Tavisnaiset jotka metsästävät huippusuosittuja miehiä
En tiedä ketä nämä artikkelin ihmiset ovat, enkä pysty sitä lukemaankaan kun minulla ei ole hesarin tilausta eikä siis lukuoikeuksia, mutta pelkästään jo kuvasta päätellen tässä on nyt kyse siitä vauvapalstallakin puhutusta casesta, jossa tavisnainen metsästää huippusuosittuja miehiä.
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html
Minulle sinänsä ihan sama mitä yksittäiset todelliset ihmiset tekevät, mutta noin joukkona naiset todellisuudessa kärsivät siitä, ettei tavisnaiset kelpuuta tavismiehiä. Kun zoomataan sisälle sinne tavisnaisten joukkoon, niin paljon löytyy kaikenlaista surkeutta ja masennusta siitä, kun tulee vain petetyksi ja jätetyksi ( koska siis ei kelpaa tavismiehet tavisnaisille)
Kommentit (398)
Stieg Larssonin uusin teos, Tavisnaiset jotka metsästävät huippusuosittuja miehiä
Luulin, että tuo mies on sen Unkurin kanssa?
Tuo nainen tossa parisuhteessa voi olla kyllä rikas tai rikkaasta suvusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kelpaa. Naiset yliarvioivat markkina-arvonsa koska tavoitelluimmat miehet saattavat harrastaa heidän kanssaan seksiä. Parisuhteeseen eivät näitä kuitenkaan huoli.
Outoa edes puhua jostain tyytymisestä ja kelpaamisesta. Mies ansaitsee kunnioitusta ja rakkautta, ei sitä että hän vain kelpaa arvon prinsessalle."
Niin, eli kannattaa jättää itselle ei-sopivat miehet rauhaan, sillä he ansaitsevat saada kumppanin naisesta, joka haluaa heitä ehdoitta ja täysin rinnoin. Siksi huolin itselleni suhteeseen vain (omasta mielestäni) komeita miehiä, joita todella himoitsen. Kaikki voittavat!
No sinä et voita koska haluamasi miehet eivät halua sinua.
Entä sitten? Ei yksinolo ole ongelma. Mieluumm
Itse hankin perheen nuoruudenrakkauteni kanssa. Ei olisi pitänyt, itsekäs ja laiska mies. Eron jälkeen deittailin ja seurustelin kymmenisen vuotta, mutta sen jälkeen päätin elää ilman parisuhdetta. Helppoa ja mukavaa näin. Jos lapsia toivoo, eikä niitä ole saanut, toki yksinolo voi olla tiukka paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kelpaa. Naiset yliarvioivat markkina-arvonsa koska tavoitelluimmat miehet saattavat harrastaa heidän kanssaan seksiä. Parisuhteeseen eivät näitä kuitenkaan huoli.
Outoa edes puhua jostain tyytymisestä ja kelpaamisesta. Mies ansaitsee kunnioitusta ja rakkautta, ei sitä että hän vain kelpaa arvon prinsessalle."
Niin, eli kannattaa jättää itselle ei-sopivat miehet rauhaan, sillä he ansaitsevat saada kumppanin naisesta, joka haluaa heitä ehdoitta ja täysin rinnoin. Siksi huolin itselleni suhteeseen vain (omasta mielestäni) komeita miehiä, joita todella himoitsen. Kaikki voittavat!
Itse hankin perheen nuoruudenrakkauteni kanssa. Ei olisi pitänyt, itsekäs ja laiska mies. Eron jälkeen deittailin ja seurustelin kymmenisen vuotta, mutta sen jälkeen päätin elää ilman parisuhdetta. Helppoa ja mukavaa näin. Jos lapsia toivoo, eikä niitä ole saanut, toki yksinolo voi olla tiukka paikka.
Minkä ikäinen olet nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Ei yksinolo ole ongelma. Mieluumm
"
Mä en aio koskaan mennä suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jota kohtaan en tunne aitoa ja vilpitöntä halua. En aio koskaan tyytyä.
Mutta kyllä yksinolo on minulle ongelma. Ja iso ongelma onkin. Olen yksinäinen, kaipaan kosketusta, läheisyyttä, seksiä, ja molemminpuolista välittämistä. Haluan oman perheen. Ja jos jään yksin, en tule saamaan mitään noista. Myönnän, kyllä se sattuu. En aio teeskennellä että yksinolo ei olisi ongelma, kun se oikeasti on ongelma. "
Ongelma on sinun pääsi sisällä. Ei kukaan vaadi sinua tyytymään mihinkään, vaan ymmärtämään tosiasiat että jos sinulla on jokin vaatimuslista, niin sitä et tule saamaan.
Max. 25-vuotiaina pariutuneet naiset ovat onnellisimpia 30-40 ikävuoden tienoilla kuin sinkkukaverinsa. Eivät he vaatineet bodattua pankkiirilääkäriä itselleen, vaan katsoivat että tuossa on mukiinmenevä mies jonka kanssa voi yrittää lähteä rakentamaan jotain. Miehessä oli jotain potentiaalia ja ollaan valmiita panostamaan siihen.
Ongelmiin törmää silloin kun pitää päästä valmiiseen pöytään. Itse ollaan se palkinto eikä mitään tarvitse itse tehdä.
On uskoteltu itselleen ja muille jotain aivan liikaa, ja sitten aletaan haalimaan kissoja.
Tuolla on aivan tavallisia miehiä joihin voisit vallan mainiosti kokea vetoa. Mikä heissä sitten mättää? Tuskin mikään.
Ihan mielenkiinnosta, minkälainen sinä itse olet? Oletko nainen jota kaikki miehet haluavat?
Vierailija kirjoitti:
"Outoa että faktat suututtavat näin paljon. No, onneksi voit itkeä ikisinkkuuttasi kissanhiekkaan."
Kuka tahansa nainen valitsee ennemmin kissan kuin paskan miehen vain siksi, ettei olisi sinkku. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Keskivertomies ei ole paska. Sinulla on vaikeuksia ymmärtää tätä.
Itse kun olin nuori, laiha ja nätti, niin tuli seurusteltua ei niin komeiden, itseä 10+ vuotta vanhempien, ja lihavienkin kanssa. Eipä kukaan vinkunut epäsuhdasta. Eikä se suojellut minua siltä että nämä miehet pettivät ja pahoinpitelivät. En ollut esim. tarpeeksi nuori, 14v nuorempana kuin keski-ikäinen hampaaton ajoittain työtön rekkakuski.
Nyt olen vähän nostanut rimaa, eli miehen pitäisi olla lähempänä omaa ikääni ja naaman olla silleen miellyttävä ettei tee pahaa katsoa. No viimeisinkin oli aika ruma, mutta jotain seksikästä kuitenkin. Alipainoinen, ei kovin kiva näky.
Mutta nyt kun itsellä liikakiloja niin tulin usein haukutuksi, ja nuorempien kaunotarten perässä tämäkin pitkäaikaistyötön sitten somessa oli ja viestitteli näille.
Missähän se kiva tavis mahtaa luurata, joka minut oikeasti haluaisi? No, liian vanha taidan olla jo, enää en 10+ vanhempien kanssa ala millekään.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olin nuori, laiha ja nätti, niin tuli seurusteltua ei niin komeiden, itseä 10+ vuotta vanhempien, ja lihavienkin kanssa. Eipä kukaan vinkunut epäsuhdasta. Eikä se suojellut minua siltä että nämä miehet pettivät ja pahoinpitelivät. En ollut esim. tarpeeksi nuori, 14v nuorempana kuin keski-ikäinen hampaaton ajoittain työtön rekkakuski.
Nyt olen vähän nostanut rimaa, eli miehen pitäisi olla lähempänä omaa ikääni ja naaman olla silleen miellyttävä ettei tee pahaa katsoa. No viimeisinkin oli aika ruma, mutta jotain seksikästä kuitenkin. Alipainoinen, ei kovin kiva näky.
Mutta nyt kun itsellä liikakiloja niin tulin usein haukutuksi, ja nuorempien kaunotarten perässä tämäkin pitkäaikaistyötön sitten somessa oli ja viestitteli näille.
Missähän se kiva tavis mahtaa luurata, joka minut oikeasti haluaisi? No, liian vanha taidan olla jo, enää en 10+ vanhempien kanssa ala millekään.
En usko sanaakaan tästä sepustuksesta.
"En usko sanaakaan tästä sepustuksesta."
No totta se kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Outoa että faktat suututtavat näin paljon. No, onneksi voit itkeä ikisinkkuuttasi kissanhiekkaan."
Kuka tahansa nainen valitsee ennemmin kissan kuin paskan miehen vain siksi, ettei olisi sinkku. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Jos se on paska minulle, se voi olla jollekulle toiselle aarre. Me naiset kun emme edelleenkään viehäty samoista miehistä, vaikka te inkkulit niin kuvittelette.
Palstamiehet elävät jossain ihme prinssiharhassa, että vain komeat miehet ovat pettäjiä ja sitten kiltit tavisnörtit ovat parempia :D Tuo ajatusmalli on vedetty suoraan jenkkielokuvista, joissa nörää kiusaavat ilkeät, komeat ja suositut jock-pojat.
Palstamiehet eivät myös tunnu tajuavan, että bodatun avaruudesta käsin työskentelevän pankkiirilääkärin ja maailman tylsimmän tavismiehen väliin mahtuu aika monta erilaista miestyyppiä.
