Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko kaverille että mies pettänyt?

Vierailija
01.08.2024 |

Kaveripariskunta juhlii kohta ekaa hääpäivää. Kuulin yhteisten työtuttujen kautta, että miehellä on ollut suhde työkaveri-naiseen ennen häitä ja häiden jälkeen.

Miten pystyi sanomaan häissä tahdon. Kuvottaa!

Kertoisitko vaimolle? vai antaisitko olla? Ei paras ystävä, mutta samasta kaveriporukassa, mielettömän ihana ja ystävällinen. Ei hyväksyis pettämistä.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi suoraan, mutta jotenkin silleen että tajuaisi jonkin olevan pielessä. Sitten olisin silleen että "voi ei, en kai mä nyt puhunut liikaa, anteeks...."

Vierailija
2/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin jos varma tieto eikä mikään hyvänpäiväntutun tädin kaiman suusta kuultu huhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro! mulla kävi niin, että lähes kaikki muut tiesi paitsi mä miehen pettämisestä. Siinä särkyi sydän tavallaan kaksi kertaa.

Vierailija
4/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Haluaisin itsekin tietää samassa tilanteessa.

Vierailija
5/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin jos varma tieto eikä mikään hyvänpäiväntutun tädin kaiman suusta kuultu huhu.

Tää vaikuttaa selkeeltä.

Vierailija
6/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kertomaan huhu puheita totena. Eri asia jos olisin itse nähnyt tai kuullut osapuolilta asiasta.

Vierailija
7/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin! Voi itse tehdä johtopäätökset, mutta tieto on hyvä saada

Vierailija
8/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullut jutut eivät välttämättä ole totta, vaan valheita.

Vierailija
9/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma tieto, jonka kertoja on kuullut ties mistä... juorut ovat syvältä.

Vierailija
10/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro! mulla kävi niin, että lähes kaikki muut tiesi paitsi mä miehen pettämisestä. Siinä särkyi sydän tavallaan kaksi kertaa.

Tiedän myös tälläsen tapauksen et kaikki opiskelijakavereista tiesi tästä, mut kaikki pysyi hiljaa. Oli yhteinen salaisuus, välillä ois tehny mieli paljastaa. En halunnu pahottaa mieltä.

Vierailija
11/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin ehdottomasti

Vierailija
12/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi suoraan, mutta jotenkin silleen että tajuaisi jonkin olevan pielessä. Sitten olisin silleen että "voi ei, en kai mä nyt puhunut liikaa, anteeks...."

Tämmöisestä tulee juoruakka-fiilis. Ei tule sellainen olo, että vilpittömästi on liikenteessä, jos näin sanoo ja toinen jää miettimään, että mitä jää kertomatta/mitä muuta tietää, kun näin vaan vihjailee. Mieluummin suoraa rehellistä puhetta tai sitten ei mitään. Vihjailu on ikävää. 

Vierailija
13/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullut jutut eivät välttämättä ole totta, vaan valheita.

Tästä ei epäilystä ihmettelin yhtä asiaa (en kerro tarkemmin täällä) ja kuulin kaverilta että muutkin nähneet ja kuulleet

Vierailija
14/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se olisi pakko. Ei haluaisi sekaantua millään ja kasvoja punottaisi. Sitten olisi pakko kertoa mistä sen kuuli ja sitäkään ei voi aina kertoa? Paitsi jos nainen on joku raivoriitta, jättäisin väliin kertomisen, ei se mies jaksaisi sitä jatkuvaa huutoa tai riitelyä.

Vierailija
15/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin heti ystävälle, että mies pettää. Siis kerro heti tämä aisa ystävällesi. Jos olet oikea ystävä. 

Vierailija
16/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisestä tulee juoruakka-fiilis. Ei tule sellainen olo, että vilpittömästi on liikenteessä, jos näin sanoo ja toinen jää miettimään, että mitä jää kertomatta/mitä muuta tietää, kun näin vaan vihjailee. Mieluummin suoraa rehellistä puhetta tai sitten ei mitään. Vihjailu on ikävää. 

No ei ku silleen että "niin Samihan jäi Annikan kanssa sinne vielä, mutta kyllä me ne sitten myöhemmin nähtiin vielä"

Vierailija
17/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten olisi tehnyt mieli. Mutten sitten halunnutkaan itseäni paljastaa.

Vierailija
18/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten olisi tehnyt mieli. Mutten sitten halunnutkaan itseäni paljastaa.

Nää on näitä. Kumarra yhtä niin pyllistät toiselle.

Vierailija
19/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Olen kertonutkin vastaavassa tilanteessa, koska bro code vaatii niin. 

Jos hypoteettisesti kuulisin jonkun 20v vanhan hairahduksen kaverin suhteen alkuvaiheista, niin ehkä en kertoisi... mutta periaatteessa kyllä kuitenkin.

Vierailija
20/72 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut toisena naisena näin että mies meni suhteen aikana naimisiin.

Heidän hääjuhlapäivänä nauratti, kun mietin miten mies siellä hikoilee puvussaan ja tunnontuskissaan. Esitys meni läpi vaimolle ja sukulaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi