Yle on näköjään antanut potkut Lloyd Libisolle
Libiso kertoi totuuden Ylen DEIstä, eli siitä, että Yle pakottaa työntekijät osallistumaan monimuotoisuus koulutukseen. Ylellä ollaan aiemmin kielletty tuo pakotus, on valehdeltu julkisuuteen että se olisi ollut vapaaehtoista. Nyt kun Libiso kertoi totuuden, häntä on estetty käyttämästä työpaikkansa sähköpostia. Libiso kertoi tästä Instagramissa.
Näyttää että totuuden kertominen Ylestä tuo Libisolle potkut.
Kommentit (1623)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusjohtoinen YLE savustaa värillisen miesoletetun pihalle?
Aina mainostetaan tuota oikeistojohtoisuutta. Tosiasiassa kuitenkin kaikki mitä Yleltä tulee ulos on vihervasemmistolaisuutta.
Minä olen sdp:n äänestäjä, eli vasemmistoa, eikä woketus ja moninaisuushömppä kyllä liity elämääni mitenkään. Taidat sotkea liberaalit aatteet vasemmistoon, vaikka niitä ajaa enemmän oikeistolaiset (rkp, vihreät, kokkareet).
Ei yle minun äänitorvi ole, ihan ihme juttuja suoltaa nykyään. Minä olen tavallinen duunarijuntti kaukana helsingistä. Yle tuntuu pyörivän vain helsinkiläisen globaalin hevonpaskan ympärillä nykyään.
SDP on nimenomaan kuule sitä pahimma
Rauhoitu ja käy ostamassa demareiden verkkokaupasta unisex feministipaita prideä varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina mainostetaan tuota oikeistojohtoisuutta. Tosiasiassa kuitenkin kaikki mitä Yleltä tulee ulos on vihervasemmistolaisuutta.
Minä olen sdp:n äänestäjä, eli vasemmistoa, eikä woketus ja moninaisuushömppä kyllä liity elämääni mitenkään. Taidat sotkea liberaalit aatteet vasemmistoon, vaikka niitä ajaa enemmän oikeistolaiset (rkp, vihreät, kokkareet).
Ei yle minun äänitorvi ole, ihan ihme juttuja suoltaa nykyään. Minä olen tavallinen duunarijuntti kaukana helsingistä. Yle tuntuu pyörivän vain helsinkiläisen globaalin hevonpaskan ympärillä nykyään.
SDP on nimenomaan kuule sitä pahimman luokan vihervasemmistolaisuutta. Mitä ihmettä?
Jos äänestät SDP:tä olet vihervasemmistoa ja tuet tätä monimuotoisuushömppää. Näin se vaan menee. Luulen, että suuri osa SDP:n äänestäjistä, se vanha jo eläköitynyt duunariporukka ei ole tajunnut miten puolue on täysin muuttunut, eikä enää aja entisiä työväenpuoleen etuja, vaan maahan muuttajien ja marginaaliväestöjen (siis suomenkielellä ho mo jen, tran sujen, ma mujen jne. etuja).
Varmaan joo siellä edelleen työväenpuolue on agendalla, mutta painotus on muuttunut, niin että nämä sukupuoli- yms vähemmistöt ovat etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puopolollapa on jo uusi mehevä Yleä koskeva video Youtubessa. Eilen julkaistu. Käykää katsomassa.
Täytyypä vilkaista. 100 % Puopolo videoista on ollu kyllä täyttä paskaa.
Ihmettelen, miten MTV käyttää tuollaista tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puopolollapa on jo uusi mehevä Yleä koskeva video Youtubessa. Eilen julkaistu. Käykää katsomassa.
äytyypä vilkaista. 100 % Puopolo videoista on ollu kyllä täyttä paskaa.
Siellä näkemysten monimuotoisuus kukkii.
🙄
Ainakin on sellaista näkemystä, joka ei ylen monimuotoisuuteen sovi😂
"positiivista syrjintää" LOL:D
Isoin ongelma länsimaissa on nykyään se, että ihmiset ovat ihan saatanan tyhmiä. Esimerkiksi 10 % jenkeistä uskoo maapallon olevan litteä ja NASAn feikanneen kuulaskeutumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP on nimenomaan kuule sitä pahimman luokan vihervasemmistolaisuutta. Mitä ihmettä?
Ei ole kuin sun päässäsi. Duunarien puolue SDP on. Kuvitteletko että joku marginaaliväen puolue olisi aina Suomen suurin tai 2.suurin (sija vaihtelee).
Sekoitit vihreisiin tai RKP:hen, niitä ne "erikoisihmiset" äänestää. Ovat muuten oikeistopuolueita nuo, vituttaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Puopolo on viimeisen päälle oikeistopopulistiaktivisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkari saa selvää etua Ylen kyseenalaistamisesta, onhan se kilpaileva mediatalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko ihmisestä persu, jos ei pidä intersektionaalisesta marxilaisesta postmodernista feminismistä, missä DEI:säkin on kyse?
Tulee persuoletettu. Tosin oletetun voi tässä tapauksessa jättää pois, vihervassukuplan ulkopuolella elävät ovat viherpunikeille persuja
Näköjään persuille tavallinen duunarikin on joku kuplassa elävä helsingin ääriliberaali sateenkaarihipsteri, kun äänestää sdp:tä. Että hyviä olette ittekin jakamaan porukkaa kahtia, kuten ääriliberaalit hörhötkin.
SDP on köyhien ja kouluttamattomien puolue. Heidän asoitaanhan se on ajavinaan. Persut taas on se suurin työväenpuolue, joka on unohtanut kenen asialla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kansan mielipiteen muokkaaminen sivistyneeseen, yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta arvostavaan suuntaan on totisesti sen tavoite. Lähinnä ihmetyttää se, miten nämä ovat yhtäkkiä vihervasemmistolaisia arvoja"
Vasemmistolainen ajatus: intersektionaalinen feminismi, jossa syrjitään positiivisesti, eli tiettyjä ihmisryhmiä nostetaan jalustalle tietoisesti
Oikeistolainen ajatus: kaikki ihmiset ovat yksilöitä, riippumatta sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta
Yle on valinnut vasemmistolaisen tulkinnan, itse arvostan enemmän oikeistolaista ajatusmallia.
Ei kyllä liity vasemmistoon mitenkään nuo sun jutut. Eikö ne oo enempi rkp:n, vihreiden ja kokkareiden juttuja nuo monimuitoisuusleikit helsingin kaduilla. Enemmistö sateenkaariväestä on kermaperseisiä kokoomustenavia, joilla on vähän tylsää, kun pappa
Juuri näin. Ääriliberaalit aatteet tulee oikealta. Takana on suuri business.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko ihmisestä persu, jos ei pidä intersektionaalisesta marxilaisesta postmodernista feminismistä, missä DEI:säkin on kyse?
Tulee persuoletettu. Tosin oletetun voi tässä tapauksessa jättää pois, vihervassukuplan ulkopuolella elävät ovat viherpunikeille persuja
Näköjään persuille tavallinen duunarikin on joku kuplassa elävä helsingin ääriliberaali sateenkaarihipsteri, kun äänestää sdp:tä. Että hyviä olette ittekin jakamaan porukkaa kahtia, kuten ääriliberaalit hörhötkin.
Ai jakamaan ihmisiä kuten cis-ihmiset, intersukupuoliset, muunsukupuoliset, transihmiset, erilaiset etniset ryhmät jne. Hassua, miten yhdenvertaisuutta edistetään nykyään luokittelemalla ihmisiä erilaisiin ryhmiin tehokkaammin kuin Hitler kykeni🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Libisonin esihenkilöt eivät ole kokoomuslaisia vaan punavihreitä.
Esihenkilöilläkin on esihenkilöt. Ja YLEn korkeimmat esihenkilöt ovat kokoomuslaisia.
Vierailija kirjoitti:
"Mielestäni on aika aatumaista ajattelua priorisoida ihmisiä synnynnäisten ominaisuuksien pohjalta."
No ei ole silloin jos tarkoitus on saada mahdollisimman monenlaisten ihmisten ääni kuuluville.
Miksi tämä on nostettu YLE:n tärkeimmäksi tehtäväksi, jota kaikki, jopa ulkomaiden, uutisoinnin pitää palvella? Miksi YLE:n päätehtävä ei olisi raportoida oman maan ja maailman tapahtumista neutraalisti? Nythän jätetään esim. uutisoimatta tapahtumat, joiden YLE:n vasemmistolinja pelkää muuttavan ihmisten mielipiteitä pois vasemmistolaisesta ajattelusta. Monien vähemmistöryhmien esiintuominen myös palvelee YLE:n päämäärää perinteisten arvojen (esim. ydinperhe) kyseenalaistamisesta. Näiden jatkuvan tuuttaamisen eetteriin on tarkoitus ilmeisesti saada ihmiset uskomaan, että suomalaisten arvot ovat radikaalisti muuttuneet, vaikka ne eivät ole. eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Puopolo on viimeisen päälle oikeistopopulistiaktivisti.
Valavuori ja Puopolo ihan samaa sakkia. Yle tehnyt fiksusti, kun ei näiden herrojen palveluksia käytä eikä päästä näitä mediaansa.
Miksi kukaan kritisoi sitä äänekkäämmin, että "monimuotoisuus" on pelkkää pintaa? Ihonväri, pituus, paino, se mitä löytyy jalkojen välistä. Eihän noi ole ihmisyyden ydin. Tärkeämpää on se mitä pään sisältä löytyy. Ajatukset, arvot. Nämä liberaalit monimuotoisuusarvot ovat aivan höttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä niin kävi, että woket jäivät housut tai mieshameet kintuissa kiinni dei-valmennuksista ja nyt yritetään hengen hädässä selittää kaikkea sekopäistä. Eiköhän yleltäkin ilmesty vielä tätä toimintaa puolusteleva ohjelma, jossa pekka-liisa ja anu-tapio lumihiutale perustelevat ylen toimintatapoja suu vaahdossa
Tai sitten poistattaa epämieluisat totuudet, kuten sen, että DeiDei.n toimitusjohtaja on Jasmin Assulin, Yle.n toimittaja Ami Assulinin tytär. Tämä tieto löytyy helposti googlaamalla.
Nuokin jotain kermaperseisiä oikeistolaisia, se huokuu pelkästään jo nimistä.
Pappa och mamma betalar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii myös miettiä, mikä taho voisi hyötyä siitä, että Suomen virallista mediaa syytetään "salailusta" tai "vääristelystä". Joku Puopolo, joka on läpeensä kaupallistanut sisältönsä ja saa itselleen suoraa rahallista hyötyä tällaisesta tekemällä tehdystä "kohusta" on helppo kohde tahoille, jotka tarvitsevat hyödyllistä hölmöä edistämään asiaansa.
Puopolon podi on läpipersuuntunut klikkibeitti. Ei muuta.
Puopolo on öyhöttäjä. Solvaa ja nimittelee ja naureskellen ivaa kaikkea, mikä ei hänen mielestään edusta "liberalismia" ja käytännössä persuilua. Ihan hyvä suunsoittaja Puopolo on, mutta sivistykselliseksi ja näkemykselliseksi häntä ei voi sanoa kuten ei yleensään persu- ja oikeistoporukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Viestistä 279:
"Vasemmistolaisuuden voi kiteyttää yhteen lauseeseen: tarjotaan kaikille kaikkea velkarahalla taikaseinästä, lopulta lainaa ei enää saa ja eletään reaalisosialismissa"
Nojoo, oikeistolaisuus sen sijaan kiteytyy vankkaan uskoon seuraavaan fiktioon:
Totta kai Eiralaisen pappa-betalar hyvin verkottuneen perheen lapsella on TISMALLEEN samat mahdollisuudet edetä elämässään, kuin Jakomäkeläisen sekakäyttäjä-yksinhuoltajaäidin FAS-lapsella. Kaikki on kiinni vain omasta ahkeruudesta! Niinpä mitään sosiaalitukia ei tarvita."
(FAS = Fetal Alcohol Syndrome)
Että fiktioon uskotaan sitten molemmilla puolilla poliittista kenttää. =)
Ja vähän kovaa tiedettä myös sitten peliin: Stressihormoni kortisoli - jota erittyy aivan liikaa, jos pitää miettiä ostaako ruokaa vai lääkkeitä ja onko varaa bussilippuun, että pääsisi nollatuntisopimus-pätkätyöhön - lask
Kaikilla meillä on kuule rajoitteita!
T. Suski Koski (Kok.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä näkemysten monimuotoisuus kukkii.
🙄
Ainakin on sellaista näkemystä, joka ei ylen monimuotoisuuteen sovi😂
Kyllä persut ovat päässeet näkemyksiään esittelemään myös Ylessä. Eivät ne ole kenellekään vieraita ja salattuja. Vaikka joitain näkemyksiä persut olisivatkin mielellään salanneet.
Näin on. Toistojen määrä on se joka vaikuttaa. Esimerkiksi 2035 hiilineutraalitavoitteen yhteydessä Ylellä oli ehkä muutama juttu jossa tuohon suhtauduttiin pessimistisesti. Toisaalta tukevia artikkeleita oli satoja. Nyt kun aikaa on mennyt, nähdään että tuo tavoite oli täysin kestämättömällä pohjalla. Eikö olisi ollut ok julkaista hyvissä ajoin enemmän myös sitä toista näkökulmaa? Näin jälkikäteen katsottuna Yle rummutti kansalaisiin utopiaa, mutta jätti realistit vähälle huomiolle.
No se on kyllä ihan totta. Ja jos minä kysyn sinulta ihan mitä tahansa, niin vastauksesi voi tulkintani mukaan tarkoittaakin jotain ihan päinvastaista. Fake news, kyllä ihmiset ovat niin fiksuja että osaavat asiat itsekin netistä selvittää pienellä googletuksella, koko Yle on siis aivan turha?