Minulla on teille tädeille nyt kauhea asia kerrottavana: ihmiset eivät käytä enää kukkaroa
Koska puhelimella/kellolla voi maksaa kaiken ja hoitaa kaikki asiat.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään. Mä oon sit varmaan apina
T. KukkahattutätiJa käteisellä maksaminen loppuu parin vuoden sisään.
Minä maksan aina kaupassa ja missä mahdollista käteisellä, en halua että pankissa näkyy kaikki ostokseni.
Muista AINA myös maski ja polta sormenpääsi ettei jää sormenjälkiä!
En tule koskaan maksamaan puhelimella. Haluan pitää järjestelmät erikseen.
Minun pankki ei tarjoa tätä puhelinmaksuominaisuutta. Harmittaa
Täytän reppuni edelleenkin oravannahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun monta kymmentä seniiliä mummoa tuli heti paikalle tuohtuneena.
Mä en oikein usko, että sua naurattaa. Ennemmin kieriskelet lattialla ja kiukuttelet.
Juu juu. Te mummot lähdette kotoa aina painava vinyylilevyjen käsilaukku mukana. Itse lähden ihan paitahihasillani sillä kaikki on Apple Watchissa.
Kyllä mä huomattavasti mieluummin hankin vinyylisoittimen kuin Apple watchin. Itse asiassa vinyylisoitin onkin hankintalistalla.
Kun teidän vanhusten kukkaro varastetaan, siinä menee sitten kaikki. Korttia ehtivät käyttää kalliilla ennen kuin huomaatte. Älykelloa on erittäin vaikea varastaa ja siinä on vahva suojaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein usko, että sua naurattaa. Ennemmin kieriskelet lattialla ja kiukuttelet.
Juu juu. Te mummot lähdette kotoa aina painava vinyylilevyjen käsilaukku mukana. Itse lähden ihan paitahihasillani sillä kaikki on Apple Watchissa.
Ja kun masto kaatuu niin sinä jäät kassalle itkemään.
Hesarissa juuri juttu jossa todetaan etteivät ihmiset enää kanna kukkaroa.
Minulla ei ole kukkaroa, minulla on lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Saako maksa myös näkinkengillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo kulta. Se kassakone ei silloin toimi. Se ei ole mekaaninen.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa juuri juttu jossa todetaan etteivät ihmiset enää kanna kukkaroa.
No jos Hesarissa niin sanotaan, ja vielä Huoriskin suosittelee, niin minäpä käyn nakkaamassa kukkaroni roskikseen ja teippaan ylimääräiset roinat rannekellon taakse.
Tarvitsin käteistä viimeksi tänään kun laitoin osani työkaverin läksiäislahjakeräykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään. Mä oon sit varmaan apina
T. KukkahattutätiJa käteisellä maksaminen loppuu parin vuoden sisään.
Kannattaa sitten pitää kotivara kunnossa siltä varalta että sähköiset järjestelmät eivät toimi ja jää ruoat ja vessapaperit ostamatta.
Näin. Totaalisessa tilttauksessa mustan pörssin tiskillä käteinen on kovaa valuuttaa, voisin kuvitella esim. kultakorujenkin kelpaavan.
Vierailija kirjoitti:
Älä älä kuule maalaa mummoille noin kauheaa tulevaisuutta. Nehän eivät ole vielä toipuneet siitä ettei lankapuhelimia enää ole!
Missähän maailmassa mahdatte elää? Mummot eivät ole vuosiin käyttäneet kukkaroita, tädeistä puhumattakaan. Kaikki tarvittava on puhelimessa ja kellossa. Lankapuhelinta ei ole aikoihin ollut mummoilla käytössä. Onko niitä enää missään? Ehkäpä siellä teillä korpikylissä on omat systeemit serkkujen kesken.
Vierailija kirjoitti:
niin mäkin ja välissä on tuohtakin...
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kukkaroa, minulla on lompakko.
missä sä kalusi säilytät jollei kukkaroa ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo kulta. Se kassakone ei silloin toimi. Se ei ole mekaaninen.
Jollei toimi, niin sehän on kaupan ongelma. tv. eri