Tavisnaiset jotka metsästävät huippusuosittuja miehiä
En tiedä ketä nämä artikkelin ihmiset ovat, enkä pysty sitä lukemaankaan kun minulla ei ole hesarin tilausta eikä siis lukuoikeuksia, mutta pelkästään jo kuvasta päätellen tässä on nyt kyse siitä vauvapalstallakin puhutusta casesta, jossa tavisnainen metsästää huippusuosittuja miehiä.
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html
Minulle sinänsä ihan sama mitä yksittäiset todelliset ihmiset tekevät, mutta noin joukkona naiset todellisuudessa kärsivät siitä, ettei tavisnaiset kelpuuta tavismiehiä. Kun zoomataan sisälle sinne tavisnaisten joukkoon, niin paljon löytyy kaikenlaista surkeutta ja masennusta siitä, kun tulee vain petetyksi ja jätetyksi ( koska siis ei kelpaa tavismiehet tavisnaisille)
Kommentit (398)
Aww, ap on ihastunut jutun naiseen, kuinka söpöä🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no tämä jorinasi ei nyt kuitenkaan liity tuohon lehtijuttuun millään tavalla.
Totta, ei tämä aloitus ollut artikkelista. Artikkeli on vain todistemateriaalia tavisnaisille palstalla, jotka eivät halua myöntää toimintaansa, joka haittaa sekä heitä itseään että muita naisia, että myös suurinta osaa miehistä.
Olet väärässä. Minä olen pulleronainen joka elän monennetta vuotta onnellisessa parisuhteessa hyväkuntoisen miehen kanssa. Ollaan onnellisia ja jos mies jonain päivänä ei ole tai minä en ole, saa Suomessa erota. Parisuhde ei millään tavalla haittaa omaa elämänlaatuani eikä ole keneltäkään muulta naiselta pois. Ihan korni ajatuskin :D
Mikset voinut ottaaa lyhyttä tai lihavaa miestä? Ns. "kusi noussut päähän"?
Mutta jatka toki. Muut ihmiset nauravat asialle. Ei suhde kestä ja mies lähtee muualle kun sinun painosi sen sijaan vain nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi artikkeli on sinulle, ap, noinkin suuri ongelma?
Artikkelilla ei ole minulle mitään muuta väliä kuin sen käyttö todistusaineistona. En tiedä keitä nämä ihmiset ovat, eikä kiinnosta.
Ainoa mikä minua kiinnostaa, on saada palstan tavisnaiset tajuamaan, että heidän tilanteensa pariutumisessa on itseaiheutettua. He ihan itse metsästävät miehiä, jotka saavat parempaakin.
Miksi sinua kiinnostaa itsellesi tuntemattomien tavisnaisten pariutumiset? Mitä merkitystä sillä on elämällesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkelilla ei ole minulle mitään muuta väliä kuin sen käyttö todistusaineistona. En tiedä keitä nämä ihmiset ovat, eikä kiinnosta.
Ainoa mikä minua kiinnostaa, on saada palstan tavisnaiset tajuamaan, että heidän tilanteensa pariutumisessa on itseaiheutettua. He ihan itse metsästävät miehiä, jotka saavat parempaakin.
Mikä tilanne pariutumisessa? Nyt taitaa olla projisoinnit kohdallaan, sillä harvalla naisella on pariutumisessa ongelmia. Itsekin olen naimisissa kymmenettä vuotta, ja ulkonäöt mätsää hyvin, ollaan näyttävä pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no tämä jorinasi ei nyt kuitenkaan liity tuohon lehtijuttuun millään tavalla.
Totta, ei tämä aloitus ollut artikkelista. Artikkeli on vain todistemateriaalia tavisnaisille palstalla, jotka eivät halua myöntää toimintaansa, joka haittaa sekä heitä itseään että muita naisia, että myös suurinta osaa miehistä.
Olet väärässä. Minä olen pulleronainen joka elän monennetta vuotta onnellisessa parisuhteessa hyväkuntoisen miehen kanssa. Ollaan onnellisia ja jos mies jonain päivänä ei ole tai minä en ole, saa Suomessa erota. Parisuhde ei millään tavalla haittaa omaa elämänlaatuani eikä ole keneltäkään muulta naiselta pois. Ihan korni ajatuskin :D
Mikset voinut ottaaa lyhyttä tai liha
Miksi kenenkään pitäisi ottaa itselleen vastenmielinen kumppani?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta lyhyet tai lihavat miehet seksuaalisesti. Riittääkö vastaukseksi?
Jos ei kelpaa niin mene vaikka kävelylle tai sulje netti.
ps. Olen mielummin yksin kuin sellaisessa seurassa joka ei omaa silmää miellytä ja olinkin yksin 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkeli on todistusaineistoa siitä, että kyseinen nainen elää onnellisessa parisuhteessa itseään nuoremman, komean miehen kanssa. Kai se joo tavallaan on hänen itsensä aiheuttamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huippusuositiut miehet voivat aina sanoa "ei" tavisnaisille. Kas, ongelma on ratkaistu.
Huippusuositutkin miehet ovat miehiä, vaikka naissuosionsa puolesta elävätkin toisessa universumissa kuin muut miehet.
Ja mies kuin mies, ei helpolla sano "ei" kostealle naisen sukuelimelle, kun sitä tyrkytetään. Kun kosteaa alapäätä sitten tyrkytetään joka puolelta, niin huippusuositut miehet päätyvät pettämään/ jättämään useimpia naisia, ellei nainen ole miehelle jotain täysin poikkeuksellista.
Eli on tosiaan niin, että kiltit miehet ovat uskollisia vain sen takia, etteivät muuta saa. Sitähän minäkin. Naiset voivat siis valita komean, kokeneen naistenmiehen tai sitten sen kiltin. Molemmat lähtevät kuin viiden pennin rahat tiskiltä, ellei nainen ole 'jotain täysin poikkeuksellista'.
Naisten taitaa tosiaan olla parasta hankkia puuterassi.
Vierailija kirjoitti:
Mikset voinut ottaaa lyhyttä tai lihavaa miestä? Ns. "kusi noussut päähän"?
Mutta jatka toki. Muut ihmiset nauravat asialle. Ei suhde kestä ja mies lähtee muualle kun sinun painosi sen sijaan vain nousee.
Muut ihmiset nauravat 🤦🏻 Uijui, onpa kamalaa.
Olen itse hyvin ylipainoinen mutta koen eniten vetoa pitkiin nättikasvoisiin miehiin joilla sopivasti lihasta.
Saanko aina haluamaani seuraa? No en.
Onko minulla oikeus preferensseihin siinä missä kenellä tahansa naisella? On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin sinkkuaikoina et ei tämmöinen tavispullero kelpaa lyhyille tai lihavilla tai muuten vaan taviksemmille miehillä. Katselevat vain niitä kauniimpia tai jos sattuukin jollekin sellaiselle "kelpaamaan", tekevät hyvin selväksi että kyse on nimenomaan "kelpaamisesta". Mulla kun ei ole pakkomiellettä parisuhteesta niin en tietenkään "kelpuuttanut" ketään jolle itse just ja just vältän paremman puutteessa.
Sit mut tuli kirjaimellisesti kotiovelta hakemaan pitkähkö, tumma ja komea katalogimallimies, joka elää oloneuvoksena pääomatuloillaan. Fiksu ja mukavakin on. Vieläkin kuulemma hulluna minuun harmaavarpuseen, joten eipä ole valittamista. Jonkun tavismiehen kanssa olisi eri asia, taatusti saisi joka päivä kuulla riippumaan heittäytyneistä tisseistään, keski-ikäistyvästä naamasta ja siitä miten instagramissa on teineillä hyvät perseet. Nyt ei tartte tuommosta kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Aleksin kihlattu ole mitenkään pahannäköinen, aivan normaali, jopa kaunis (vanhoissa kuvissa). Mutta hänellä on jo 2 lasta käsittääkseni. Tuolla komealla miehellä varmasti olisi ottajia, eli voisi ehkä ottaa kenet haluaa, mutta heidän persoonat varmaan sopi yhteen.
Mutta, joskus (ei tässä tapauksessa) komea nuori mies joka ottaa huomattavasti vanhemman, varakkaan naisen, saattaa olla kaapissa (hom......). Vanha nainen toimii "beardina", ja suhde on hom--uden kulissia esim. vanhemmille, muille. Paine todistaa heterous esim. sukulaisille lasten saamisen kautta on jo toteutettu naisen aiempien lasten avulla.Missä todellisuudessa elät? Tuollaiset jutut ovat historiaa.
Ei jos ura ja työ on kiinni heteroudesta, kuten näyttelijöillä. Kaikki Hollywoodissa elää kaapissa, bearding liitoissa. Julia RObeets lesbo, Susan Sarandonin entinen vaimo, googlaa kuvia 80-luvulta käsikädessä. Shannon Doherty ja Buffy näyttelijä Sarah Michelle Gllar, Whitney Houston,Kevin Spacey (tuli kaapista), Brad Pitt (huhu), Angelina Jolie (Exvaimo ollut), Jennifer Aniston (kaikki liitot kulissia), Nicole Kidman ja Naomi Watts (Ex-pari), Winona Ryder.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Aleksin kihlattu ole mitenkään pahannäköinen, aivan normaali, jopa kaunis (vanhoissa kuvissa). Mutta hänellä on jo 2 lasta käsittääkseni. Tuolla komealla miehellä varmasti olisi ottajia, eli voisi ehkä ottaa kenet haluaa, mutta heidän persoonat varmaan sopi yhteen.
Mutta, joskus (ei tässä tapauksessa) komea nuori mies joka ottaa huomattavasti vanhemman, varakkaan naisen, saattaa olla kaapissa (hom......). Vanha nainen toimii "beardina", ja suhde on hom--uden kulissia esim. vanhemmille, muille. Paine todistaa heterous esim. sukulaisille lasten saamisen kautta on jo toteutettu naisen aiempien lasten avulla.Missä todellisuudessa elät? Tuollaiset jutut ovat historiaa.
Ei jos ura ja työ on kiinni heteroudesta, kuten näyttelijöillä. Kaikki Hollywoodissa elää kaapissa, bearding liitoissa. J
No myönnän että Shannon Doherty ja Sarah Michelel Gellar on vain huhu josta ei varmuutta, eli voi olla väärä tieto
Mikset voinut ottaa lyhyttä tai lihavaa miestä? Ns. Kusi noussut päähän?
Minä en "ottanut" ketään, kyllä meidän suhteessa molemmat otti ja molemmat sai ;) En minä erityisesti mitään hyväkuntoista miestä etsinyt mutta jostain syystä sellaisia tuli useita kohdalle, hyväkäytöksisiä ja kunnollisia miehiä joista sitten yksi kolahti niin että tiesi nopeasti että nyt se on menoa :) Sellaista se elämä on että tasan ei mene kaikille nallekarkit. Vinkin voin kyllä antaa että noita tasoteorioita horisemalla karkotat kyllä yhden jos toisen täyspäisen naisen. Oma se toki on valintasi mutta katkeruus harvemmin kenestäkään puoleensavetävä.
Ole. Itse nuorekas 48 v mies. Pari vuotta olen ollut sinkkuna Ja vaikken todellakaan ole mikään nirso tyyppi, kyllä välillä hämmästelee sitä että joku ylipainoinen, varaton ja työtön mummo 60 v ottaa yhteyttä jollain deitti palstalla suhteenetsinnän vuoksi.
On se julmaa, mutta ihmisillä on standardit. En katso kauhean julma olevani kun toivon sitä että toinen käy jossain töissä, korkeintaan viisi vuotta minua vanhempi, suht normaalivartaloinen ja täysjärkinen sekä mieleltään tasapainoinen. Omaisuuden puute sinänsä ei haittaa mutta entisen ukon pelivelat ja muut velkaselvitystilat kylläkin.
Tavismiehille eivät kelpaa tavisnaiset.
Esim. baarissa naisporukasta pari suhtautuu ystävällisesti ja juttelee, mutta joidenkin miesten on pakko silti änkeä juttelemaan sen joukon kaunottaren kanssa, joka on käytöksellään kaikin voimin tehnyt selväksi että ei kiinnosta.
Surullista nähdä, miten hyvännäköinen ja urheilullinen mies joutuu tyytymään lihavaan naiseen. Hoikkia naisia on niin harvassa, että tuota näkee nykyään usein. Tavisnainen haluaa ja saa komean. Tavismies jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ole. Itse nuorekas 48 v mies. Pari vuotta olen ollut sinkkuna Ja vaikken todellakaan ole mikään nirso tyyppi, kyllä välillä hämmästelee sitä että joku ylipainoinen, varaton ja työtön mummo 60 v ottaa yhteyttä jollain deitti palstalla suhteenetsinnän vuoksi.
On se julmaa, mutta ihmisillä on standardit. En katso kauhean julma olevani kun toivon sitä että toinen käy jossain töissä, korkeintaan viisi vuotta minua vanhempi, suht normaalivartaloinen ja täysjärkinen sekä mieleltään tasapainoinen. Omaisuuden puute sinänsä ei haittaa mutta entisen ukon pelivelat ja muut velkaselvitystilat kylläkin.
48-vuotiaalle kauniille ja menestyvälle naiselle deittipalstoilla itseään tuputtaa myöskin ne 60+ lihavat, työttömät, kaljuuntuneet ja alkoholisoituneet penat. En ole sellaista ottanut, ohitan olankohauksella, tosin pahimmat näistä lähettävät vihaisia h*oritteluviestejä.
Toisessa päässä yhteydenottoja tulee myös atleettisilta 20-25-vuotiailta miehiltä.
Mutta hyvin on riittänyt omanikäisiä mukavia miehiä deittiseuraksi halutessani.
Jos hyvännäköinen ja mukava mies haluaa minut, tiedän että hän haluaa minut. Hän kun saisi monta muutakin. Jos tavallisen näköinen ja epämiellyttävä tasojankkaaja haluaa minut, hyvin todennäköisesti hän kokee tyytyvänsä ja lähtee heti jos saa mielestään paremmin.
Miksi ihmeessä valitsisin tuon jälkimmäisen?