Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntyminen on syvältä. Ei voi syödä enää edes pitsaa ilman että tulee pallomaha ja turvonnut naama moneksi päiväksi

Vierailija
30.07.2024 |

Nuorempana pystyi syömään vaikka mitä sipsiä ja jäätelöä normiruokien päälle eikä näkynyt missään.

Nyt ei voi mistään nauttia ilman että keho ilmaisee vastapalautteen lähes viiveettä.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää millaista on vanheta väärässä vartalossa. Jos teistä tuntuu pahalta niin miten pahalta se tuntuu meistä transihmisistä?

Vartalossasi ei ole mitään vikaa, mutta aivoissasi kylläkin, ja pahasti.

Näinhän se on mutta mitä pitäisi mielestäsi tehdä tilanteelle?

En ole sama, aika ilkeitä ihmisiä täällä.. Liekö purkavat omaa pahaa oloaan, valtavirrasta poikkeavaan se on helppo purkaa. Itse menisin ensimmäisenä terapiaan työstämään kehosuhdetta jos tuntuu että on väärää sukupuolta. Ja saahan sitä pukeutua miten haluaa, tosin harmillisen nihkeät on normit monella. Ei mekko miestä pahenna jne.

Mutta kirurgia ja hormonilääkitykset.. Aika kovia keinoja riskeineen, harkitsisin hyvin tarkkaan onko niihin järkevää lähteä, vai voisiko itseään toteuttaa muulla tapaa. Jokaisen oma päätös toki. Osa hoidattaa ylipainosta johtuvia elintapasairauksia julkisella, osa sitten vaihtaa sukupuolta..

Vierailija
42/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Söin äsken 300g lohipastaa ja nyt näytän siltä kun olisin kuudennella kuulla raskaana.

N44

Minä puolitin leivän syönnin ja nyt voin syödä mitä huvittaa eikä turvota enkä liho. Päinvastoin nyt tippuu paino 1kg/vk! Olen pian elämäni kunnossa.

M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Söin äsken 300g lohipastaa ja nyt näytän siltä kun olisin kuudennella kuulla raskaana.

N44

Minä puolitin leivän syönnin ja nyt voin syödä mitä huvittaa eikä turvota enkä liho. Päinvastoin nyt tippuu paino 1kg/vk! Olen pian elämäni kunnossa.

M41

Olet mahtanut syödä runsaasti leipää. Itse syön vain aamulla yhden viipaleen, mutta pastaa yhdellä aterialla lähes joka päivä. Ehkä se on uudelleen kokeiltava viljoja pudottaa pois.

Vierailija
44/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus lakkaa kun laittaa korkin kiinni!

T: Keijo

Vierailija
45/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää millaista on vanheta väärässä vartalossa. Jos teistä tuntuu pahalta niin miten pahalta se tuntuu meistä transihmisistä?

Vartalossasi ei ole mitään vikaa, mutta aivoissasi kylläkin, ja pahasti.

Näinhän se on mutta mitä pitäisi mielestäsi tehdä tilanteelle?

En ole sama, aika ilkeitä ihmisiä täällä.. Liekö purkavat omaa pahaa oloaan, valtavirrasta poikkeavaan se on helppo purkaa. Itse menisin ensimmäisenä terapiaan työstämään kehosuhdetta jos tuntuu että on väärää sukupuolta. Ja saahan sitä pukeutua miten haluaa, tosin harmillisen nihkeät on normit monella. Ei mekko miestä pahenna jne.

Mutta kirurgia ja hormonilääkitykset.. Aika kovia keinoja riskeineen, harkitsisin hyvin tarkkaan onko niihin järkev

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Itse en vain millään voisi elää loppuun asti naiskehossa, ajatus siitä että olisin joku päivä vanha mummo on aivan sietämätön. Ja kyllä olisin valmis vaikka itse kustantamaan hoidot jos niitä ei julkisella tarjottaisi.

Vierailija
46/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole tuollaista ongelmaa.

N43 ja 54kg.

Sinulle on vaan tullut ikänäköä, niin et huomaa asiaa. 

Joojoo. Kummasti mulle jatkuvasti huomautellaan kun olen niin laiha.

Vierailija
47/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 vuotias, ei ole tuollaisia ongelmia. Voin syödä edelleen mitä vaan, eikä tunnu missään. 

Sinulla on varmaan syöpä josta et tiedä vielä. 

Vierailija
48/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisestä tulee pallomaha? Kannattaa mennä lääkäriin ja soittaa joku TV-ryhmä paikalle: olet lääketieteellinen ihme.

Vierailija
49/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä on se viheliäinen puoli, ettei kannata luottaa täysin netin kalorilaskureihin. niiden mukaan kalorinkulutus laskee iän myötä keskimäärin 10kcal per vuosi siitä 35 eteenpäin.

mutta ne ovat vain keskiarvoja! yksilöiden välillä on valtavia eroja, ja jollain ihmisellä se voi hormonien ja perimän takia olla vaikka 20-30kcal per vuosi. eli siihen mennessä kun olet 45, kulutat esim. enää 1400kcal päivässä lepotilassa 1700kcal sijasta.

Lepokulutus perhepizzan verran? Joo-o. Kaikkea se suomalainen uskoo. Ei ihme, että suomalainen nainen painaa keskimäärin 74 kiloa. Enää neljä kiloa amerikkalaiseen laardisiskoon matkaa. Pystytte siihen, tytöt - pullapitko kerrallaan! Ääntä kohti!

Vierailija
50/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on osalla kroppa sekaisin viesteistä päätellen. 

Vierailija
51/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö perhepitsa ja karahvillinen kolaa iltahölkän lomassa, poikaseni. Saatpa rutosti nortsiä hippasuun siinä  samalla

Vierailija
52/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko niitä läskejä jotka keksivät tekosyitä miksi eivät pysty laihtumaan? Tekosyitä, tekosyitä, tekosyitä...

Mitä hiton tekosyitä? En halua elää laitoskuntoiseksi ja tämä elämä on minun. Olen veroni maksanut ja eläviä auttanut. JOs muutamia makkaroita kropastani löytyy ja minut näet jossakin, sulje silmäsi ja opettele kunnon ihmiseksi. Näillä viesteilläsi olet vain v*ttumainen, nälkäinen ja ahdistunut ihmisraukka.

Niitä tekosyitä että ette saa mukamas kiloja alaspäin vain oikeasti ei tarvitse kuin syödä vähemmän. Jos kärsit nälästä niin syöt väärin. Tekosyynne yleensä on mukamas lääkitys lihottaa, noku tää yks sairaus, noku mukamas syötte riittävän vähän, huonot geenit, noku syömishäiriö, blaa blaa blaa.

Syö varmasti terveellisemmin kuin sinä, en kärsi nälästä. Enkä myös ole läski.

Vierailija
53/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43 ja 54kg.

Nämä tällaiset vastaukset, missä mainitaan vain pelkkä paino, ovat täysin idioottimaisia. Jos olet 150 cm ja painat 54 kg, ei tuossa ole mitään  kehumista, etole edes hoikka, ihan normaalipainossa vain. Jos taasen olet 168 cm ja 54 kg, niin olet kyllä hoikka.

Vierailija
54/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43 ja 54kg.

Nämä tällaiset vastaukset, missä mainitaan vain pelkkä paino, ovat täysin idioottimaisia. Jos olet 150 cm ja painat 54 kg, ei tuossa ole mitään  kehumista, etole edes hoikka, ihan normaalipainossa vain. Jos taasen olet 168 cm ja 54 kg, niin olet kyllä hoikka.

Anteeksi kun olen idiootti. Olen 166cm.

Vierailija
55/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43 ja 54kg.

Ei mullakaan.

N57 ja 55kg

Vierailija
56/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43 ja 54kg.

Nyt pituutesi tietäen voidaan todeta, että olet kyllä hoikka.

Vierailija
57/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43 ja 54kg.

Ei mullakaan.

N57 ja 55kg

Niin ja pituus 166cm

Vierailija
58/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu eikä näy syömiset missään. M42

Vierailija
59/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43 ja 54kg.

Nyt pituutesi tietäen voidaan todeta, että olet kyllä hoikka.

No tämänhän minä jo tiesinkin ja saan tästä jatkuvasti kuulla.

Vierailija
60/78 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä ole se este , vaan kokonaisvaltainen ruokarytmi ja terveellisyys. Eipä tunnu missään ,jos kerran pari kuukaudessa herkuttelen suudella Dr Oecter cheese-pizzalla. Ei masu pullota ja hoikkana pysyn . Kahdeksaa kymppiä käyn ,mutta minäpä en juokkaan niitä lihottavia kalorijuomia vaan pidän vedestä ja liikunnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi