Ketään muuta, joka on kurkkuaan myöten täynnä tätä seksuaalisuuden ja seksuaalisen suuntautumisen hieromista naamaan?
Kommentit (256)
Pride on jo menettänyt merkityksensä juuri tästä syystä. Ennen se oli tapahtuma johon kokoonnuttiin viettämään aikaa ja tavallaan näyttämään miten paljon vähemmistöön kuuluvia on ja ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat ennakkoluuloista huolimatta. Nykyään se on tilaisuus kulkea vain tarrat päällään ja käyttäytyä typerästi. Ei mitään tekemistä enää sen kanssa miksi niitä alettiin pitää.
Enkä ymmärrä minäkään miksi niin moni haluaa esim esitellä omaa persettään? Tai jauhaa loputtomasti siitä omasta toosastaan kun se on niin nykyaikaista "rohkeaa ja suoraa puhetta" ja siinä on nyt ihmisenä jotenkin kehittyneempi kun ei ujostele yhtään vaan oikein yksityiskohtia myöten julistaa kaikille omia ruumiin toimintojaan ja mieltymyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin valtakaudella tämä asia karkasi ns. lapasesta. Eikä paluuta entiseen ole enää näköpiirissä.
Ole hyvä ja anna tästä esimerkki.
Marin toimi esikuvana pääministerin virka-asunnon tiedotushuoneelta kavereineen häpäistessään Suomen lipun hilluessaan tissit paljaina ja nuoleskellessaan toistensa nännejä pöydän päällä, jolla yleensä jaetaan virallisia valtion tiedotuksia
Täytyykö ne kuvatkin sulle kaivella netistä?
Jurrisen lätkäfanin läskit miestissit Suomen lipun alla lienevät sinulle enemmän mieleen. Ja hikeään Suomen lippuun kuivaava MIESurheilija.
Joten mikä sinä silloin oikeasti olet? Alkaa hoolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin valtakaudella tämä asia karkasi ns. lapasesta. Eikä paluuta entiseen ole enää näköpiirissä.
Ole hyvä ja anna tästä esimerkki.
Marin toimi esikuvana pääministerin virka-asunnon tiedotushuoneelta kavereineen häpäistessään Suomen lipun hilluessaan tissit paljaina ja nuoleskellessaan toistensa nännejä pöydän päällä, jolla yleensä jaetaan virallisia valtion tiedotuksia
Täytyykö ne kuvatkin sulle kaivella netistä?
Jaahas, eli Marinin tissejä olet tiirannut hyvinkin läheltä ja antaumuksella jos löytyy helposti kuvamateriaaliakin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä huomaa millä tavalla vähemmistöt eivät halua tasa-arvoa. Tuo yksi käyttää jatkuvasti tuota halventavaa cissu sanaa, mutta odota jos joku alkaisi kutsumaan transhenkilöitä t r a n su ik si niin ihan varmasti alkaisi kiljumaan pää punasena transfobiasta.
Täällä ei ole näkynyt yhtäkään "cissu" sanaa. Ei sillä, että se olisi mitenkään verrattavissa transfobiaan. Mutta joka tapauksessa. Sinä näit jonkun käyttämässä sanaa "cissukupuolinen" ja "cis" ja sen sijaan että olisit sanonut "transsukupuolinen" ja "trans", et vain voinut vastustaa transfobian huutoa sisälläsi päästä tekosyyllä viljelemään slurreja.
"Arvostettava yritys, mutta "hetero" ei ole riittävän hyvä sana kuvailemaan transsukupuolisen cissukupuolista vastinetta. Hetero kun katsos ensinnäkin tarkoittaa aivan väärää asiaa (hetero tulee kreikasta merkitysellä "eri" -> siis "eri sukupuoleen viehättyvä") ja lisäksi on jo annettu heteroseksuaalille merkitykseksi.
Voi olla cissukupuolinen homoseksuaali. Cissukupuolinen biseksuaali. Jne. Hetero kumoaisi tuon jälkimmäisen. Sukupuolella kun ei katsos ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, joten ne tarvitsevat omat sanat.
"Valtavirta" taas ei sano yhtään mitään. "Olen valtavirtasukupuolinen"???
Tulemme siis jälkeen tulokseen, että cissukupuolinen on tullut hyvin perustein käyttöön."
Tulemme siihen tulokseen, että ihmiskunta on selvästi tyhmistynyt viimeisen parinkymmenen vuoden aikana, sillä perinteisesti heteron merkitys on ymmärretty varsin hyvin ihmissuhteissa. Luulen, että tämä hämmennys on peruja siitä, kun lapsille ja nuorille alettiin kehittelemään kaikenlaisia uusia seksuaalisuuden alalajeja ja kun hetero oli valmiiksi jo niin yleinen valinta niin jollain tavallahan se suosikkiasema piti saada nollattua, joten keksittiin uusi termi, joka avautuu mahdollisimman huonosti ja kuulostaa mahdollisimman ei-houkuttelevalta näiden pantomiimipanenkaikkia-seksuaalisuuksien rinnalla.
"Kirjohommelit on eräänlaista kuluttamista, brändejä, luksuserottautumista"
Mulle on sulle vaan yksi asia sanottavana. Mene narun jatkoksi, sido se oksaan ja hyppää alas. Välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Pride on jo menettänyt merkityksensä juuri tästä syystä. Ennen se oli tapahtuma johon kokoonnuttiin viettämään aikaa ja tavallaan näyttämään miten paljon vähemmistöön kuuluvia on ja ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat ennakkoluuloista huolimatta. Nykyään se on tilaisuus kulkea vain tarrat päällään ja käyttäytyä typerästi. Ei mitään tekemistä enää sen kanssa miksi niitä alettiin pitää.
Enkä ymmärrä minäkään miksi niin moni haluaa esim esitellä omaa persettään? Tai jauhaa loputtomasti siitä omasta toosastaan kun se on niin nykyaikaista "rohkeaa ja suoraa puhetta" ja siinä on nyt ihmisenä jotenkin kehittyneempi kun ei ujostele yhtään vaan oikein yksityiskohtia myöten julistaa kaikille omia ruumiin toimintojaan ja mieltymyksiään.
Ihan tiedoksi sinulle tämmöinen aivan perus yleistieto, että Pride on alkanut mielenosoituksena. Se on sellainen nykyäänkin, mutta myös juhlaparaati. Voimme toki palata tuohon ensimmäiseen. Selvästi olisi tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä huomaa millä tavalla vähemmistöt eivät halua tasa-arvoa. Tuo yksi käyttää jatkuvasti tuota halventavaa cissu sanaa, mutta odota jos joku alkaisi kutsumaan transhenkilöitä t r a n su ik si niin ihan varmasti alkaisi kiljumaan pää punasena transfobiasta.
Täällä ei ole näkynyt yhtäkään "cissu" sanaa. Ei sillä, että se olisi mitenkään verrattavissa transfobiaan. Mutta joka tapauksessa. Sinä näit jonkun käyttämässä sanaa "cissukupuolinen" ja "cis" ja sen sijaan että olisit sanonut "transsukupuolinen" ja "trans", et vain voinut vastustaa transfobian huutoa sisälläsi päästä tekosyyllä viljelemään slurreja.
No käyttihän joku cissua, juurihan sinäkin käytit.
väitätkö, että jos kirjoitan transusukupuolinen niin se on hyväksyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo nyt taas kaikki urakalla haukkumaan vähemmistöjä! Hyvä suomi!!
Tämä on kumma käsitys näillä seksuaalivähemmistöjen puolestapuhujilla, että samanlainen olis ok heteroiden kohdalla. EI OLE. En mä halua heteromarssejakaan Helsingin keskustaan missä esitellään erilaisia fetissejä heteroiden kesken. Mulla ainakin on ihan samat standardit seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta. En halua yhtään ronttimaskista nahkapukuheteroa julistamaan heteroseksuaalisuuden ilosanomaa tuonne kaduille. Ihan sama inhotus pätee.
No juurikin tämä. Miksi överirivosti melkein alasti fetissiremmeissä heiluva setä on K18 kaikkialla muualla paitsi Pride-marssilla? Miten se siellä lakkaa yhtäkkiä olemasta lasten kehitykselle sopimatonta materiaalia tai ylipäätään sellaista
Ja helvetinmoinen äläkkä syntyisikin, jos lapsi drag-esiintyjien tilalle olisi lapsistripparit tai -prostituoidut yöklubilla. Kyllä olisi jo setalaisetkin kauhuissaan ja pitämässä sellaista toimintaa pedofiliana. Tai sama jos SexHibition-messuja esitettäisiin perhe- ja lapsiystävällisenä tapahtumana, vaikka todellisuudessa siellä näkee niin miehiä kuin naisia erilaisssa seksiasuissa ja on erilaisia roolileikkejä, joita ei kukaan ajattelisi tuovansa esiin työpaikalle tai kaupungille ihmisten aikaan.
Vaikea sanoa, kun en tiedä mihin tapahtumiin ap viittaa aloituksellaan. Jos olisi mainittu edes yksi esimerkki, olisi helpompaa kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
"Arvostettava yritys, mutta "hetero" ei ole riittävän hyvä sana kuvailemaan transsukupuolisen cissukupuolista vastinetta. Hetero kun katsos ensinnäkin tarkoittaa aivan väärää asiaa (hetero tulee kreikasta merkitysellä "eri" -> siis "eri sukupuoleen viehättyvä") ja lisäksi on jo annettu heteroseksuaalille merkitykseksi.
Voi olla cissukupuolinen homoseksuaali. Cissukupuolinen biseksuaali. Jne. Hetero kumoaisi tuon jälkimmäisen. Sukupuolella kun ei katsos ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, joten ne tarvitsevat omat sanat.
Tulemme siis jälkeen tulokseen, että cissukupuolinen on tullut hyvin perustein käyttöön."
Tulemme siihen tulokseen, että ihmiskunta on selvästi tyhmistynyt viimeisen parinkymmenen vuoden aikana, sillä perinteisesti heteron merkitys on ymmärretty varsin hyvin ihmissuhteissa. Luulen, että tämä h
Ymmärrän, että sinulla taitaa olla lukutaito vähän hukassa, mutta transsukupuolisuus liittyy sukupuoleen. Cissukupuolisuus liittyy sukupuoleen. Ne eivät ole seksuaalisuuksia. Puhut kokoajan seksuaalisuudesta. Menikö nyt perille, vai tarvitsetko vielä kerran samat lauseet rautalangasta?
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhut niin asiaa kuin voi vain olla. Ihmiskunta on taantunut apinan tasolle, koskaan aiemmin ei se oma toosa, perse ja tissit ole olleet yhtä merkittävässä ja tärkeässä roolissa kuin tänä päivänä, puhumattakaan sitten siitä mihin sen toosansa tai perseensä haluaa tunkea tai olla tunkematta. Sitä tietoa pitää jakaa kaikille ja mielellään mahdollisimman laajalla jakelulla.
Täällä näkee miten varsinkin vähemmistöt mollaavat naisia.
Jos naisena ja heterona sanot, että sinua halventaa sanat cis, cissu tai esimerkiksi kohdullinen, niin sinulle sanotaan että olet väärässä ja sinut hiljennetään. Jos mies mekossa sanoo, että joku nimike hänelle on halventava, niin heti kuunnellaan.
Mielenkiintoista, että vähemmistöt käyttäytyvät ihan samalla tavalla, kuin aikoinaan valkoiset heteromiehet.
En tiedä miksi jotkut heteroiksi itseään sanovat triggeröityy. Olen löytänyt oman kumppanini ja elän tavallisessa avioliitossa lasten kera. Minun seksuaalisuuteeni tai mielenrauhaani tai turvallisuudentunteeseeni ei vaikuta mitenkään se, jos joku vähemmistö saa samanlaiset oikeudet kuin minulla on. Tai jos heidän parielämästään kerrotaan lehdessä. Tai he menevät naimisiin. Tai jos he adoptoivat lapsen. Jos se vähentää kärsimystä ja lisää huolenpitoa, hyvä niin.
Ehkä olen liian hetero, kun en onnistu huolestumaan. Minua ei vaan kiinnosta saman sukupuolen ihmiset seksuaalisesti. Eikä minua kiinnosta kolmen kimppakaan, joten ei tosiaan kiinnosta mikään "jännä sekoitus". Tiedän mitä olen ja olen tyytyväinen siihen.
Sanon vahingossa aina mies ja nainen, en muista uusia termejä. Pitäisikö keskustelussa sanoa aina sukupuolioletettu, henkilö vai mitä lienee.
Kuulostaa enemmän henkilökohtaiselta ongelmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulemme siihen tulokseen, että ihmiskunta on selvästi tyhmistynyt viimeisen parinkymmenen vuoden aikana, sillä perinteisesti heteron merkitys on ymmärrett
"Ymmärrän, että sinulla taitaa olla lukutaito vähän hukassa, mutta transsukupuolisuus liittyy sukupuoleen. Cissukupuolisuus liittyy sukupuoleen. Ne eivät ole seksuaalisuuksia. Puhut kokoajan seksuaalisuudesta. Menikö nyt perille, vai tarvitsetko vielä kerran samat lauseet rautalangasta? "
Minua ei suoraan sanottuna kiinnosta mitä sukupuolia ihmiset haluavat itselleen kuvitella, mutta minä tiedän oman sukupuoleni ilman, että siihen tarvitaan mitään CIS etuliitteitä. Saatte vapaasti leikkiä CIS-leikkejä omissa pienissä piireissänne, mutta muutoin voitte pitää vapaasti tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Heteroiden on ilmeisen hankala tajuta että joka kerta kun heteropari kulkee käsi kädessä kadulla, suutelee julkisesti tai telkkarissa nähdään heteropari harrastamassa seksiä niin se on heterouden hieromista muiden naamaan.
Te vain olette niin tottuneet siihen että heteroseksuaalisuus on joka paikassa luontevasti läsnä että että huomaa että se on ihan samalla tavalla heterouden esittelyä.
Sivusta. Minua ei haittaa lainkaan jos kuka tahansa pariskunta tms. kulkee käsi kädessä kaupungilla. Seksin harrastaminen TV:ssä, siitä juttujen tekeminen, seksinmyymisjutut, jutut seksuaalisuudesta ja -suuntautumisesta jne. voisivat erittäin mielellään olla reippaasti vähäisemmässä roolissa enkä itse ole kiinnostunut näkemään näitä lainkaan riippumatta osallistujien sukupuolista ym. Haluan siis yhtä vähän nähdä heteroiden paneskelua ja siihen liittyviä aiheita kuin kenen tahansa muunkaan henkikön. Sen sijaan kiinnostaisi esimerkiksi tiedeaiheet (avaruus, historia jne.) jossa ei mielellään seksi olisi missään roolissa. Jokainen olkoon sellainen kuin on (pl. toki rikolliset) ja eläköön elämäänsä kuten haluaa mutta vähempi minkäänlainen seksi- ym. sisältö todellakin kelpaisi. Moni nykysarjakin on lähinnä väkivaltaa ja seksiä. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi jotkut heteroiksi itseään sanovat triggeröityy. Olen löytänyt oman kumppanini ja elän tavallisessa avioliitossa lasten kera. Minun seksuaalisuuteeni tai mielenrauhaani tai turvallisuudentunteeseeni ei vaikuta mitenkään se, jos joku vähemmistö saa samanlaiset oikeudet kuin minulla on. Tai jos heidän parielämästään kerrotaan lehdessä. Tai he menevät naimisiin. Tai jos he adoptoivat lapsen. Jos se vähentää kärsimystä ja lisää huolenpitoa, hyvä niin.
Ehkä olen liian hetero, kun en onnistu huolestumaan. Minua ei vaan kiinnosta saman sukupuolen ihmiset seksuaalisesti. Eikä minua kiinnosta kolmen kimppakaan, joten ei tosiaan kiinnosta mikään "jännä sekoitus". Tiedän mitä olen ja olen tyytyväinen siihen.
Pointti tässä lienee se, että koko transhöpäkkä puskee muiden seksuaalisuuksien ja sukupuolien ylitse ja muuttaa ne haluamalla tavallaan.
Esimerkiksi hetero ei ole enää hetero, vaan biseksuaali mieltymyksien kanssa. Mies voi pitää pippelistä, kunhan toinen mies vaan pukeutuu naiselliseksi ja kutsua itseään heteroksi. Nainen voi pitää vaginasta, kunhan sen vaginan omaava pyrkii näyttämään maskuliinisesta miehestä ja näin olla yhä hetero. Itseasiassa ei tarvitse edes olla maskuliininen tai feminiinen. Kaksi naista tai miestä suhteessa, jotka ovat kummatkin biologisesti naisia ja miehiä ja näyttävät niiltä voivat kutsua itseään heteroksi kunhan toinen toteaa olevansa sisimmissään mies.
Siksi ihmisiä ketuttaa vähemmistöjen toiminta, koska he ovat muuttaneet sen mitä on olla hetero.
Se, että sinä kuulet jonkun olevan homo tai trans, ja teet siitä päässäsi heidän määrittelevän piirteensä, ei ole muiden ongelma. He kulkevat samalla tavalla 24 tuntia päivässä, 365 päivää vuodessa tekemässä asioita, tapaamassa ihmisiä, töitä, opintoja, viemässä roskia, harrastamassa harrastuksia, perustamassa perheitä, elämässä elämää.