Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, kun köyhänä joutuu usein ostamaan kilohinnaltaan kalliimpia tuotteita

Vierailija
31.07.2024 |

Kun muuten ei vaan rahat riitä kaikkeen.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten mitä?

Vierailija
2/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Kuten konetiskiainetta, wc-paperia, oivariinia ja juustoa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC-paperista olen miettinyt ihan samaa.

Vierailija
4/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä en juurikaan ostele. Jos joudun jotain ostamaan yritän seurata tarjouksia ja niitä kilo- ka litrahintoja. Kallista on silti.

Vierailija
5/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhänä en juurikaan ostele. Jos joudun jotain ostamaan yritän seurata tarjouksia ja niitä kilo- ka litrahintoja. Kallista on silti.

En minäkään ostele, mutta ruokaa ja pesuaineita on silti pakko hankkia lähes päivittäin.

Ap

Vierailija
6/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineita päivittäin? Älä löträä niin paljon.

Vierailija
7/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Ap

Lopeta se leivän musuttaminen niin ei tarvitse ostaa oivariinia ja juustoa, yms turhakkeita. 

Vierailija
8/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan tahallaan suunniteltu niin, että saadaan pidettyä köyhät köyhinä. Eläähän ne ministeritkin 20 eurolla monta viikkoa, koska syövät kaikkien muiden piikkiin työnsä puolesta. Hyvä jos kahvinsa maksaa joskus jossain omasta pussista.

Vierailija
9/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen köyhä ja ostan vain halvimman kilohinnan tuotteita. Riittää rahat paljon paremmin, kuin ostamalla kalliita tuotteita. En ymmärrä että miksi köyhänä ei voisi ostaa halvimman kilohinnan tuotteita? Ei kukaan pakota ostamaan kalliita tuotteita.

Vierailija
10/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olen ostanut aina yksikköhinnan mukaan edullisinta. Kaappiin talteen odottamaan. Aloitin siitä, missä säästin eniten. Silloin säästi lihasta helpoiten. Harvakseltaan ja pakasteesta annos kerrallaan. Sillä säästöllä rahoitin seuraavan säästökohteen jne.

Vierailija
11/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se on mutta rahastava eliitti Suomessa pitää tästä rahastuksesta ja etenkin keskusliikkeiden kartellit...

Vierailija
12/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Ap

Halpismerkkejä kyllä myydään teille köyhillekin.

Vierailija
13/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Ap

Lopeta se leivän musuttaminen niin ei tarvitse ostaa oivariinia ja juustoa, yms turhakkeita. 

Äiti aina sanoi että köyhän ei kannata tuhlata rahaansa leipään. Meillä oli silloin tiukkaa. Syötiin hyvin, mutta harvoin leipää.

Vierailija
14/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliin Oivariinin sijaan voi ostaa halvempaa margariinia. Taatusti riittää rahat paremmin, kun 5€ margariinin sijaan ostaa 1€ margariini purkin. Molemmat 400g.

Vierailija
15/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen köyhä ja ostan vain halvimman kilohinnan tuotteita. Riittää rahat paljon paremmin, kuin ostamalla kalliita tuotteita. En ymmärrä että miksi köyhänä ei voisi ostaa halvimman kilohinnan tuotteita? Ei kukaan pakota ostamaan kalliita tuotteita.

Mieti hetki niin ymmärrät. Jos viikoksi on käyttörahaa vaikka 10 euroa ja kaikki tuotteet on lopussa, niin ostatko silloin sillä koko rahalla pelkästään säästöpakkauksen wc-paperia?

Ap

Vierailija
16/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?

Vierailija
17/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Ap

Äiti aina sanoi että köyhän ei kannata tuhlata rahaansa leipään. Meillä oli silloin tiukkaa. Syötiin hyvin, mutta harvoin leipää.

Ei meilläkään koskaan ollut mitään välipaloja. Aamupuuro ja päivällinen saatiin ja hengissä ollaan edelleen. 

Vierailija
18/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli sinulla on viisi euroa käytössä, niin et voi ostaa yli viiden euron tuotetta vaikka se olisi kilohinnaltaan halvempi kuin alle viiden euron tuote.

Vierailija
19/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti hetki niin ymmärrät. Jos viikoksi on käyttörahaa vaikka 10 euroa ja kaikki tuotteet on lopussa, niin ostatko silloin sillä koko rahalla pelkästään säästöpakkauksen wc-paperia?

Ap

No, en ostaisi wc-paperia. Minulla on bidee ja pyyheliinoja. 

Vierailija
20/129 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliin Oivariinin sijaan voi ostaa halvempaa margariinia. Taatusti riittää rahat paremmin, kun 5€ margariinin sijaan ostaa 1€ margariini purkin. Molemmat 400g.

En ole nähnyt asuinalueeni ruokakaupoissa euron hintaisia margariinipakkauksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä