Olenko jotenkin outo miehenä, kun maksan mielelläni kaikki mun muijafrendin meikit ja hoitotuotteet?
Olenko jotenkin outo miehenä, kun maksan mielelläni kaikki mun muijafrendin meikit ja hoitotuotteet? Oon joskus puoliläpällä sanonut sille, että vaadin naiseltani tiettyä ulkonäkötasoa. Ja koska maksan ne mielelläni, niin olen siinä asemassa että voin vaatia. Myös kampaajakäynnit maksan, vaatteita, kenkiä yms. Tarvitsen tiettyä tasoa ja olen valmis maksamaan siitä. Naiseni taas on asiasta mielissään, jopa haltioissaan. Hän ei ole omien sanojensa mukaan milloinkaan törmännyt vastaavanlaiseen piirteeseen miehessä?
M41
Kommentit (59)
Provo
Eli sulla Pera koskaan mitään muijaa ole ollut
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi minullekin.
N27
Minulle ei, yököttävää jos en kelpaisi sellaisena kuin itse haluan olla vaan mies yrittää oikeuttaa joidenkin vaatimusten esittämistä.
"tiettyä tasoa"
taidat olla melko tasokas kolli itse?
Ei taida alle 55 vuotiailla olla muijafrendejä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi minullekin.
N27
Minulle ei, yököttävää jos en kelpaisi sellaisena kuin itse haluan olla vaan mies yrittää oikeuttaa joidenkin vaatimusten esittämistä.
No onhan naisillakin kaikenlaisia vaatimuksia. Niin myös mun muijalla, ja täytän ne.
Ap
Muijafrendi? Onpa oksettava ja alentava sanavalinta puolisosta.
"Naiseni taas on asiasta mielissään, jopa haltioissaan."
Siis onko kyseessä nainen vai muija?
Kukaan ei ole susta ollut haltioissaan, sekin joka niin väitti OF:ssä, valehteli.
Vierailija kirjoitti:
Muijafrendi? Onpa oksettava ja alentava sanavalinta puolisosta.
Emme ole naimisissa.
Ap
Ei kannata ostaa muille. Ostaa vaan itselleen niin saa kateellisia naisia.
Millaisen peruukin ja iltameikin teit vasemmalle kädellesi, eli Kyllikille?
Vierailija kirjoitti:
"Naiseni taas on asiasta mielissään, jopa haltioissaan."
Siis onko kyseessä nainen vai muija?
Kukaan ei ole susta ollut haltioissaan, sekin joka niin väitti OF:ssä, valehteli.
Muijahan on äijän vastine. Ei siinä ole mitään alentavaa.
Ap
Minä tykkäisin, jos mies ostaisi niitä ihonhoitotuotteita, joita käytän ja jotka minulle sopii, mutta jos tuohon maksamiseen sisältyy vaatimuksia kuten että nyt pitää käyttää tuota ja tuota voimakkaanhajuista anti-age-voidetta, josta en tykkää, ja joka ilta silmänympärysvoidetta, ettei tule ryppyjä, ja kampaamot maksetaan vain siksi että tukka on tietyn mallinen ja tietynvärinen ja juurikasvua ei saa yhtään olla, niin sitten en tykkäisi ja aika moni muukin varmaan tässä vaiheessa luopuisi moisista "eduista" ja miehestäkin.
Mielipiteen saa kertoa, neuvoa saa antaa, mutta vastikkeellista tarjoamista en hyväksy. Menee vähän samaan sarjaan kuin nämä marttyyri-isoäidit, jotka tarjoutuu ostamaan sängyn/huonekalun/vaatteita/astioita lapsenlapselle, mutta lapsenlapsi ei saa itse valita edes missä sängyssä nukkuu tai millainen nojatuoli hänelle ostetaan. Mieluummin siinä sitten maksaa sen nojatuolin itse kuin ottaa jotain mitä ei halua vain koska ilmaiseksi sai.
Kolmantena aspektina naisena joutuisi jatkuvasti miettimään, että milloin mies dumppaa, jos ei noudatakaan noita tarkkoja ulkonäköstandardeja, että vaikka on se sentin juurikasvu tai silmänympärykseen ilmestyikin ryppy, jota ei siinä vielä viime keskiviikkona ollut, tai pimpsa ei olekaan posliini kun pitää se muutama viikko odottaa ennen sokerointia, tai auta armias, jos tuleekin sisäänpäin kasvaneita karvoja sheivauksen jälkeen!
Joo-o...
Sinua käytetään hyväksi. Työhistoriasta muistan naisen, jolle yksi mies maksoi kynnet, toinen ripset jne jne.
Et ole poikkeus. Niin maksan minäkin. En nyt aivan kaikkea kylläkään, mutta ison osan kyllä. Kampaajan hän hoitaa itse, sitä en ole koskaan maksanut. Mutta käsi- ja jalkahoidot, brassivahat, geelilakkaukset yms. menee kaikki mun kukkarosta. Olen sanonut ihan samaa, että haluan hänen näyttävän hyvältä minua varten. Mielelläni sitten maksan siihen liittyvät kustannuksetkin.
Kuulostaa siltä, että sovitte hyvin yhteen :)
Ja minun silmiin olet kieltämättä vähän outo. Tarkoitan koko aloitusta. En ole esimerkiksi törmännyt kovin moniin miehiin, joille minun meikkaamiset tai muu laittautuminen tuntuisi olevan mitenkään tärkeää. Ehkä en tapaa sellaisia, kun en ole kovin laittautuvaa tyyppiä vaan aika kevyet meikit silloin kun meikkaan ja hiuksetkin aika lähellä luonnontilaa. Mutta jos nämä on tärkeitä asioita, jopa ihan vaatimuksia, niin kohteliastahan se on tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäisin, jos mies ostaisi niitä ihonhoitotuotteita, joita käytän ja jotka minulle sopii, mutta jos tuohon maksamiseen sisältyy vaatimuksia kuten että nyt pitää käyttää tuota ja tuota voimakkaanhajuista anti-age-voidetta, josta en tykkää, ja joka ilta silmänympärysvoidetta, ettei tule ryppyjä, ja kampaamot maksetaan vain siksi että tukka on tietyn mallinen ja tietynvärinen ja juurikasvua ei saa yhtään olla, niin sitten en tykkäisi ja aika moni muukin varmaan tässä vaiheessa luopuisi moisista "eduista" ja miehestäkin.
Mielipiteen saa kertoa, neuvoa saa antaa, mutta vastikkeellista tarjoamista en hyväksy. Menee vähän samaan sarjaan kuin nämä marttyyri-isoäidit, jotka tarjoutuu ostamaan sängyn/huonekalun/vaatteita/astioita lapsenlapselle, mutta lapsenlapsi ei saa itse valita edes missä sängyssä nukkuu tai millainen nojatuoli hänelle ostetaan. Mieluummin siinä sitten maksaa sen nojatuolin itse kuin ottaa jotain mitä ei halua vain kos
Meillä ei sisälly yhtäkään tuollaista tarkkaa vaatimusta, vaan muijani saa vapaasti poimia juuri ne palvelut ja tuotteet joita hän itse haluaa.
Ap
Olet hyvä mies, ihanaa.