Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että kaikille miehille tulee herutuskuvia instassa vaikka ei seuraa heruttajia?

Vierailija
31.07.2024 |

Vai kusetettiinko mua just äsken?

Väitettiin että herukuvia valuu ja änkee vaikka niitä ei haluaisi nähdä?

Mulle ei tule miesten herukuvia vaan vain kissavideoita ja naisia jotka heiluu vaatteitten kaa edestakas.

Kommentit (175)

Vierailija
141/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tiedätkö, tämä kuulostaa sellaiselta paskalta, mitä en jaksa oikeassa elämässä kuunnella yhtään."

Näin asia kuitenkin on. Hyvässä suhteessa ei ole tarvetta pelätä ja kontrolloida toisen fantasioita ja haluja, koska ne eivät ole sama asia kuin rakkaus. Toinen on periaatteessa vapaa yksilö kuten itsekin. Erilainen yksilö myös.

Toista voi, tietenkin, pyytää itseä miellyttävään käytökseen (esimerkiksi hiusten peittämiseen julkisesti). Mutta mikään miellyttämiseen perustuva suhde ei ole yhtä vahvaa kuin omaan vapauteen perustuva (kiintymyssuhdeteoriat). Hyvässä suhteessa molemmat saavat olla omia itsejään eikä tämä ole pois suhteelta vaan sen tärkeä osa.

Sinulla saa ihan vapaasti olla omat teoriasi ja minä saan ihan vapaasti olla eri mieltä. Sinä saat katsoa asioita omasta vinkkelistäsi ja minä taas saan pitää sitä sellaisena, mihin minulla ei

Tietenkin. Puhun vain tieteen näkökulmaa. Fantasioista ja haluista on tullut Suomessakin yhä hyväksytympiä ja se on historian fakta. Tämä ei tietenkään tarkoita, että kaikki hyväksyisivät ne. Vanhoillisuskovat esimerkiksi elävät hyvin eri tavalla.

Vierailija
142/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itselle näin miehenä tulee YouTubessa suosituksiin jatkuvasti nuoria naisia, jotka heruttavat tai ovat muuten vähäpukeisia. Thumbnailikin on usein varsin härsk ja usein ihmetyttää kuinka ne ovat edes menneet tuubin filtteristä läpi.

Jos yhden kerran erehtyy klikkaamaan tällaisen videon auki, niin seuraavien viikkojen ajan kaikki suositellut videot ovat herutusvideoita. 

Sosiaalisen median palvelut tarjoavat miehille käytännössä vain seksiä tai siihen viittaavaa. 

Tämä kannattaa tiedostaa myös, että algoritmi tulkitsee kaiken huomion "kiinnostuksena". Eli jos katsot jotain sillä silmällä, että "mitä helvettiä tuossa tapahtuu", algoritm katsoo että olet kiinnostunut tällaisesta sisällöstä ja tuputtaa sitä lisää. Ei saisi antaa siis mitään huomiota millekään sellaiselle, mitä ei halua lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tiedätkö, tämä kuulostaa sellaiselta paskalta, mitä en jaksa oikeassa elämässä kuunnella yhtään."

Näin asia kuitenkin on. Hyvässä suhteessa ei ole tarvetta pelätä ja kontrolloida toisen fantasioita ja haluja, koska ne eivät ole sama asia kuin rakkaus. Toinen on periaatteessa vapaa yksilö kuten itsekin. Erilainen yksilö myös.

Toista voi, tietenkin, pyytää itseä miellyttävään käytökseen (esimerkiksi hiusten peittämiseen julkisesti). Mutta mikään miellyttämiseen perustuva suhde ei ole yhtä vahvaa kuin omaan vapauteen perustuva (kiintymyssuhdeteoriat). Hyvässä suhteessa molemmat saavat olla omia itsejään eikä tämä ole pois suhteelta vaan sen tärkeä osa.

Mies on siittäjä. Tämän "hyvä suhde" on todennäköisesti naiselle täysi helvetti. Mielestäni on hyvä, että naiset ovat alkaneet kieltäytymään suhteista miehiin ja ottamaan enemmän vastuu

Narsistit haluavat äidin (ja sitten suhteen ulkopuolella ne "huo**t"). Ja kyllä, suhde on naiselle helvetti. Eivätkä nämä miehet pysty käsittämään, missä menee vikaan vaan syyttävät naisia siitä. 