Onko heidän onnensa ap jotenkin sinulta pois? En tajua ollenkaan mikä tuossa asiassa hiertää. Olen itse paremman näköinen nainen ja tällä hetkellä kiinnostunut miehestä, joka ei ole noin hyvännäköinen. Ei kaikki ole pelkästään ulkonäöstä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on paska minulle, se voi olla jollekulle toiselle aarre. Me naiset kun emme edelleenkään viehäty samoista miehistä, vaikka te inkkulit niin kuvittelette.
Keskivertomies on määritelmänsä mukaisesti keskivertoa. Tämä on objektiivinen fakta. Sinä voit toki pitää keskivertomiestä paskana, mutta se kertoo vain sinun omista harhoistasi.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä komea jätkä, täytyy sanoa, että saisi heittämällä ns. paremman. Sillä ei ole kuitenkaan yhtään mitään väliä, vaan sillä, että hän itse haluaa olla tuon ihmisen kanssa niin siinähän ei oo kellään mitään nokan koputtamista.
Niin, juurikin ulkopuolisten silmiin ns. paremman. On mahdotonta määritellä ulkopuolelta, mitä ihminen itse pitää viehättävänä. Henkilökohtaiset preferenssit eivät välttämättä istu täysin yhteen kauneusihanteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehet elävät jossain ihme prinssiharhassa, että vain komeat miehet ovat pettäjiä ja sitten kiltit tavisnörtit ovat parempia :D Tuo ajatusmalli on vedetty suoraan jenkkielokuvista, joissa nörää kiusaavat ilkeät, komeat ja suositut jock-pojat.
Palstamiehet eivät myös tunnu tajuavan, että bodatun avaruudesta käsin työskentelevän pankkiirilääkärin ja maailman tylsimmän tavismiehen väliin mahtuu aika monta erilaista miestyyppiä.
Maailman tylsin tavismies on tavismies. Valtaosa miehistä on näitä. Se voi sinusta olla tylsää, ja se on täysin ok, mutta sinä olet tavisnainen ja tavikset saavat parisuhteisiinsa toisia taviksia.
Tämä on harhaisille naisille jostain syystä todella hankala asia käsittää.
Väärin - osa taviksistakin pariutuu niiden huippuseksikkäiden kanssa eikä tasojankkaaja voi sille asialle yhtään mitään. Voi toki solvata ja haukkua mutta yllätys, yllätys - silläkään ei ole mitään vaikutusta siihen että täällä tosielämässä ihmiset pariutuvat välillä keskenään ja tasojankkaa jää rannalle ruikuttamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman tylsin tavismies on tavismies. Valtaosa miehistä on näitä. Se voi sinusta olla tylsää, ja se on täysin ok, mutta sinä olet tavisnainen ja tavikset saavat parisuhteisiinsa toisia taviksia.
Tämä on harhaisille naisille jostain syystä todella hankala asia käsittää.
...ethän väitä, ettei voi valita edes sitä vähemmän tylsää tavismiestä, vaan on pakko ottaa se nimenomaisesti maailman tylsin, joita "valtaosa" miehistä on? :D Edelleen siinä noiden kahden ääripään välillä on enemmän miestyyppejä. Taviksissakin on hajontaa. Ja vaikka joku ei haluaisi ottaa tavisnaisena tavismiestä, niin sehän ei kenellekään mulle kuulu eikä siitä tarvitse muiden kiukutella.
Vierailija kirjoitti:
Väärin - osa taviksistakin pariutuu niiden huippuseksikkäiden kanssa eikä tasojankkaaja voi sille asialle yhtään mitään. Voi toki solvata ja haukkua mutta yllätys, yllätys - silläkään ei ole mitään vaikutusta siihen että täällä tosielämässä ihmiset pariutuvat välillä keskenään ja tasojankkaa jää rannalle ruikuttamaan :D
"Osa taviksista"
Kyllä. Osa. Pieni osa. Voittaa joku aina lotossakin, mutta todennäköisyydet lottovoittoon on 1/14000000 eikä 1/2.
En ymmärrä näitä tasojankkaajia. Jokainen ihminen saa asettaa tulevalle kumppanilleen juuri sellaisia toiveita tai vaatimuksia kuin itse haluaa. Suurinta osaa naisista ei haittaa tippaakaan pysyä sinkkuna, jos omasta mielestä kiinnostavaa miestä ei osu kohdalle.
Mä en aio koskaan mennä suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jota kohtaan en tunne aitoa ja vilpitöntä halua. En aio koskaan tyytyä.
Mutta kyllä yksinolo on minulle ongelma. Ja iso ongelma onkin. Olen yksinäinen, kaipaan kosketusta, läheisyyttä, seksiä, ja molemminpuolista välittämistä. Haluan oman perheen. Ja jos jään yksin, en tule saamaan mitään noista. Myönnän, kyllä se sattuu. En aio teeskennellä että yksinolo ei olisi ongelma, kun se oikeasti on ongelma.
T. Eri