Saako juoksuharrastuksella hyvän perseen?
En havittele sellaista muhevaa muotipersettä, vaan sellaista terhakkaa sporttista perää. Ylipainoa ei ole, mutta lihakseton kroppa. Juokseminen olisi kivaa, mutta kuihduttaako se vaan entisestään, voiko sillä saada hyvän takamuksen aikaiseksi? Jos nyt aloitan, vaikka kolmesti viikossa tunnin mittainen kunnon juoksulenkki, onko vuoden päästä parempi perse olemassa?
Kommentit (41)
Pikajuoksijoilla on. Ne tulee salilta.
Rinkan kanssa maastokävelyt. Treenautuu hyvin! Kaupunkympäristössä kun juoksee, niin helposti nivelet paukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ne naiset tekee miestä miellyttääkseen.
Niimpä, olkaamme kiitollisia ja hiljaa, hys hys.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä outo ajatusmaailma, että naisten pyllyt on olemassa vain heitä varten. Eiköhän se tuota kantajalleen paljon enemmän iloa, kuin kenellekään muulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä outo ajatusmaailma, että naisten pyllyt on olemassa vain heitä varten. Eiköhän se tuota kantajalleen paljon enemmän iloa, kuin kenellekään muulle.
Et voisi olla enempää väärässä.
M34
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/thuresonmilja/?hl=fi
Miljan perse on paras!
Lähes kaikki kuvat peppukuvia. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljan perse on paras!
Koska tietää omistavansa seksikkäimmän ja ahnaimman perseen! Ja haluaa näyttää isoa ja mehukasta potkaansa janoisille setämiehille! :D
Ei saa mutta rinnat pienenee. Porrasjuoksulla peppu pyöristyy 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljan perse on paras!
Jotta voi itse niitä ihailla.
Luistelu/rullaluistelu paras perseen muokkaus laji + aerobista kuntoa nostaa hyvin.
Juoksu sopii hyvin naiselle vartalon muokkaukseen. Kaikki pitkään lenkkiin kykenevät naiset näyttävät ihan hyviltä.
Miehet tarvitsevat räväkämpää ja monipuolisempaa treeniä ulkonäköjuttuihin. Peruskestävyyttä ja siihen päälle sitten kovempitehoista lyhytkestoista lihaskasvuun.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse on kuin magneetti joka vetää miehiä puoleensa. Mun silmät porautuivat kaupassa tänään monen naisen perseeseen, oli silmäkarkkia.
Rinnat nousevat esiin, kun maha painuu litteäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä itse näe.
Mä olen käynyt nyt kolmesti hölkällä ja perse on hyvin kipeä, että taitaa se sinne ottaa jonkin verran.
Joo, se vallantunne on mahtava kun saa miesten päät sekaisin vain pyllistelemällä hieman pidemmälle tomaattihyllyllä. Mielellään sitä persettä treenaa ja pukee trikoot ylle.
Vierailija kirjoitti:
Katso Lotta Haralan pyllybikinikuvat Instassa.
Haralan perä ei ole hyvä.