Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet. Oletteko parturissa kampaajan hieroessa päätänne ja niskaanne tunteneet seksuaalisia tuntemuksi..

Vierailija
01.08.2024 |

Olin parturissa. Kun nuori kaunis kampaaja siisti partaani ja pesi hiuksiani, niin kaluni rupesi kohoamaan. Häpesin, kun kampaaja taisi huomata sen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Joensuun Prisman parturiin! On upeat näkymät monesta peilistä!😊

Vierailija
2/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen parturini on n. 60v ja painaa varmasti 110 kg. Aika vähän on mopo keulinut hänen luonaan. Juttelemme yleensä kissoista.

M50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parturi hiplaa vain yläpäätä.

Vierailija
4/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parturi on aina trikoissa, joten kyllä siinä ajatukset laukkaa..

Vierailija
5/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parturi haisee tupakalta, käsivarsissa tatuointeja ja nenänpielessä lävistys. Ei herätä haluja.

Vierailija
6/11 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tuntenut seksuaalisia tuntemuksia koska parturini on lihaksikas miehekäs nuori viikinki.

M39

Vierailija
7/11 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy miksi käyn nykyisen parturin luona, se on kolmekymppinen, erittäin mukava ja kaunis nainen. Valitettavasti naimisissa.

Ainoa kosketus mitä olen kokenut melkein 5 vuoteen. Ei pelkästään seksuaalisia tuntemuksia, vaan saan kokea "läheisyyttä" ja helpottaa mun jäätävää kosketuksen kaipuuta hieman. Joka kerta tilaan hiustenpesulla, eli lämmin vesi ja joku joka hieroo päätä=taivaallista

Joo, tiedän. Olen just niin säälittävä kun kuulostaa.

Vierailija
8/11 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan parturissa. Tatuointa tehdessä taas on. Siinä ollaan helposti todeella lähekkäin ja kun paljas iho vielä koskee hellästi toista.... 

Vierailija
9/11 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Mukavalta se kyllä tuntuu, mutta ei siihen liity minulle yhtään mitään eroottista.

Vierailija
10/11 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-parturini tykkäsi "vahingossa" useamman kerran hieraista tissillään poskeani. Ja sai kyllä veden kielelleni ja kaluni kovaksi.

Vierailija
11/11 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta hierojalla olen ja luulen että tämä hieroja tyttönen sitä halusikin. Hartioita ja niskaa rutisteli rajusti, mutta alaselkää, reisiä ja pohkeita "siveli" hennosti 😊