle kuuluu? Itse täällä vietän yksinäni viimeistä lomapäivää. Jotain kivaa voisi keksiä tälle illalle.
Ja siihen loppui! Yksi vuoropari ehdittiin pelata. En edes kuvaani ehtinyt lähettää. Olisiko pitänyt yrittää suoraa toimintaa? Lähde keikalle, tarjoan liput. Haluatko panna vielä tänä iltana? Mulla on Pohjoisrannassa iso jahti palvelijoineen. Vien sinut viikonlopouristeilylle Gotlantiin. Jos tu
Tuo "jotain kivaa voisi keksiä tälle illalle" oli jo näin naisen näkökulmasta suoraa toimintaa. Minä ainakin lukisin sen niin että tälle illalle olisi kiva saada seksitreffit. Muut voi kommentoida ovatko kaltaisiani.
@24 En ehdottanut sitä kivaa tekemistä siis naiselle, vaan se oli toteamus että itse voisin jotain kivaa tehdä viimeisen lomapäivän kunniaksi.
Oliko tämä nyt taas sitä, että minuutissa olisin suusanallisesti kertonut enemmän kuin mitä ehdin kännykällä vartissa naputella. Mutta kun on huono tekstaaja niin nainen ajatteli että nyt se puhuu panotreffeistä. Voi elämä.
Jos jotain kivaa tälle illalle = seksitreffit (naisen mielestä), niin me miehet todellakin tarvitsemme simultaanitulkin avuksemme. Hitto, mähän olen työkaverinaisellekin sanonut, että illalla vois tehdä jotain kivaa. Onneksi ei nostanut syytettä häirinnästä ja epäasiallisesta käytöksestä.
Muutaman kanssa korkeintaan juttelin kerralla. Sitten kun treffaan, en puhu kenellekään muulle.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain kivaa tälle illalle = seksitreffit (naisen mielestä), niin me miehet todellakin tarvitsemme simultaanitulkin avuksemme. Hitto, mähän olen työkaverinaisellekin sanonut, että illalla vois tehdä jotain kivaa. Onneksi ei nostanut syytettä häirinnästä ja epäasiallisesta käytöksestä.
Konteksti on hieman eri... Kai sen itsekin tajuat. Ja kuten itsekin totesit, kasvokkain pystyy tulkitsemaan myös äänensävystä jotain, kuten myös ilmeistä ja eleistä. Toki viesteissä voi vähän yrittää tehdä samaa hymiöillä. Varsinkin jos laittaa tuollaiseen "Illalle pitäis keksiä jotain kivaa" kommenttiin silmäniskun niin viesti kyllä menee perille.
Nolla. Lopetin koko panosovelluksen. Hyi olkoot.
Vierailija kirjoitti:
Siellä 50 v naiset swaippaavat vasemmalle suurimman osan, se kyllä vähentää matcheja, kun tuon ikäisten miesten taso on mitä on.
Meinaat että 50v naisten taso on korkea? 😂
"Voisi keksiä jotain kivaa tälle illalle" = todellakin seksitreffien vonkausviesti samalle illalle tinderin kielellä. Sori vaan jos et itse ymmärtänyt mitä itse sanoit. Naiset kumminkin luki sen noin.
t. N41
Jotkut naiset ottaa seksistä rahaa, jotkut antaa ilmaseksi, ovi käy tiuhaan yhtäkaikki.
Olen todella loukkaanunut siitä, että mieheni tinderissä väitti keskittyvänsä vain yhteen ihmiseen kerrallaan.
Hän oli silti käynyt yhden illan jutulla, vaikka olimme keskustelleet ja sopineet tapaavamme ja puhuimme jo vakavasta suhteesta mikäli livenä yhtä hyvä kuin jutellessa ja hän valehteli kirkkain silmin, ettei tapaile muita. Emme tietenkään seurustelleet emmekä olleet tavanneet ja sinänsä hän ei ollut tilivelvollinen, mutta sain kuulla tästä jälkeenpäin ja tämä jätti VALTAVAN loven suhteeseemme.
Vierailija kirjoitti:
Viestittelen ja tapailen yhden kanssa kerrallaan. En ole muutenkaan kovin sosiaalinen. En jatka selailua tai jaa tykkäyksiä jos on keskustelu jo jonkun kanssa kesken ja oletettavasti johtamassa tapaamiseen.
Tämä on äärimmäisen harvinaista naisten kohdalla.
Olisit kullanarvoinen match.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestittelen ja tapailen yhden kanssa kerrallaan. En ole muutenkaan kovin sosiaalinen. En jatka selailua tai jaa tykkäyksiä jos on keskustelu jo jonkun kanssa kesken ja oletettavasti johtamassa tapaamiseen.
Tämä on äärimmäisen harvinaista naisten kohdalla.
Olisit kullanarvoinen match.
Ala nyt vielä määräillä monenko kanssa naiset saa mätsätä ja jutella 😂 samalla kun itse tykkäät KAIKISTA "eka mätsi otetaan jonosta ja siitä sitten naimisiin, ei saa alkaa valita, vihkijono ei muuten etene"
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoituksena on löytää elämänkumppani ja rakkaus, en laittaisi kaikkia muniani samaan koriin. Laajasti keskusteluja, kattava otanta treffeille saakka meneviä ja jatkotapaamisiakin vielä jokusen kanssa.
Yksi kerrallaan tuhlaa vaan aikaansa.
Jalka oven raossa tuhlaa vain aikaansa.
Kunnon mies heivaisi sinut välittömästi luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein sopinut Tinder minulle. Jotenkin se uuteen ihmiseen tutustuminen parisuhde mielessä oli jotenkin epäkiinnostavaa. Itselle tuo toimi paremmin lyhytaikaisen seuran hakemiseen.
Miten sitten eroaa tutustuminen parisuhdemielessä? Huolimatta tarkoitusperistä seuranhaussahan oleellista on tavata uusia ihmisiä, eikö? Mikä sitten on Tinderiä parempi alusta, jos haetaan nimenomaan parisuhdetta eikä seksiseuraa?
M51
Tinderistähän tavataan tyyppi suunnilleen vaan kerran ja jos ei heti alkanut himottamaan, niin toista kertaa ei tule. Ei siellä oikeasti tutustu ihmisiin. Ei tuo ole mitään tutustumista, tuo on pikaskannaus.
eri
Tapailen tällä hetkellä 4-5 miestä. En ole kenenkään kanssa kahvittelua tai lenkkeilyä pidemmällä, sillä olen perinteinen ja lähden fyysiseen suhteeseen vasta kun seurustelemme tosissaan.
Yhtäaikainen deittailu johtuu siitä että haluan kunnolla tutustua ihmiseen. Useimmilla on lapsia (tai heilläkin muita deittejä :D) joten tapaamisia yhden kanssa ei ole hirveän usein.
Minusta tämä on pakko tehdä näin että näen ihmisen todellisen luonteen. On ollut mm miehiä jotka selvästi eivät viitsi laittaa vuokseni tikkua ristiin (vaikka ihan kivoja ovatkin) ja ilmeisesti sama syy heidän eron taustalla.
Sitten eräs osoittautui tavallisen turvallisen kuoren alta sairaalloisen takertuvaksi ja mustasukkaiseksi. Yksi ei ollutkaan sitten eronnut vaikka niin sanoi.. :( On tullut vastaan raha-vaikeuksia, epätasapainoa jne. Tarkkana pitää olla.
Eli täytyy tapailla useampia ja pidempään kaverilinjalla. Ja kun tasokasta kysyntää on todella paljon, niin miksi en rauhassa etsisi sitä oikeaa?
Itsekin olen treenattu, elämä ja talous kunnossa, lapset tehtynä ja asiallinen mukava ihminen ja kuulemma kauniskin.
Miksi sitoutuisin ja hyppäisin sänkyyn heti tuntemattoman kanssa kuten monet miehet olettavat?
-N38
Vierailija kirjoitti:
- Moi!
Ja siihen loppui! Yksi vuoropari ehdittiin pelata. En edes kuvaani ehtinyt lähettää. Olisiko pitänyt yrittää suoraa toimintaa? Lähde keikalle, tarjoan liput. Haluatko panna vielä tänä iltana? Mulla on Pohjoisrannassa iso jahti palvelijoineen. Vien sinut viikonlopouristeilylle Gotlantiin. Jos tu
Klassinen seksinvonkauksen aloitusrepliikki, etkä itse muka tajua mikä meni vikaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen todella loukkaanunut siitä, että mieheni tinderissä väitti keskittyvänsä vain yhteen ihmiseen kerrallaan.
Hän oli silti käynyt yhden illan jutulla, vaikka olimme keskustelleet ja sopineet tapaavamme ja puhuimme jo vakavasta suhteesta mikäli livenä yhtä hyvä kuin jutellessa ja hän valehteli kirkkain silmin, ettei tapaile muita. Emme tietenkään seurustelleet emmekä olleet tavanneet ja sinänsä hän ei ollut tilivelvollinen, mutta sain kuulla tästä jälkeenpäin ja tämä jätti VALTAVAN loven suhteeseemme.
Ette olleet edes vielä tavanneet ja puhuitte jo vakavasta suhteesta? Voihan siitä noin pintapuolisesti mainita mitä etsii, mutta en nyt mitään löisi lukkoon ennen tapaamista.
Minä taas pidän alkukarsinnoissa rimaa melko matalalla, mies kun olen. Ajattelen, että jos nainen miellyttää silmää, eikä nosta punaisia lippuja profiilikuvauksen perusteella, niin aina voin antaa mahdollisuuden. Koska vasta F2F-tapaamisessa ja -keskusteluissa aletaan miettimään alkueriä pitemmälle.
Ap