Tavisnaiset jotka metsästävät huippusuosittuja miehiä
En tiedä ketä nämä artikkelin ihmiset ovat, enkä pysty sitä lukemaankaan kun minulla ei ole hesarin tilausta eikä siis lukuoikeuksia, mutta pelkästään jo kuvasta päätellen tässä on nyt kyse siitä vauvapalstallakin puhutusta casesta, jossa tavisnainen metsästää huippusuosittuja miehiä.
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html
Minulle sinänsä ihan sama mitä yksittäiset todelliset ihmiset tekevät, mutta noin joukkona naiset todellisuudessa kärsivät siitä, ettei tavisnaiset kelpuuta tavismiehiä. Kun zoomataan sisälle sinne tavisnaisten joukkoon, niin paljon löytyy kaikenlaista surkeutta ja masennusta siitä, kun tulee vain petetyksi ja jätetyksi ( koska siis ei kelpaa tavismiehet tavisnaisille)
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Surullista nähdä, miten hyvännäköinen ja urheilullinen mies joutuu tyytymään lihavaan naiseen. Hoikkia naisia on niin harvassa, että tuota näkee nykyään usein. Tavisnainen haluaa ja saa komean. Tavismies jää yksin.
"Joutuu tyytymään"? Eikö se nyt olekaan niin, että hyvännäköinen mies saa ihan kenet haluaa? En tiedä missä päin sinä asustelet, mutta kyllä täällä Tampereen seudulla ainakin näkee hoikkiakin naisia ihan pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Luulin että tuo mies ei ole naisten perään alkuunkaan.
Kulissisuhteita on edelleen olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvännäköinen ja mukava mies haluaa minut, tiedän että hän haluaa minut. Hän kun saisi monta muutakin. Jos tavallisen näköinen ja epämiellyttävä tasojankkaaja haluaa minut, hyvin todennäköisesti hän kokee tyytyvänsä ja lähtee heti jos saa mielestään paremmin.
Miksi ihmeessä valitsisin tuon jälkimmäisen?
Hyvännäköinen ja suosittu mies haluaa sinut. Kunnes haluaa jonkun toisen naisen. Sitten sinua ei enää muistukaan.
Itse valitset tulla petetyksi ja jätetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvännäköinen ja mukava mies haluaa minut, tiedän että hän haluaa minut. Hän kun saisi monta muutakin. Jos tavallisen näköinen ja epämiellyttävä tasojankkaaja haluaa minut, hyvin todennäköisesti hän kokee tyytyvänsä ja lähtee heti jos saa mielestään paremmin.
Hyvännäköinen ja suosittu mies haluaa sinut. Kunnes haluaa jonkun toisen naisen. Sitten sinua ei enää muistukaan.
Älä viitsi. Kuvittelet siis ihan tosissasi, että kaikki hyvännäköiset miehet ovat pettureita? Aliarvioit nyt miehiäkin aika lailla. Minulla on hyvännäköinen mies. Tiedän (vaikka et tietenkään todeksi uskokaan), ettei hän ole pettänyt, eikä aio jättääkään. Sinulle tekisi hyvää yrittää päästä eroon tuosta kateudestasi hyvännäköisiä miehiä kohtaan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan tämän, kun jahtaat niitä kauniita instagram-typyjä. Parempi sinunkin suunnata katseesi sysirumiin ryhävalaisiin pahalla aknella. Eivät petä ja jätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos näin kävisikin, lopputulos on sama. Erona vain se että sain olla hyvännäköisen ja mukavan miehen kanssa vs. tavallisen näköisen ja epämiellyttävän tasojankkaajan.
Edelleen, ei tarvitse miettiä kumpi vaihtoehto miellyttää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta vaikka mies olisi minkälainen Röllipeikko niin jos mies on lähteäkseen, niin kyllä se lähtee. Ei ruma ulkonäkö ole mikään suojakeino eroamiselle :D
Mä olen huomannut, että tässä metsästyksessä kaikista toimivin metodi on ansoitus.
Huippusuositut miehet ova hyväkuntoisia, joten kiinnijuokseminen ja lähitaistelu eivät toimi. Jollain ampuma- tai teräaseella pyydystäminen voi vahingoittaa tärkeää ulkokuorto, joten sekään ei ole hyvä. Eli ansoitus on paras.
Itse suosin ihan perinteistä jalkanarua, koska siinä ehtii hyvin takavarikoimaan mieheltä puhelimen (täytyy tehdä kasvot peitettynä, ettei tunnista sinua myöhemmin), sitten jätät virumaan siihen ja saavut pelastavana enkelinä paikalle. Viet miehen luoksesi, alat hoivaamaan ja aiheutat miehelle tukholman syndrooman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan tämän, kun jahtaat niitä kauniita instagram-typyjä. Parempi sinunkin suunnata katseesi sysirumiin ryhävalaisiin pahalla aknella. Eivät petä ja jätä.
En jahtaa instagramtypyjä. Esimerkiksi Tinder ei minua kiinnosta, koska siellä on lähes pelkästään instagramtypyjä.
Itselläni on kyllä paras olo suunnilleen oman tasoisen kumppanin kanssa, enkä halua tinkiä alaspäin.
Etenkin naiset iskevät helposti mieheen, jonka puoliso on ulkoisesti selvästi miestään vähemmän viehättävä. Suhde voi toki kestää, mutta vaatii naiselta hyvää itsevarmuutta ja mieheltä todellakovaa sitoutumista. Näitä on varmasti toisinpäinkin.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jahtaa instagramtypyjä. Esimerkiksi Tinder
Eli tinder onkin karkkikauppa miehille täynnä upeita instatypyjä, joista valita?
Mutta ei kaikki tavisnaiset oo todellakaan tuollaisia pulleroita!
Eikös tää juttu kerro just siitä, että joskus se "huippumies" voi olla aivan sopiva tavisnaiselle. Ja sehän ei ap:n kaltaisille meinaa mitenkään sopia.
Tosi-tv-tähteet EIVÄT ole haluttuja.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää juttu kerro just siitä, että joskus se "huippumies" voi olla aivan sopiva tavisnaiselle. Ja sehän ei ap:n kaltaisille meinaa mitenkään sopia.
Sotkee ap:n kaltaisten tasoteoriat ja alkaa "naisten hypergemia" -ruikutus.
Kannattaa ottaa tavis muija näin keski-iässä. Makuuhuoneen hämärissä on ihan yhtä tyydyttävää vaikka olisi vähän näppylää naamassa tai läskimakkaraa.
Itse olen erittäin kmöomea.ja fiksu keski-ikäinen mies ja voin sanoa, että kyllä ne 10-15 vuotta nuoremmat kauniit ja tasokkaat pimut ovat enemmän rasite kuin siunaus.Venkslataan ja säädetään ja ensimmäisen pettymyksen tullessa heti mietitään ollaanko tässä samoilla linjoilla kun kuitenkin tiedetään että tinderissä odottaa vino pino miehiä.
Ota tavis, ole onnellinen, niin olen minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Meidän pulleronaisten pitäs dumpata pitkät parisuhteen ja ottaa joku epämiellyttävä tasoteoriajankkaaja koska muuten aloittaja saa raivarit. Voi jee, kyllä on houkutteleva skenaario :D
Liittyypähän. Ihastui BB:ssä näkemäänsä hoikkaan mieheen. Huom hoikkaan ei plösöön.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut, että tässä metsästyksessä kaikista toimivin metodi on ansoitus.
Huippusuositut miehet ova hyväkuntoisia, joten kiinnijuokseminen ja lähitaistelu eivät toimi. Jollain ampuma- tai teräaseella pyydystäminen voi vahingoittaa tärkeää ulkokuorto, joten sekään ei ole hyvä. Eli ansoitus on paras.
Itse suosin ihan perinteistä jalkanarua, koska siinä ehtii hyvin takavarikoimaan mieheltä puhelimen (täytyy tehdä kasvot peitettynä, ettei tunnista sinua myöhemmin), sitten jätät virumaan siihen ja saavut pelastavana enkelinä paikalle. Viet miehen luoksesi, alat hoivaamaan ja aiheutat miehelle tukholman syndrooman.
Perinteinen karvaloukku toimii myös hyvin. Minulla on mies siinä räpiköinyt jo kohta 30 vuotta eikä ole vieläkään päässyt irti.
Olisit pitänyt valheesi kohtuullisena, niin siihen olisi voinut uskoa. Nyt meni pääomatuloineen yli.