mitä IHMETTÄ on tapahtunut hotellien tyynyille?
Ne on nykyään ihan jäätävän kokoisia patjoja, pienimmätkin! Ei tuollaisella pysty nukkumaan ellei ole joku XXXL niska?
Ennen oli ihan normaalikokoisia tyynyjäkin, nyt kaikki on jotain jättikokoa.
Kommentit (17)
Niissä hotelleissa missä itse usein olen, on aina monia erikokoisia tyynyjä saatavilla.
Ihmisillä on nykyään valtavat sikaniskat.
Kämpissä voi ottaa puhelimen käteen ja tilata roomservicestä uuden mieleisen tyynyn: sain tilaamani matalan tyynyn ja pääsin nukkumaan
Saisikohan jostain ostaa Hiltonin tyynyn? Oli paras tyyny mitä olen kokeillut.
Pari kertaa on tyyny haissut taliselle päänahalle. Varatyynyt kaapissa olivat ihan luttanoita ja muhkuraisia. Oli ällöttävää nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Et osannut uusia pyytää respasta?
Minkä vuoksi normaalikokoiset ihmiset joutuvat tekemään työtä heidän hotellissan swn eteen, että voisivat nukkua maksamansa yönsä hyvin? Parempi on äänestää jaloillaan ja antaa hotellimanagerien ihmetellä, missä osa yöpyjistä.
Ihan samaa oon miettinyt, ei omat niskat kestä nukkuu noilla...
Ei voi yleistää. Ei kaikissa hotelleissa ole samanlaiset tyynyt.
Respaan voi soittaa ja pyytää Antti Tuiskua esiintymään. Antti Tuisku tulee esiintymään heti kun pääsee hissillä ylös.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi yleistää. Ei kaikissa hotelleissa ole samanlaiset tyynyt.
Pääsääntöisesti näyttää olevan trendi kaikissa ketjuhotelleissa, siksi oma tyyny mukana:
Yleensähän niitä on pari erikokoista vaihtoehtoa ja ovat niin pehmeän upottavia, että itse olen sillä pienemmällä yleensä hyvin selvinnyt. Respasta voi tarvittaessa kysyä lisätyynyjä.
Mistä voisi ostaa kotiin sellaisen ison, upottavan hotellityynyn?
Haluaisin myös todella pehmeän upottavan patjan, myykö joku kauppa sellaisia vaahtomuovipatjatyyppisenä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä voisi ostaa kotiin sellaisen ison, upottavan hotellityynyn?
Haluaisin myös todella pehmeän upottavan patjan, myykö joku kauppa sellaisia vaahtomuovipatjatyyppisenä?
Liuan pehmeällä upottavalla patjalla saat takuuvarmasti selän kipeäksi, en suosittelisi. Tyyny toimii upottavana, mutta ei patja, eihän hoteilleissakaan patjat "upota".
En tiiä, kun aina on oma tyyny mukana, joudun usein yöpymään hotelleissa.