Onko totta että kaikille miehille tulee herutuskuvia instassa vaikka ei seuraa heruttajia?
Vai kusetettiinko mua just äsken?
Väitettiin että herukuvia valuu ja änkee vaikka niitä ei haluaisi nähdä?
Mulle ei tule miesten herukuvia vaan vain kissavideoita ja naisia jotka heiluu vaatteitten kaa edestakas.
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on "väärin", perustelisiko joku nainen? Myös aika halventavaa kieltä naiset käyttävät toisistaan?
No sanotaan että istut miehen kanssa jossain, vaikka kotona sohvalla tai näin kesällä rannalla ja mies avaa instan ja sieltä tulee sivutolkulla tissejä ja perseitä.
Tuleeko romanttinen fiilis että kyllä tuo mies minua niin rakastaa ja tähän mieheen kannattaa panostaa? Menenkin miehen kainaloon ihanasti katsomaan niitä toisten naisten tissejä.Oletko ajatellut että mitä jos näyttäisit itse enemmän tissejä ja persettä miehelle?
Ai että miehet katsovat kuvia, koska kotona eivät näe. Just joo.
Ei kun ihan vakavasti ilman mitään piilomerkityksiä. Somekoukku on pandemia ja syöpä. Ihmiset ovat muka yhdessä mutta oikeasti upppoutuneet somehöttökupliinsa. Ihan sama sinänsä katsotaanko siellä kissavideoita vai perseitä. Oikea läsnäolo toiselle puuttuu. Ja se just tuossa sullakin on sen asian ytimessä. Mies on kännykällä eikä huomioi sua. Ehkä itse teet samaa kissavideoiden kanssa. Ehkä tarvitsette buustia oikeaan shteeseenne, tosielämässä. Läheisyyttä, huomiota, seksiä. Sun pitäis kokea olevasi haluttu miehesi silmissä. No, ei se yksin miehen vastuulla ole. Herätä sitä halua. Mies kiinnostuu näkemästään. Nyt luovutat somelle, jossa ihmiskunnan nerokkaimpien laatimat tekoälyt miljardien dollarien motivaatiolla työstävät miehesi näkymään sitä kaikkein koukuttavinta sisältöä, vaikka sitten perseitä. Sulla on kuitenkin voittavat assetit omasta takaa, joten hyödynnä ne. Varmista että paras perse löytyy siitä sohvalta vierestä.
Ja miten se elävän elämän perse voi kilpailla jonkun photoshopatun valioyksilön takapuolen kanssa. Sellaisen, joka käyttää elämänsä sen perseen tuunaamiseen? Naisilla kun on yleensä muutakin elämää, paitsi niillä naisilla, joiden elanto tulee siitä perseen esittelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on "väärin", perustelisiko joku nainen? Myös aika halventavaa kieltä naiset käyttävät toisistaan?
No sanotaan että istut miehen kanssa jossain, vaikka kotona sohvalla tai näin kesällä rannalla ja mies avaa instan ja sieltä tulee sivutolkulla tissejä ja perseitä.
Tuleeko romanttinen fiilis että kyllä tuo mies minua niin rakastaa ja tähän mieheen kannattaa panostaa? Menenkin miehen kainaloon ihanasti katsomaan niitä toisten naisten tissejä.Epävarma pitää olla, jos pitää kriisinä miehen viehätystä muualle. On vain tieteellinen fakta, että kaunis nainen herättää miehen huomion.
Ei tämä sitä tarkoita, että mies ei haluaisi olla tietyn naisen kanssa. Vaan sitä, että oli kumppani millainen tahansa, huomio ki
Onko miehet todella noin viettiensä vietävissä? Kuin aivottomia eläimiä
Eivät ole. Mutta he, jotka ovat, haluavat uskotella, että toisetkin miehet ovat.
Aina voi valita millaisen miehen kanssa on.
Kertoohan se jos mies jatkuvasti katselee muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko romanttinen fiilis että kyllä tuo mies minua niin rakastaa ja tähän mieheen kannattaa panostaa? Menenkin miehen kainaloon ihanasti katsomaan niitä toisten naisten tissejä.
Minut on dumpattu useita kertoja, kun en käytä facea, instaa tai muitakaan viestisovelluksia. Älykännykkäkin vain koska ilmaiseksi sain. No WhatsApp on, mutta käytän sitä samoin kuin normaaleja tekstiviestejä. Minua ei vain kiinnosta tämmöiset. En myöskään seuraa milloin toinen on ollut whatsapissa paikalla tai onko lukenut viestini. Vastaa sitten kun vastaa, minä lähtökohtaisesti luotan toiseen ja jos toiseen ei voi luottaa, niin sittenhän en menetä mitään hyvää.
Luulin, että tämä olisi hyvä asia ja naisen olisi helpompi luottaa minuun, mutta onkin päinvastoin. Minua epäillään ja minuun ei luoteta, kun eihän mies voi olla tällainen. Minussa on siis jotain epäilyttävää. Siispä luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko romanttinen fiilis että kyllä tuo mies minua niin rakastaa ja tähän mieheen kannattaa panostaa? Menenkin miehen kainaloon ihanasti katsomaan niitä toisten naisten tissejä.Epävarma pitää olla, jos pitää kriisinä miehen viehätystä muualle. On vain tieteellinen fakta, että kaunis nainen herättää miehen huomion.
Ei tämä sitä tarkoita, että mies ei haluaisi olla tietyn naisen kanssa. Vaan sitä, että oli kumppani millainen tahansa, huomio kiinnittyy myös toisiin naisiin, käytännössä joka
Älä höpötä perceli. Mieskin pystyy impulssikontrolliin, jos sillä on aivot.
"on ihan ok asettaa rimaa sille, millaisen viehätyksen suuntaamisen ilmentymisen kumppanilleen haluaa."
Väärin. Seksiviettiä ei voi alistaa eikä suunnata tietoisen minuuden keinoin. Patriarkaalisissa yhteiskunnissa näin pyritään tekemään naisille, mutta käytännössä se ei toimi. Naisten himoista tulee vain tabu - ne eivät poistu.
Vierailija kirjoitti:
En ole laittanut sukupuolta instaani niin tulee kaikenlaisia herutuskuvia sekaan, joskus enempi, joskus vähempi. Huomasin myös, että minut oli merkitty joihinkin sellaisiin kuviin syystä mitä en tiedä. Yhden kerran kun otin kaikki lokitietoni ulos niin selvisi, että minä kuulun johonkin ryhmiinkin mihin ikinä en ole liittynyt.
Jos on merkitty kuviin joku on niin tehnyt. Minua ei ole merkitty minnekään eikä tietääkseni ryhmiin. Feediin tulee paljon sisältöä jonka kaltaisia olen katsonut ja etenkin tykkäillyt. Jonkun verran muunlaistakin, lähinnä mainoksia tai yleisesti suositun tyyppisiä julkaisuja.
Julkaisuista voi tykätä seuraamatta tiliä. Selittääkö osan?
"Recommended" ei tarkoita muuta kuin että algoritmi tai Insta yleisesti suosittelee. Mainoseurot mielessä tai muusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, eli ukko pihalle? Hyvä, tuota mieltä itsekin olen mutta persukansanedustajat vähän eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä susta tuntuisi jos nainen kainalossasi selaisi sivutolkulla erektiokuvia, tykkäillen niistä suurimmista? Niistä joilla on ihan eri kokoluokka kuin sinulla?
Ei hetkauta itsetuntoani. Jos luotan naiseeni, niin ei haittaa.
-eri
"Älä höpötä perceli. Mieskin pystyy impulssikontrolliin, jos sillä on aivot."
Oletkohan käynyt seksuaaliterapiassa? Tieteen sanoma on, että seksuaalihalu on täysin normaali ilmiö, eikä se käytännössä suuntaudu vain yhteen ihmiseen.
Ei tule herutuskuvia, eikä muitakaan, kun ei ole Instassa. Paljon parempiakin ajanviettotapoja on kuin joku kuville kuolaus netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä susta tuntuisi jos nainen kainalossasi selaisi sivutolkulla erektiokuvia, tykkäillen niistä suurimmista? Niistä joilla on ihan eri kokoluokka kuin sinulla?
Ei hetkauta itsetuntoani. Jos luotan naiseeni, niin ei haittaa.
-eri
Tässä tullaan sitten siihen, että monelle miehelle riittää se, että voivat luottaa naisen hoitavan kotitöistä määrätyn osan ja suorittavan ne palvelukset, joita mies naiselta toivoo. Se, mitä ja millainen nainen on sen ulkopuolella ja ylipäätään, on miehelle ihan se ja sama kunhan esine suorittaa tehtävänsä, johon se on hankittu.
Insta ei tiedä sukupuolta eikä kiinnostuksen kohteita. Se arvailee niitä käyttäjän aiemman selaushistorian perusteella tai käyttäjän suodatinvalintojen perusteella.
Eli mies sekä valehtelee että rnkkaa toistuvasti koneen ääressä.
Vierailija kirjoitti:
"Älä höpötä perceli. Mieskin pystyy impulssikontrolliin, jos sillä on aivot."
Oletkohan käynyt seksuaaliterapiassa? Tieteen sanoma on, että seksuaalihalu on täysin normaali ilmiö, eikä se käytännössä suuntaudu vain yhteen ihmiseen.
Halu on eri kuin sen ilmentäminen käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Ja siksi (muista tämä) sun kanssa ei ole kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko romanttinen fiilis että kyllä tuo mies minua niin rakastaa ja tähän mieheen kannattaa panostaa? Menenkin miehen kainaloon ihanasti katsomaan niitä toisten naisten tissejä.Mietitäänpä toisinpäin. Nainen miehensä kainalossa selailee hyvännäköisten miesten herutuskuvia. Ehkä jotain isoa kalsareissa pullottaa. Nainen ihastuneena huokailee ja kirjoittelee. Sitten nainen luo omaan mieheensä alentuvan katseen. Ei haittaisi miestä?
Ei.
Miten voi 2024 aikuinen (koulutettu?) nainen uskoa, että miehen tai naisen halukkuus kohdistuisi aina johonkin tiettyyn (yhteen) tahoon? Siis apua.
Onko miehet todella noin viettiensä vietävissä? Kuin aivottomia eläimiä