Onko täällä muita jotka on pilanneet jonkun toisen elämän?
Kommentit (23)
Ennen mun tapaamista mies joutui velkakierteeseen -> anopin mukaan mun syy, Mies rupesi juomaan -> mun syy kuulema.
Mun syytä tai ansiota ei sen sijaan ole miehen selviäminen veloista tai täysraittius. Yhdessä miehen kanssa otettiin yhteyttä velkojiin ja järjesteltiin veloille maksusuunnitelmat, yhdessä mentiin A-klinikalle juttelemaan miehen alkoholin käytöstä, käytiin pariterapiat ja muut hässäkät. Nyt eletään normaalia ja tavallista perhe-elämää, velat on maksettu ja elämä on seesteistä.
Anoppi on vaan edelleenkin sitä mieltä, että mä oon pilannut poikansa elämän peruuttamattomasti. Olkoon niin, en kuitenkaan osaa syyllisyyttä tuntea, pikemminkin oon ylpeä mun miehestä ja siitä miten hän selvisi vaikeuksista.
Tai siis jokapäiväistä elämää se häiritsee. Ja olen maksanut siitä kovan hinnan..jos vain saisin tehdyn tekemättömäksi :( Pilasin siis todella läheisen ihmisen elämän.
siitä etten enää jaksa, aion jättää mieheni, että "ymmärräthän että hän joutuu sairaalahoitoon, hän ei yksin selviä".