Vierailija
144/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla saa ihan vapaasti olla omat teoriasi ja minä saan ihan vapaasti olla eri mieltä. Sinä saat katsoa asioita omasta vinkkelistäsi ja minä

Niistä on tullut hyväksytympiä science-bro nuorten miesten piireissä, joiden elämä pyörii oman orgasmin ympärillä. Jotkut naiset osallistuvat niihin epätoivosta tai tyhmyydestä. Ne eivät kuitenaan tule koskaan normalisoitumaan missään osassa maailmaa, koska ovat perversioita ja aiheuttavat vakavia häiriöitä terveydelle, suhteille ja luonnolliselle lisääntymisprosessille

Vierailija
145/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaikka en seuraa kuin paria juttua, joista kumpikaan ei ole naispuolinen herutusvaikuttaja, niin niitä on töröhuuli ja -tissi -kuvia on feedi täynnä. Ihan ilman niiden selailuakin.

Vierailija
146/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vapaa voi olla, kun on vapaa. Kun valitsee jotain elämäänsä, valitsee samalla jättää jotain muuta sen ulkopuolelle."

Asian pihvi on, että seksiviettiä ei voi suunnata vain yhteen henkilöön edes kohteliaisuussyistä. 

Vierailija
147/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää minulle nainen, joka seksin aikana haaveilee omasta miehestään

Vierailija
148/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muistaa, että iso osa noista tileistä myös botteja ja huijareita

Vierailija
149/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vapaa voi olla, kun on vapaa. Kun valitsee jotain elämäänsä, valitsee samalla jättää jotain muuta sen ulkopuolelle."

Asian pihvi on, että seksiviettiä ei voi suunnata vain yhteen henkilöön edes kohteliaisuussyistä. 

Sen toteuttamisen ja ruokkimisen voi kyllä valita erittäin vapaasti. Oletko kuullut selibaatista? Taitaa olla ihan vieras käsite. 

Vierailija
150/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niistä on tullut hyväksytympiä science-bro nuorten miesten piireissä, joiden elämä pyörii oman orgasmin ympärillä."

Oletkohan käynyt koskaan USA:ssa? Siellä on jo oikeasti vaikea vetää eroa toden ja fantasian välille eikä tämä ero ole kovin tärkeä. Jokaiselle myydään omia mieltymyksiään.

Vierailija
151/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan käynyt mielessä seksin aikana kukaan muu kuin se kumppani, koska keskityn häneen ja siihen, mitä me teemme yhdessä ja keskityn siihen, miten hänen kehonsa reagoi sekä omaan nautintooni. Täyttä paskaa ihmiset, jotka seksin aikana ajattelevat jotain toista. 

Vierailija
152/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen toteuttamisen ja ruokkimisen voi kyllä valita erittäin vapaasti. Oletko kuullut selibaatista? Taitaa olla ihan vieras käsite. 

Selibaatti ei kestä. Esim. selibaatissa oleva nuori mies saa lähes joka yö siemensyöksyn.

Vierailija
153/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse haaveilla, koska se mies on siinä ihan konkreettisesti. En haaveile seksin aikana mistään vaan keskityn hetkeen. 

Vierailija
154/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli sakea projektio. Vaikka sinä haaveilisit muista, kaikki muut eivät tee niin. 

Vierailija
155/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä yksi, mutta et voi minua nähdä koska ollaan keskustelupalstalla. Masturboidessakin ajattelen omaa miestäni.

Vierailija
156/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selibaatti ei kestä. Esim. selibaatissa oleva nuori mies saa lähes joka yö siemensyöksyn.

Miten se liittyy selibaattiin?

Vierailija
157/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli sakea projektio. Vaikka sinä haaveilisit muista, kaikki muut eivät tee niin. 

Mahtaa olla tylsää väkertämistä, jos ehtii ajatella ihan muita asioita :D

Vierailija
158/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se liittyy selibaattiin?

Hyvä osoitus viettien hallitsevuudesta. 

Vierailija
159/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. 

Vierailija
160/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata, ettei nainen mieti ketään miestä seksin aikana, jos pystyy orgasmiin. Mies on siinä häiriötekijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi