Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-nainen, montako miestä "ringissäsi" on?

Vierailija
02.08.2024 |

Eli monenko match-miehen kanssa viestittelet tai kuinka montaa osumaa tapailet samanaikaisesti? Tinder-newbienä kysyn tällaista, koska itselle ainakin miehenä tulee vähän vaivaantunut olo kun viestinvaihtoa on tällä hetkellä kolmen naisen kanssa samanaikaisesti. Matcheja, joiden kanssa en ole keskusteluun edes lähtenyt on tällä hetkellä kuusi.

Yhden naisista olen tavannut, kahden muun kanssa olemme vain vaihtaneet viestejä. En halua itselleni montaa naista, enkä pyörittää mitään rinkejä. Haluaisin vain jutun kehittyvän jonkun kanssa niin pitkälle, että voisi lopettaa tilin ja keskittyä siihen yhteen naiseen. Ja mietin, että jos minulla ihan tavallisena viisikymppisenä miehenä on keskustelua ja matcheja näin monen kanssa samaan aikaan, niin vastaavasti naisella on varmaan helposti kymmenkertainen määrä matcheja, joista valita paras.

Mutta koska olen uusi käyttäjä, niin ehkä en ole vielä ymmärtånyt pelin henkeä ja sitä, että jokainen chanssi on uusi mahdollisuus. Varmaan tähänkin joku mies kommentoi, että pidät kaikki langat käsissäsi ja yrität panna kaikkia vuorotellen, mutta et valitse naisista ketään, koska nurkan takana voi olla odottamassa joku paljon parempi ja upeampi nainen.

Montako matchia, joiden kanssa viestittelet?

Vaihtoehdot

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista. Tämän ketjun perusteella suurin osa naisista haluaa keskittyä viestittelyssäkin vain muutaman kanssa tapahtuvaan. Miehet puolestaan valittaa, että naiset on kronkeleita. Kun Tinderissä taitaa miehiä olla 75% niin miten voisi muuten käydäkään. Naisethan on oikeasti fiksuja miestenkin mielestä, kun viestittelevät vain muutaman kanssa eivätkä pyöritä rinkejä.

Vierailija
62/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli, että naisille tulee tuhansia mätsejä hetkessä. Onko se totta ihan tavallisillekin naisille (julkkikset ja missit erikseen) ja tuleeko niitä sitten jatkuvalla syötöllä myöhemminkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain oli, että naisille tulee tuhansia mätsejä hetkessä. Onko se totta ihan tavallisillekin naisille (julkkikset ja missit erikseen) ja tuleeko niitä sitten jatkuvalla syötöllä myöhemminkin?

Tykkäyksiä kyllä mutta mätsien määrä riippuu sitten naisesta. 

Vierailija
64/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen ollut tuolla taas kuukauden eikä ole tullut yhtäkään matchia. Olen liian kranttu.

Minä taas pidän alkukarsinnoissa rimaa melko matalalla, mies kun olen. Ajattelen, että jos nainen miellyttää silmää, eikä nosta punaisia lippuja profiilikuvauksen perusteella, niin aina voin antaa mahdollisuuden. Koska vasta F2F-tapaamisessa ja -keskusteluissa aletaan miettimään alkueriä pitemmälle.

Ap

Suomennettuna: sulle kelpaisi yhden illan juttu epäkiinnostavankin naisen kanssa, ja tätä kohti pyrit.

Väärin. Suomennettuna en usko, että monikaan ihminen pystyy antamaan itsestään oikean ja realistisen kuvan Tinderin profiilikuvauksen perusteella. Itse en ainakaan. Sen vuoksi haluan tutustua naiseen livenä. Vaikka olen helppo, niin haluan ainakin puoli tusinaa tapaamiskertaa ennen kuin mennään kädestä pitämisestä, halauksista ja pusuista pidemmälle.

M51 Old school

Vierailija
65/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täältä foofumeilta saanut lukea, että nainen ghostaa koska on muita, parempia tai jos mies ei ole muuraman ensimmäisen viesgin perusteella kiinnostava.

Kysymys kuuluu, että miten olla kiinnostava aikuisen naisen mielestä? Minut saa kiinnostumaan ja ihastumaan nainen kokonaisuutena eli ulkonäkö, jutut, luonne, kiinnostuksen kohteet, arvot, harrastukset jne jne. Ei se, mitä chattiviesteissä muutamalla sanalla kerrotaan.

Esimerkki viimeisestä naisen avauksesta viime viikolta:

- Moi!

- Moikka xxxxx! Mitä sinulle kuuluu? Itse täällä vietän yksinäni viimeistä lomapäivää. Jotain kivaa voisi keksiä tälle illalle.

Ja siihen loppui! Yksi vuoropari ehdittiin pelata. En edes kuvaani ehtinyt lähettää. Olisiko pitänyt yrittää suoraa toimintaa? Lähde keikalle, tarjoan liput. Haluatko panna vielä tänä iltana? Mulla on Pohjoisrannassa iso jahti palvelijoineen. Vien sinut viikonlopouristeilylle Gotlantiin. Jos tu

Ehkä tuo "jotain kivaa voisi keksiä tälle illalle"-lause oli se joka lopetti mielenkiinnon. Itsellä tuli heti mieleen, että se "kiva" viittasi makkaripuuhiin. 

Vierailija
66/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vakkarin. Yhden kanssa käyn treffeillä joissa syödään ja juodaan hyvin. Yhden kanssa pelkästään nain. Ja yhden kanssa käydään keskusteluja, mutta sen ulkonäkö ei ole ihan sitä mitä haluaisin.

Vierailija
67/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen itse tykkää tuhansista, voi saada tuhansia matcheja. Ja varmaan tulee tavallisillekin naisille, koska miehet tykkäävät liukuhihnalta kaikkien naisten profiileista - myös kuvattomien ja tekstittömien, selkeiden feikkien, 200-kiloisten, jne. Näin ollen miesten tykkäyksillä ei ole mitään arvoa, koska ne eivät kerro mistään muusta kuin siitä, että mies on Tinderissä.

Ja koska miehet ovat ulkoistaneet naisille valikoinnin, täytyy naisen sitten olla se, joka tutkii miehen profiilin, miettii yhteensopivuuksien todennäköisyyksiä ja kiinnostavuutta ja karsii sen perusteella epäkiinnostavia ja epämääräisiä. Kun miehet eivät tätä viitsi tehdä.

Vierailija
68/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, etten pysty edes laskemaan, koska en ole ikinä edes käynyt Tinderissä.

Vierailija
69/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin, etten pysty edes laskemaan, koska en ole ikinä edes käynyt Tinderissä.

Kysely oli kuitenkin osoitettu Tinder-naisille.

Vierailija
70/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailen tällä hetkellä 4-5 miestä. En ole kenenkään kanssa kahvittelua tai lenkkeilyä pidemmällä, sillä olen perinteinen ja lähden fyysiseen suhteeseen vasta kun seurustelemme tosissaan.

Yhtäaikainen deittailu johtuu siitä että haluan kunnolla tutustua ihmiseen. Useimmilla on lapsia (tai heilläkin muita deittejä :D) joten tapaamisia yhden kanssa ei ole hirveän usein.

Minusta tämä on pakko tehdä näin että näen ihmisen todellisen luonteen. On ollut mm miehiä jotka selvästi eivät viitsi laittaa vuokseni tikkua ristiin (vaikka ihan kivoja ovatkin) ja ilmeisesti sama syy heidän eron taustalla.

Sitten eräs osoittautui tavallisen turvallisen kuoren alta sairaalloisen takertuvaksi ja mustasukkaiseksi. Yksi ei ollutkaan sitten eronnut vaikka niin sanoi.. :( On tullut vastaan raha-vaikeuksia, epätasapainoa jne. Tarkkana pitää olla.

Eli täytyy tapailla useampia ja pidemp

Eihän sitä tosielämässäkään eletä ja tutustuta ihmisiin kuin jonosta konsanaan. On nimenomaan viisaampaa tutustua useisiin potentiaalisiin ensin kaverina ja katsoa herääkö tunteita ketään kohtaan. 

Miksi sitoutua yhteen ennen kuin sitoudutaan oikeasti? Todella omituinen ajatus.

Vierailija
71/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#70, samoilla linjoilla, mutta on tästäkin aiheesta saatu negaa ja kuultu että sellainen pettäjämies jne.

Vierailija
72/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää Tinderissä naisten totaalinen aloitekyvyttömyys ja keskustelutaitojen puute. Olen käynyt monilla treffeillä ja matcheja tulee ihan kiitettävästi. Mutta äärimmäisen harva tekee minkäänlaista aloitetta keskusteluun. Tai sitten ne on juuri niitä "Moi" tai "Mitä kuuluu?" -tyylisiä. Eikö mihinkään muuhun aivot taivu?

Vierailija
73/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää Tinderissä naisten totaalinen aloitekyvyttömyys ja keskustelutaitojen puute. Olen käynyt monilla treffeillä ja matcheja tulee ihan kiitettävästi. Mutta äärimmäisen harva tekee minkäänlaista aloitetta keskusteluun. Tai sitten ne on juuri niitä "Moi" tai "Mitä kuuluu?" -tyylisiä. Eikö mihinkään muuhun aivot taivu?

Kyse on siitä, että ne naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta. Sinä, kuten muutkin miehet tykkäätte taatusti siellä Tinderissä niistä suosituimmista naisista, jotka saavat tykkäyksiä kaikilta miehiltä. Niillä on siellä paremmat miehet, joiden kanssa ne keskustelee, sinulle ei riitä enää aikaa ja vaivaa.

Vierailija
74/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, kuin niille nuorille kaunottarille, jotka ovat kaikkien miesten suosikkeja siellä. Me tavalliset ja rumat saamme muutaman, jos sitäkään.

Vierailija
75/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin tuli ihan satoja/tuhansia mätsejä badoossa ja tinderissä päivissä. Oon ihan normaalin näköinen nuorehko nainen. Ja sieltä löysin kaksi kertaa parisuhteen, joista toinen nykyinen aviomieheni. 

Vierailija
76/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä miehenäkään kovin paljon tuollaista aloitusta kummempaa osaa laittaa. Enkä odota sitä naiseltakaan. Sittenhän homma vasta alkaa ja jatko määrittelee sitten että peukku ylös vai alas.

Vierailija
77/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että ne naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta. Sinä, kuten muutkin miehet tykkäätte taatusti siellä Tinderissä niistä suosituimmista naisista, jotka saavat tykkäyksiä kaikilta miehiltä. Niillä on siellä paremmat miehet, joiden kanssa ne keskustelee, sinulle ei riitä enää aikaa ja vaivaa.

No mutta kun niitä tykkäyksiä tulee toiseenkin suuntaan. Nainen tykkää minusta, niin luulisi, että se haluaisi sitten jutella ja ottaa selvää ihmisestä, kenestä tykkäsi. Mutta ei. 

Vierailija
78/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tykkää, laittaa pari viestiä ja ghostaa. 5/6 ollut samalla kaavalla viimeisten neljän viikon aikana. Se kuudes elää vaan niin aktiivista elämää, ettei pysy yhdessä paikassa montaa päivää, vaan on aina "matkoilla" tai harrastuksissa. Vaikka kai se on parempi kuin ottaa mies kesäkolliksi.

Vierailija
79/83 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miehet? Montako teillå?

Vierailija
80/83 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miehet? Montako teillå?

Mulla on 2-4. Sitten jos aloitamme säännöllisen tapailun, niin Tinder menee parkkiin. Vähän hassua välillä, kun on kaksi samannimistä yhtä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi