Homomiehillä aina kauniita heteronaisia kavereina. Näin olen lukenut.
Kommentit (13)
Se kaunis nainen voi tosin olla lesbo.
Ja usein itseään vanhempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
H intit uuniin
Mene itse uuniin. Kukaan ei kaipaa sinua.
Uskaltaisívatkohan naiset olla niiden miesten kavereita jos olisivat heteroita?
Ei sitä tarvitse homo olla, että voi saada mahdollisuuden olla kauniin naisen kaveri tai ystävä.
Ei miehenn tarvitse olla oman kokemukseni mukaan myöskään erityisen komea.
Mutta lieneekö sitten niin, että yhä harvempi mies osaa käyttäytyä ja olla pitämättä naista vain potentiaalisena seksikumppanina, niin kaltaiseni "tavallisen komea" mies, jolla ei ole naista kohtaan taka-ajatuksia voi ja on voinut olla naisen myös kauniiden nais(t)en kanssa kavereita tai ystäviä.
- Ei heidän määränsä vaan laatunsa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisívatkohan naiset olla niiden miesten kavereita jos olisivat heteroita?
Ainakin minä uskaltaisin, jos heteroudesta huolimatta olisivat yhtä luotettavia ja turvallisia ystäviä kuin homomiehet.
Käyttäytymisestä se on kiinni. Kun osattaisiin olla ihmisiksi, kun ei yritettäisi iholle, ei pyrittäisi rikkomaan toisen yksityisyyttä ja rajoja vaikka toinen onkin nainen. Itselläni on homokavereita, on yksi pariskuntakin ja niin mukavia ja avoimia ja huomioon ottavia että heidän seurassaan on todella mukava olla.
Nämä minun kaverini kohtelevat minua ihmisenä ei esineenä ja objektina ja se valtavan ihana asia. Voi tuntea itsensä vapautuneeeksi eikä tarvitse olla varuillaan. Meillä on aina hauskaa yhdessä. Jos kaikki miehet kykenisisvät samanlaiseen käytökseen ei olisi niin paljon vihaa naisten ja miesten välillä.
Jos niin olet lukenut, niin kannattaa tarkistaa lukulasien vahvuus tai kerrata sisälukutaidon oppimäärä koulukirjoista. Tuo on täysin klisee. Tuo on jostain tv-sarjoista poimittu mielikuva.
Vanha kikka on esiintyä homona ja näin päästä naisten ystäväpiiriin. Olen ollut naisten kanssa saunomassa kun homokaveri oli muodissa 😅 Humalassa voi sitten kuiskata naiselle, että en ole ollut koskaan naisen kanssa mutta haluaisin kokeilla 😎
Vierailija kirjoitti:
Se kaunis nainen voi tosin olla lesbo.
Harvemmin ainakaan Suomessa.
Pitää. Kannattaisiko teeskennellä homoa ja yllättää vo sitten myöhemmin??