Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka on pilanneet jonkun toisen elämän?

Vierailija
09.09.2008 |

Miten elätte syyllisyyden kanssa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että jos et olisi jättänyt häntä, hän olisi kunnossa? Et kai kuvittele että siraalakierre on sinun aiheuttamasi?

siitä etten enää jaksa, aion jättää mieheni, että "ymmärräthän että hän joutuu sairaalahoitoon, hän ei yksin selviä".

Vierailija
22/23 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mun tapaamista mies joutui velkakierteeseen -> anopin mukaan mun syy, Mies rupesi juomaan -> mun syy kuulema.

Mun syytä tai ansiota ei sen sijaan ole miehen selviäminen veloista tai täysraittius. Yhdessä miehen kanssa otettiin yhteyttä velkojiin ja järjesteltiin veloille maksusuunnitelmat, yhdessä mentiin A-klinikalle juttelemaan miehen alkoholin käytöstä, käytiin pariterapiat ja muut hässäkät. Nyt eletään normaalia ja tavallista perhe-elämää, velat on maksettu ja elämä on seesteistä.

Anoppi on vaan edelleenkin sitä mieltä, että mä oon pilannut poikansa elämän peruuttamattomasti. Olkoon niin, en kuitenkaan osaa syyllisyyttä tuntea, pikemminkin oon ylpeä mun miehestä ja siitä miten hän selvisi vaikeuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis jokapäiväistä elämää se häiritsee. Ja olen maksanut siitä kovan hinnan..jos vain saisin tehdyn tekemättömäksi :( Pilasin siis todella läheisen ihmisen elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme