Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset, selittäkää yksi asia taivaaseen pääsystä

Vierailija
31.07.2024 |

Jos taivaaseen pääsevät vain Jumalaan uskovat, niin tulisin todennäköisesti olemaan siellä ilman ketään läheisiä ihmisiäni. Miksi toivoisin sinne pääsyä, jos en saisi tavata siellä rakkaitani? Olen aina kokenut ajatuksen jälleennäkemisestä lohdullisena, mutta eihän mitään jälleennäkemistä ole tulossa, koska läheiseni eivät ole uskossa ja todennäköisesti elävät muutenkin sellaista elämää jota ei katsota kristilliseksi. Olisin siis joutumassa eroon kaikista rakkaimmista ihmisistäni.

Voisiko joku uskova avata tätä asiaa? Kysymys on aitoa pohdintaa ilman pilkallisuutta, olen etsikkovaiheessa ja yritän ymmärtää.

Kommentit (842)

Vierailija
741/842 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on kuolematon sielu.

Tuskinpa. Ei sellaisesta ainakaan mitään näyttöä ole. 

Millä selität sitten nämä hyvinkin samankaltaiset kokemukset niillä, jotka ovat olleet kuolleina jopa puoli tuntia?? Mikä ihmeen minuus siellä on vaellellut ja pohtinut, tuntenut ja nähnyt. Jopa itsensä sängyssä kuolleena.

Vierailija
742/842 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viidakon  asukkaan, joka ei ole kuullut , tulee ymmärtää luomakunnan Luoja korkeimaksi auktoriteetiksi kun näkee Jumalan kädenjäljen hänelle näyttäytyvän.

Syrjäisen viidakon asukkaan ei siis tarvitse tietää Jumalan pojasta ja syntien sovituksesta yhtään mitään päästäkseen taivaaseen? Mutta heti kun joku kuulee nimen Jeesus ja pari lausetta Raamatusta, hän joutuukin helvettiin jos ei usko ja hyväksy kristinuskon sanomaa?

Köytännössä kaikki kristinuskon levittäminen on ihmisten tuomitsemista helvettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/842 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viidakon  asukkaan, joka ei ole kuullut , tulee ymmärtää luomakunnan Luoja korkeimaksi auktoriteetiksi kun näkee Jumalan kädenjäljen hänelle näyttäytyvän.

Syrjäisen viidakon asukkaan ei siis tarvitse tietää Jumalan pojasta ja syntien sovituksesta yhtään mitään päästäkseen taivaaseen? Mutta heti kun joku kuulee nimen Jeesus ja pari lausetta Raamatusta, hän joutuukin helvettiin jos ei usko ja hyväksy kristinuskon sanomaa?

Eeva otti ja koki kielletyn asian; hän sai tiedon hyvästä ja pahasta  ja sen sai tälläin perintönä kaikki. Myös Aatami , tuli häveliäisyys ja alkoivat käyttää viikunan lehteä sukuelintensä päällä. Kaikki me tiedämme ilman kirkkoakin mikä on väärin ja mikä on oikein. Siihen ei raamattua tai uskontoa tarvita. Kaikki tuomitaan TEKOJENSA mukaan.

Vierailija
744/842 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle joka uskot ja kadut tekojasi jotka olivat väärin tapahtuu 3 hämmästystä kun kuolet täältä:

1. Hämmästys on kun taivaassa ei ole niitä ihmisiä joiden oletit ilman muuta olevan taivaassa

2. Hämmästys on kun huomaat että taivaassa on henkilöitä, joita et koskaan uskonut siellä näkeväsi

3. Hämmästys tulee, kun toteat itsestäsi että olet taivaassa

Vierailija
745/842 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko kolmiyhteiseen Jumalaan ja te parannus synneistäsi niin pelastut kadotukselta!

Ei kiitos, en ole kiinnostunut yhdestäkään noista.

Kadotus kaduttaakin vasta kun on siellä

Ei kiinnosta kadotuksesi hevonvitunkaan vertaa. 

Silti uteliaana kommentoit😏

No, Eihän se ketään kiinnosta, mihin joutuu kun on paha. Mielenkiintoista on se että me kaikki olemme pahoja. Yllättävää on sekin, että kirkoissa käy hyvin paljon ikäihmisiä, ne kun ovat lähempänä sitä lopullista, niin on alkanut kiinnostaa. Nuoria kuolemattomia ei sen sijaan kiinnosta hevosen pimpin vertaakaan. Sen nuoren kuolemattomuuden tietää vasta kun ei ole enää nuori. 

Vähän epäilen, ettei nykynuoret tule aikanaan käymään kirkossa läheskään niin ahkerasti kuin nykyiset eläkeläismummot. Mummojen aktiivisuus johtuu pitkälti siitä, että he ovat käyneet kirkossa lapsesta asti.

Vierailija
746/842 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisten on vaikea kertoa, taivasta niin kuin helvettiäkään ei ole olemassa, satuja noi jutut on

Vierailija
747/842 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köytännössä kaikki kristinuskon levittäminen on ihmisten tuomitsemista helvettiin.

Kyllä, valitettavan moni valitsee tietoisesti ikuisen kadotuksen ja vielä pilkkaa siitä varoittavia

toki, ironiaa, kun ottaa siis kantaa, herättää tunteita😏 

Jumalan pelko on viisauden alku

Vierailija
748/842 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ap ymmärtänyt käsitteen taivas virheellisesti, kuten suurin osa harhaan johdetuista ihmisistä. Jeesus on taivas, joka tulee maan päälle.

Ei ainakaan Raamatun mukaan kukaan "mene" taivaaseen, vaan taivas tulee maan päälle ja on jo. Jumala asuu taivaassa, eikä ihmisellä ole sinne mitään asiaa. Jumala ei edes kuule ihmistä, ellei ihminen puhu totta. Aika harva siihen kykenee. Ihmisen poika/pojat (sanat) luovat Jumalan valtakunnan maan päälle, kun alkavat puhua totta. Sitä odotellessa.

Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.

Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".

Taivas on vain tie Jumalan luo (sanasaattaja).

'Tehkää tie tasaiseksi Herralle', niinkuin profeetta Esaias on sanonut."

Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.

Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.

Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.

Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!

Vierailija
749/842 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"totuus ei pala tulessakaan"

https://fi.wikipedia.org/wiki/Aletheia_(mytologia)

Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.

Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.

Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

Niin Pilatus sanoi hänelle: "Sinä siis kuitenkin olet kuningas?" Jeesus vastasi: "Sinäpä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minun ääneni."

Ja hän sanoi: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon".

Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa.

Niin Jeesus sanoi heille: "Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan, silloin te ymmärrätte, että minä olen se, joka minä olen, ja etten minä itsestäni tee mitään, vaan puhun tätä sen mukaan, kuin minun Isäni on minulle opettanut.

Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa; ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

Ja hän sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: te saatte nähdä taivaan avoinna ja Jumalan enkelien nousevan ylös ja laskeutuvan alas Ihmisen Pojan päälle."

Vierailija
750/842 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä selität sitten nämä hyvinkin samankaltaiset kokemukset niillä, jotka ovat olleet kuolleina jopa puoli tuntia?? Mikä ihmeen minuus siellä on vaellellut ja pohtinut, tuntenut ja nähnyt. Jopa itsensä sängyssä kuolleena.

Tarinoilla.

Vierailija
751/842 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinoilla.

Kaikki haluaa kertoa samanlaisen tarinan😂

Vierailija
752/842 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinoilla.

Kaikki haluaa kertoa samanlaisen tarinan😂

Kaikki? Muutama hassu tapaus koko maailmassa, eikä mitään mahdollisuutta tietää puhuvatko totta vai ei.

Vierailija
753/842 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinoilla.

välittäjäaineilla sitä kutsutaan DMTksi

Vierailija
754/842 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun kokemukset ovat hyvin suurella todennäköisellä olleet yhteydessä dmt:n nauttimiseen. Se onkin mielenkiintoinen aine. Siellä moni näkeekin käärmeitä, jumalia ja vaikka mitä. Ties vaikka sinne sitten lopulta päädytään, mikä ikinä se dmt:n luoma maailma onkaan.

Vierailija
755/842 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aika kattava vastaus tuohon ajatukseesi, että muistammeko pelastumattomat omaisemme vielä taivaassa:

https://kutsuhuutotaivaaseen.blogspot.com/2021/02/muistammeko-viela-tai…

Vierailija
756/842 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

Jesaja 45:5-7

"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

Vierailija
757/842 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viiitun papit, pastorit ja piispat on yhteiskuntamme kirottuja, kuvottavia L-O-I-S-I-A. 

Iilimatoja, verenimijöitä, siis ihan oikeita vampyyreita piikikkäine torahampaineen. YÖK!

He VALEHTELEVAT kansalle ammatikseen rahasta. Aina kun he aukaisevat suunsa, ulos tulee iso liuta saastaisia valheita. Pappien hengitys haisee paskalle. Jotkut typerykset eli aivo-orjat kustantavat pappien, pastorien ja piispojen makean elämän. Noloa, ei voi muuta sanoa.

Tämä on vain karu totuus, ei mitään muuta, hah hah hah! 

Kansan verovaroin pakkorahoitettu YLE on lailla velvoitettu lähettämään uskonnollista paskaa radiosta ja televisiosta. En halua maksaa paskasta. Kiitos poliitikot, olette idiooootteja!

Erotkaa kaikki kirkosta ja tulkaa viimeinkin vapaiksi.

Vierailija
758/842 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä jotka kuvittelevat olevansa parempia " uskossaan", vaikka kukaan ei tosiasiallisesti tiedä miten kukakin uskoo ja mihin.

Hyvä käyttäytyminen toisia kohtaan on kuitenkin varmasti oikea tapa elää.

Vierailija
759/842 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mielikuvitus, liioittelu ja lääkepöhnä.

Vierailija
760/842 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mihin uskon on että rahalla saa mitä vaan,ja viinasta tulee humalaan...taivas,joku jumala ja jeesus on täyttä humpuukia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi