Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko kaverille että mies pettänyt?

Vierailija
01.08.2024 |

Kaveripariskunta juhlii kohta ekaa hääpäivää. Kuulin yhteisten työtuttujen kautta, että miehellä on ollut suhde työkaveri-naiseen ennen häitä ja häiden jälkeen.

Miten pystyi sanomaan häissä tahdon. Kuvottaa!

Kertoisitko vaimolle? vai antaisitko olla? Ei paras ystävä, mutta samasta kaveriporukassa, mielettömän ihana ja ystävällinen. Ei hyväksyis pettämistä.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit juoruja varmana tietona?

Vierailija
42/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tarvitse kertoa varmana tietona. Mä kertoisin asian niinkuin se on, että olisin kuullut jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullut jutut eivät välttämättä ole totta, vaan valheita.

Tästä ei epäilystä ihmettelin yhtä asiaa (en kerro tarkemmin täällä) ja kuulin kaverilta että muutkin nähneet ja kuulleet

Kaikki mitä kuulet ei välttämättä ole totta

Vierailija
44/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leena oli kuullut Liisalta, joka oli kuullut Marilta, joka oli kuullut Maijalta, joka oli nähnyt ihan todellisen tuntuista unta yhden kännisen baari-illan jälkeen, että Lasse pettää sua. Nih.

Mut muista lähettää anonyymi kirje tai viesti

Vierailija
45/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tarvitse kertoa varmana tietona. Mä kertoisin asian niinkuin se on, että olisin kuullut jotain.

Eihän se olisi pettämisestä kertomista vaan huhujen levittämistä.

Vierailija
46/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku pettäjä hädässä yrittää peitellä jälkiään, joka puhuu huhuista. Taisi tunnistaa itsensä kuvauksesta

Kannattaa kertoa.

Vierailija
47/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, jos siis kyseessä on työkaveritutut ja pettämisessä on mukana ollut työkaverinainen, niin tunnetko tämän naisen myös? Mikä on naisen tilanne? Jos puhuisit ensin sille? 

Vierailija
48/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, jos siis kyseessä on työkaveritutut ja pettämisessä on mukana ollut työkaverinainen, niin tunnetko tämän naisen myös? Mikä on naisen tilanne? Jos puhuisit ensin sille? 

Toi nyt ainakin on naurettavaa.

Vierailija
49/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
50/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhuisin sen miehen kanssa. Sanoisin, että kanna vastuusi ja kerro itse puolisolle.

Jokainen hoitaa syntinsä itse.

Vierailija
51/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se olisi pakko. Ei haluaisi sekaantua millään ja kasvoja punottaisi. Sitten olisi pakko kertoa mistä sen kuuli ja sitäkään ei voi aina kertoa? Paitsi jos nainen on joku raivoriitta, jättäisin väliin kertomisen, ei se mies jaksaisi sitä jatkuvaa huutoa tai riitelyä.

Jos mies jaksaa käydä vieraissa, jaksaa hän myös kestää seuraukset. Ihmettelen tuollaista asennetta, että säälitään sen pettäjän tunteita jos oma nainen onkin vähän tempperamenttisempi tapaus. Tuotakaan en ymmärrä, ettei voisi kertoa mistä on kuullut asiasta. Jos tieto on omasta mielestä varma, niin kyllä kai se petetty ansaitsee tietää? Jos siinä menee joku muukin kaverisuhde poikki, niin itse en haluaisi sellaisia kavereita jotka peittelevät miehen pettämisiä eivätkä itse tule kertomaan asiasta.

Vierailija
52/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin ja haluaisin itse kuulla samassa tilanteessa.

Vierailija
53/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä puhuisin sen miehen kanssa. Sanoisin, että kanna vastuusi ja kerro itse puolisolle.

No minä en ainakaan kaverin selän takana ala antaa mitään ukaaseja hänen miehelleen.

Kaverille sanoisin vaan, että tällaisia huhuja on liikenteessä, että tiedoksi vaan. 

Vierailija
54/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en ainakaan kaverin selän takana ala antaa mitään ukaaseja hänen miehelleen.

Kaverille sanoisin vaan, että tällaisia huhuja on liikenteessä, että tiedoksi vaan. 

Näin mä olen tehnyt ja se toimi. En näe mitä selän takana toimimista tässä on, jos mulla on pokkaa sanoa tämä pettäjälle päin naamaa.

Vierailija
55/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mä olen tehnyt ja se toimi. En näe mitä selän takana toimimista tässä on, jos mulla on pokkaa sanoa tämä pettäjälle päin naamaa.

Mitkä oli seuraukset? Kertoiko rehellisesti?

Vierailija
56/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu petti kerran kun oltiin mökillä niin lähetin viestin sen tyttöystävälle että täällä mökillä miehesi panee toista naista. Se tuli mökille ja löysi miehensä ja naisen alasti sängystä.

Vierailija
57/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, taidan tietää tän miehen

Vierailija
58/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tosi huono vinkki, ei näin

Vierailija
59/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leena oli kuullut Liisalta, joka oli kuullut Marilta, joka oli kuullut Maijalta, joka oli nähnyt ihan todellisen tuntuista unta yhden kännisen baari-illan jälkeen, että Lasse pettää sua. Nih.

Pelottaako? Ei ne huhutkaan tyhjästä synny.

Vierailija
60/72 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks tuttu petti kerran kun oltiin mökillä niin lähetin viestin sen tyttöystävälle että täällä mökillä miehesi panee toista naista. Se tuli mökille ja löysi miehensä ja naisen alasti sängystä.

Hyvä, ei jää yhtään epävarmuutta mitä tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi