Onko totta että kaikille miehille tulee herutuskuvia instassa vaikka ei seuraa heruttajia?
Vai kusetettiinko mua just äsken?
Väitettiin että herukuvia valuu ja änkee vaikka niitä ei haluaisi nähdä?
Mulle ei tule miesten herukuvia vaan vain kissavideoita ja naisia jotka heiluu vaatteitten kaa edestakas.
Kommentit (175)
Instagram suosittelee sellaista sisältöä mitä miehesi klikkailee. Joku satunnainen herukuva voi tulla joskus vastaan mutta ei ne ole vakiokuvastoa jos ne jättää huomiotta. Mun miehellä se "suurennuslasisivu" on täynnä lähinnä kaikkea tee-se-itse remonttijuttua, miehen harrastukseen liittyvää sisältöä, ruokaa ja eläimiä :D.
Riittää kun olet kerran tai pari klikannut auki jonkun postauksen jossa sattuu näkymään jotain heruttelua, niin sitten niitä ehdotuksia tulee jatkuvasti.
Sen postauksen klikkauksen ei ole tarvinnut perustua siihen herutukseen, vaan sitä on voinut klikata ihan jostain muusta syystä. Ei siinä sinänsä mitään pahaa ole, jos on halunnut tarkoituksella klikata, kun on sattunut näkemään jotain silmää miellyttävää. Ei sen tarvitse tarkoittaa sen kummempaa tai jotain rasvaista kuolaamista heruttelukuville.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä ? Luultavasti se amerikkalainen 1milj seuraajaa omaava Brittany vähissä vaatteissa ei ole kiinnostunut suomalaisesta perus Pertistä tai edes Makesta.
Eihän se ongelma olekaan mistä Brittany on kiinnostunut, vaan mistä se Pertti ja make ovat kiinnostuneita...
Ja joo, kyllä se fiidi ENIMMÄKSEEN ehdottaa asioita joita on itse katsellut. Randomina kyllä jotain "kohderyhmän" juttuja, mutta nämä on vähemmistössä. Esim mulle se yrittää säännöllisesti tunkea tatuointi ja matkailukuvia, joista kumpikaan ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta niitä on ehkä 1/10. 9/10 on niitä mitä olen itse aiemmin katsonut.
Instaa en käytä mutta Facessa tulee ainakin yllättäen ja pyytämättä. Tulee viikoittain kaveripyyntöjä feikkitileiltä tai suoraan jotain itstasta kanavaa mainostajilta persekauppiailta. Mainoksissa ja keloissa jatkuvasti alusvaatekeikistelijöitä ja kamelinvarvasjoogaajia. En ikinä noita mistään ole hakenut enkä aktiivisesti katsele. Kelat kyllä pyörähtävät automaattisesti käyntiin kun puhelimella selaa, vaikka ohittaisi nopeasti, joten varmaan niistä kertyy sitten algoritmille dataa. Algoritmit siis toistavat lisää sitä samaa mitä ovat kerran keksineet tarjota. Itseään ruokkiva systeemi. Luulen että eri alustoilla algoritmit voivat toimia samankaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä ? Luultavasti se amerikkalainen 1milj seuraajaa omaava Brittany vähissä vaatteissa ei ole kiinnostunut suomalaisesta perus Pertistä tai edes Makesta.
Mitä väliä sillä on? Kyse on siitä, mikä sitä Perttiä tai Makea kiinnostaa.
No joka paikassa missä naisia kulkee joku nainen heruttelee miehille, kuka enemmän kuka vähemmän. Insta ei oo poikkeus. Se vaan on osa naisten sukupuolikäyttäytymistä.
Nämä influensserit myös mainostavat näitä omia tilejään, eli valitsevat sieltä mainosasetuksista tietyn sukupuolen ja ikäryhmän, mahdolliset kiinnostuksen kohteet joille oman tilin sisältöä tyrkytetään feedissä.
Niin, kyllähän naisenakin voi alkaa seuraamaan upeita hyvinmuodostuneita miesmalleja jotka raottaa pöksyjä, ja katsoo unelmoiden kameraan, mutta pian saattaa se oma mies alkaa näyttää vähän huonolta.
Ja naisilla ois muutakin tekemistä, mutta niin..
Minulla on urheiluun liittyvä tili instassa enkä selaile instaa muuten kuin urheiluun liittyvässä kontekstissa.
Ja kyllä sieltä perseitä ja tissejä lävähtää ruutuun. Johtunee siitä että valtaosa naisten tileistä sisältää perseitä ja tissejä eri kuvakulmista.
Epäilen, että suosittelee/näyttää samoja joita kaverit seuraa/katsoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole vaan hyvä, että naoset kiinnostaa? Parempi kuin se toinen vaihtoehto.
En tiedä, kun en ole Instassa, mutta jos tulee niin saatampa liittyäkin. ;)
Kiitos, miehet, vastauksista, naisetkin. Olen äimistynyt vastausten asiallisuudesta
Miksi tämä on "väärin", perustelisiko joku nainen? Myös aika halventavaa kieltä naiset käyttävät toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole vaan hyvä, että naoset kiinnostaa? Parempi kuin se toinen vaihtoehto.
Siis vaihtoehtoja kiinnostuksenkohteille on vain kaksi? Mikä se toinen on? Panssariajoneuvot? Koppakuoriaiset? Perunanviljely?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on "väärin", perustelisiko joku nainen? Myös aika halventavaa kieltä naiset käyttävät toisistaan?
No sanotaan että istut miehen kanssa jossain, vaikka kotona sohvalla tai näin kesällä rannalla ja mies avaa instan ja sieltä tulee sivutolkulla tissejä ja perseitä.
Tuleeko romanttinen fiilis että kyllä tuo mies minua niin rakastaa ja tähän mieheen kannattaa panostaa? Menenkin miehen kainaloon ihanasti katsomaan niitä toisten naisten tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle siis on ihan ok, että naisesi käyttää vapaa-ajastaan x prosenttia siihen, että katselee ja seurailee vähäpukeisia, superhyvännäköisiä photoshopattuja miehiä? Ei tule yhtään mieleen, että naisen vapaa-ajanviettotapa on tylsä ja haitallinen ja että toivoisit naisesi olevan kiinnostunut viettämään aikaansa kehittävämmin sekä arvostamaan sinua ja parisuhdettanne enemmän? Ei, varmaan vaan huokaiset helpotuksesta, että nyt sullakin on ihan virallinen lupa jatkaa katseluharrastustasi, kun toinenkin tekee samaa.
Muuten, usein nämä katselijamiehet ovat mustasukkaisia siitä, mihin oman naisen katse kohdistuu ja mihin sen kuvitellaan kohdistuvan. Eiköhän sekin kerro kaiken tarvittavan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä influensserit myös mainostavat näitä omia tilejään, eli valitsevat sieltä mainosasetuksista tietyn sukupuolen ja ikäryhmän, mahdolliset kiinnostuksen kohteet joille oman tilin sisältöä tyrkytetään feedissä.
Totta vie, voi olla ihan maksettua mainosaikaa eli tissityrkky nimenomaan kohdentaa kuvansa 25-35 vuotiaille moottoripyöristä ja perhokalastuksesta kiinnostuneille mieheksi ilmoittautuneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanotaan että istut miehen kanssa jossain, vaikka kotona sohvalla tai näin kesällä rannalla ja mies avaa instan ja sieltä tulee sivutolkulla tissejä ja perseitä.
Tuleeko romanttinen fiilis että kyllä tuo mies minua niin rakastaa ja tähän mieheen kannattaa panostaa? Menenkin miehen kainaloon ihanasti katsomaan niitä toisten naisten tissejä.
Toisten naisten ihon alle asennettuja vierasesineitä.
Niin moni mies katsoo, että joo, tulee oletuksena.