Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti kasvot kapenee laihtuessa?

Vierailija
09.01.2025 |

Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan viimeisenä.

Vierailija
2/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ensimmäisenä, viikossa, jos syön vähähiilihydraattisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vissii aika yksilöllistä mistä se lähtee ekana ja no vikana. 

Vierailija
4/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla naamasta lähtee läskit aina ensimmäisenä. Onneksi, koska häpeän lihavuuttani todella paljon, ja naamaani en pysty peittämään. Ainakin tiedän milloin dieetti toimii, kun poskiluut ja leukaluu alkavat näkymään.

Vierailija
5/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvot ainakin kirkastuvat ja kalpean punoittava naama muuttuu eheämmäksi. Pöhö katoaa kasvoista, posket kapenevat. Muutamassa viikossa näkee jo muutoksen.

Vierailija
6/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä.

Jotkut ihmiset näyttävät nuoremmilta pyöreillä kasvoilla, ja kun he laihtuvat nopeasti, ryppyjä syntyy.

Vierailija
7/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kiloa kun lähti niin sain kommentteja kavenneista kasvoista.

Vierailija
8/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen kasvoista lähtenyt ihan pikavauhdilla. Ei tää välttämättä älytön juttu ole, kun joskus aikanaan mulla 

tippui painoa monta vaatekokoa 1-2 kuukaudessa. En muuten ole huomannut laihtumista muualta kropassa, vaan 

kasvot on alkanut mennä kuopille ja muuttunut luisiksi. 

Vierailija
9/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee tunneissa tai päivissä naaman turvotus. Pakkanen laskee turvotusta melkoisesti.

Vierailija
10/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vaatekoon kun tiputat näkyy kasvoissakin jo todennäköisesti muutosta, siis niin että muutkin huomaavat freesimmän ulkonäön. Itseä kun tuijottelee päivittäin peilistä voi huomata pientä muutosta aiemminkin.

Vierailija
11/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden vaatekoon kun tiputat näkyy kasvoissakin jo todennäköisesti muutosta, siis niin että muutkin huomaavat freesimmän ulkonäön. Itseä kun tuijottelee päivittäin peilistä voi huomata pientä muutosta aiemminkin.

No mulla menee jotenkin niin, että mieli näkee aina sen saman tyypin. Huomaan kaikki laihtumiset ja isot muutokset valokuvista. Saatan olla paljon laihtunut, ihan normaalipainoinen ja pitää itseäni pulskana. Jos olen vaikka kokoa M ja katson peilistä, näen sen M kokoisen tyypin, vaikka paino olisi tippunut siitä paljonkin. 

Vierailija
12/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pullanaama ollut pienestä pitäen, ja painon pitää mennä tosi matalaksi, että kasvot alkavat näyttää selkeästi kapeammilta. Yksilöllistä siis.

Vierailija
13/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot kapenevat ensimmäisenä.

Vierailija
14/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Se mihin rasva kertyy ja keskittyy vartalossa on geneettistä. 

Vierailija
15/15 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lopulta lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi