Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään muuta, joka on kurkkuaan myöten täynnä tätä seksuaalisuuden ja seksuaalisen suuntautumisen hieromista naamaan?

Vierailija
31.07.2024 |

Ihan helvetin sairasta, en jaksa yhtään. 

Kommentit (256)

Vierailija
141/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä eilen kysely miehille että millaiset rinnat on miehille mieleen. Anna mun kaikki kestää, voiko typerämpää pyyntöä olla ! Maailma muutenkin liian  ulkonäkökeskeinen ja tällaista kysellään! Nuorisoa käy sääliksi , luulevat että on muotti johon pitää sopia , rintojen muoto ja koko on määritelty iltiksessä ! Mistä muusta haluatte mitat!

Vierailija
142/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nyt taas kaikki urakalla haukkumaan vähemmistöjä! Hyvä suomi!!

Tämä on kumma käsitys näillä seksuaalivähemmistöjen puolestapuhujilla, että samanlainen olis ok heteroiden kohdalla. EI OLE. En mä halua heteromarssejakaan Helsingin keskustaan missä esitellään erilaisia fetissejä heteroiden kesken. Mulla ainakin on ihan samat standardit seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta. En halua yhtään ronttimaskista nahkapukuheteroa julistamaan heteroseksuaalisuuden ilosanomaa tuonne kaduille. Ihan sama inhotus pätee.

No juurikin tämä. Miksi överirivosti melkein alasti fetissiremmeissä heiluva setä on K18 kaikkialla muualla paitsi Pride-marssilla? Miten se siellä lakkaa yhtäkkiä olemasta lasten kehitykselle sopimatonta materiaalia tai ylipäätään sellaista, josta varoitetaan etukäteen, ettei kukaan vahingo

Minulle on jäänyt useammastakin uutisesta käsitys, että jos alaikäinen päätyy homojen hyväksikäyttämäksi niin siihen suhtaudutaan tuomiomielessä huomattavasti lievemmin kuin jos kyse on vastakkaisesta sukupuolesta. Oikeus ei sääli sitäkään vähää mitä tavanomaisesti poikia, jotka joutuvat aikuisten homojen himojen uhriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kumma käsitys näillä seksuaalivähemmistöjen puolestapuhujilla, että samanlainen olis ok heteroiden kohdalla. EI OLE. En mä halua heteromarssejakaan Helsingin keskustaan missä esitellään erilaisia fetissejä heteroiden kesken. Mulla ainakin on ihan samat standardit seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta. En halua yhtään ronttimaskista nahkapukuheteroa julistamaan heteroseksuaalisuuden ilosanomaa tuonne kaduille. Ihan sama inhotus pätee.

No juurikin tämä. Miksi överirivosti melkein alasti fetissiremmeissä heiluva setä on K18 kaikkialla muualla paitsi Pride-marssilla? Miten se siellä lakkaa yhtäkkiä olemasta lasten kehitykselle sopimatonta materiaalia tai ylipäätään sellaista, josta varoitetaan etukäteen, ettei kukaan vahingo

Niin kauan, kun niitä ei saada siivottua heteroista pois (joo, tiedän kyllä että enemmistö siellä ei hakkaa homoja, vaan yksikin on liikaa!) en voi suhtautua liikkeeseen myötätuntoisesti.

Vierailija
144/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toimittajiksi nostetaan nuoria somevaikuttajia ilman mitään järjellistä koulutusta alalta tai miltään alalta niin nuo sitten tekee juttuja mistä osaa, eli lähinnä kait sitten värkeistään. 

Vierailija
145/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahuus jyllää mut ei koskaan hyvää ylitä.

Joka tuutista työnnetään ihmistä turmelevaa.

Parisuhteessa nainen ja mies tietää miten toimitaan.Ei siihen luonnolliseen toimintaan tarvita neuvonantajia.

Erittäin hyvin sanottu!

Olen itse asiassa lähes varma, että näiden kommenttien kirjoittajat eivät pysty muodostamaan tervettä parisuhdetta. Sen verran paljon halveksuntaa havaittavissa.

Vierailija
146/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heterot cis-sukupuoliset eivät tunnu tajuavan miten etuoikeutettuja ovat. Ei tarvitse päivittäin törmätä halveksiviin kommentteihin.

Oikeasti ketään ei kiinnostaisi ellei väkisin hierottaisi hieromalla naamaan omaa kuviteltua uhripositiota ja halveksintaa. Tuo on vähän ikävästi sama kuin että tuotetaan juuri sitä asennetta mitä pöyristellään. Uhriutunut projisointi on tehokas keino saada muut inhoamaan itseäsi.

Sekö on tarkoituskin: saada ihmiset inhoamaan sps-vähemmistöjä? Tältä ajatukselta on vaikea välttyä. Vai mikä tätä jatkuvaa ärsyttämistä selittää?

Vierailija
147/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tosi rasittavaa ja oksettavaa kun pakko nähdä ja kuulla kaikenlaista pervoa paskaa joka tuutista

Niissä on virtanappi. Laittaa asentoon "off".

Vierailija
148/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohden on haukuttu? jokainen olkoon mitä on mutta tuputtaminen riittää. 

Vierailija
149/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foobikoita varmaan häiritsee, minua ei. Minulle on aivan sama mikä seksuaalinen suuntautuminen kullakin on, ihmisiä ollaan kaikki. Itse olen ihan tavallinen heteromies jos jotain kiinnostaa.

Vierailija
150/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heteroita saa kutsua cissuksi, mutta transnaisia ei saa kutsua tr a n s u i k si

Vierailija
151/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan jatketaan kunnes mölisijät hiljenee. Ihmisiä onneksi on monenlaisia.

Jos olisi vain lihaa syöviä valkoisia heteromiehiä,  niin eipä heitä kauan olisi 😂

Vierailija
152/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimeähän yksi ainut kerta, kun joku on hakattu sillä perusteella, että on vaikuttanut tai tullut ulos heterona tai cissukupuolisena. Kun joku on jommastakummasta syystä potkittu ulos kotoaan. 

Ei ole minkäänlaista järkeä tai suhteellisuuden tajua teillä näköjään.

Aika moni nainen on murhattu sen takia, koska on seurustellut väärän heteroparin kanssa. 

Eikä kukaan ole cissusukupuolinen. Voisit olla käytätmättä tuota halventavaa sanaa. 

Hienosti osoitettu, miten kysymyksen ymmärtäminenkään ei tuolla hetero-oikeutuksella onnistu. Tuossa kyseessä ei ole se, että nainen murhataan siksi, koska on hetero. Syy ei ole heterou

Arvostettava yritys, mutta "hetero" ei ole riittävän hyvä sana kuvailemaan transsukupuolisen cissukupuolista vastinetta. Hetero kun katsos ensinnäkin tarkoittaa aivan väärää asiaa (hetero tulee kreikasta merkitysellä "eri" -> siis "eri sukupuoleen viehättyvä") ja lisäksi on jo annettu heteroseksuaalille merkitykseksi. 

Voi olla cissukupuolinen homoseksuaali. Cissukupuolinen biseksuaali. Jne. Hetero kumoaisi tuon jälkimmäisen. Sukupuolella kun ei katsos ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, joten ne tarvitsevat omat sanat. 

"Valtavirta" taas ei sano yhtään mitään. "Olen valtavirtasukupuolinen"??? 

Tulemme siis jälkeen tulokseen, että cissukupuolinen on tullut hyvin perustein käyttöön.

Vierailija
153/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohden on haukuttu? jokainen olkoon mitä on mutta tuputtaminen riittää. 

Katsoisitko esimerkiksi yllä olevan kommentin. "rasittavaa", "oksettavaa", "pervoa paskaa". Riittääkö?

Oletetaanpa, että olet vaikkapa nyt vaimoasi syvästi rakastava heteromies. Milloin joudut törmäämään yllä oleviin termeihin rakkautesi tähden.

Vierailija
154/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heterot cis-sukupuoliset eivät tunnu tajuavan miten etuoikeutettuja ovat. Ei tarvitse päivittäin törmätä halveksiviin kommentteihin.

Oikeasti ketään ei kiinnostaisi ellei väkisin hierottaisi hieromalla naamaan omaa kuviteltua uhripositiota ja halveksintaa. Tuo on vähän ikävästi sama kuin että tuotetaan juuri sitä asennetta mitä pöyristellään. Uhriutunut projisointi on tehokas keino saada muut inhoamaan itseäsi.

Sekö on tarkoituskin: saada ihmiset inhoamaan sps-vähemmistöjä? Tältä ajatukselta on vaikea välttyä. Vai mikä tätä jatkuvaa ärsyttämistä selittää?

"Ei pidä provosoitua kun provosoidaan". Lopeta mölinä. Sopeudu. Kasvata aivot ja opi käyttämään niitä.

Vierailija
155/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään, mutta elämässä on muutakin kuin seksi, seksuaalisuus ja mihin suuntautuu. Sitä ei tarvitse kokoajan toitottaa kaikkialla kaikille

Vierailija
156/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vääristelet aloittajan sanomisia noin? Hoitaisit ne traumasi niin ei tarvitsisi raivota tuolla tavoin ja ottaa kaikkea jonain henkilökohtaisena loukkauksena. Ketju on täynnä tuota raivoamistasi.

Huvittavinta on se, että aloitus koskee _kaikkea_ seksiä ja seksi-/sukupuolijargonia. Ketjussa reuhaavat - yllätys yllätys - pyllyvähemmistöt.

Aika monella on yksi pylly. Miten on pyllyvähemmistö. Anaali ei ole minua koskaan kiinnostanut, vaikka lehdissä sitä kehutaan ja kröhöm netissä löytyy paljon materiaalia. Olenko siis enemmistöä vai vähemmistöä?

Vierailija
157/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolella kun ei katsos ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, joten ne tarvitsevat omat sanat. 

Tästä tulee esille tyhmyys. Siis ihan oikeasti.

Sexuality eli seksuaalisuus tarkoittaa esimerkiksi heteroissa "attraction towards opposite sex" eli SEX biologinen sukupuoli, vastakkainen biologinen sukupuoli. Homoseksuaalisssa se on attraction towards same sex, TAAS, biologiseen sukupuoleen.

Ehkä teidän uusilla seksuaalisuuksilla ei ole mitään tekemistä biologisen sukupuolen kanssa, mutta heteroilla ja homoseksuaaleilla kyllä on.

Vierailija
158/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama mikä kenenkin suuntautuminen on, onko trans vai ei, kunhan lapset pidetään pois tuosta maailmasta. Myös mielenterveyspalvelut kuntoon noilta osin.

Juuri tänään kuuntelin videon missä jotkut haluavat olla trans, ihan vain koska... trans. 

Vierailija
159/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole havainnut mitään hieromista naamaa vasten. En tosin katso televisiota. Asiaan ei ehkä kiinnitä huomiota kun ei lähtökohtaisesti vihaa ihmisiä seksuaalisen suuntautumisen perusteella.

Kyllä sitä hierotaan naamaan. Esim. yritin mennä kerran yhteen museoon Helsingissä ja kun menin katsomaan museon sivuilta aukioloaikoja ja lippuhintoja, niin jlauta museon sivuilla päsähti naamalle kokonainen sivullinen woketuspropagandaa turvallisista tiloista ja seksuaalisesta suuntaumista. Museon sivuilla!!!! Kuka hvetti haluaa museoonmennessään miettiä mitään seksuaalisen suuntautumisen juttuja? Näkyi liehuvan myös Suomenlinnan sotamuseon edessä sateenkaariliput. Tiedättekö mitä: se on epämukavaa ja ahdistavaa. Mikäkö? No se, että pakotetaan ajattelemaan museoreissuilla seksuaaliasioita. Se on henkistä väkivaltaa. 

Vierailija
160/256 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä huomaa millä tavalla vähemmistöt eivät halua tasa-arvoa. Tuo yksi käyttää jatkuvasti tuota halventavaa cissu sanaa, mutta odota jos joku alkaisi kutsumaan transhenkilöitä t r a n su ik si niin ihan varmasti alkaisi kiljumaan pää punasena transfobiasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä