Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko jotenkin outo miehenä, kun maksan mielelläni kaikki mun muijafrendin meikit ja hoitotuotteet?

Vierailija
29.07.2024 |

Olenko jotenkin outo miehenä, kun maksan mielelläni kaikki mun muijafrendin meikit ja hoitotuotteet? Oon joskus puoliläpällä sanonut sille, että vaadin naiseltani tiettyä ulkonäkötasoa. Ja koska maksan ne mielelläni, niin olen siinä asemassa että voin vaatia. Myös kampaajakäynnit maksan, vaatteita, kenkiä yms. Tarvitsen tiettyä tasoa ja olen valmis maksamaan siitä. Naiseni taas on asiasta mielissään, jopa haltioissaan. Hän ei ole omien sanojensa mukaan milloinkaan törmännyt vastaavanlaiseen piirteeseen miehessä?

M41

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan kaiken muunkin. T: huippuinsinööri

Vierailija
42/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kutsuisi sitä lokkeiluksi. Me ollaan naimisissa ja meillä on kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko seksissä vastapalvelukseksi kaiken haluamasi?

Vierailija
44/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu muija suostuu nielemään kakkaani ja haistelemaan pierujani, koska minulla on valta häneen. Ap

Vierailija
45/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekitärtä panisit samalla rahalla pari kertaa viikossa. Taatusti kauniimpia kuin vaimosi.

Vierailija
46/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua käytetään hyväksi. Muistan työhistoriasta erään neitosen, joka maksatti yhdellä miehellä kynnet, yhdellä ripset jne.

Vierailija
47/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut huhuja tällaisista miehistä. Ja maksavat myös vahaukset, koska käyttävät naisen toosaa mällisukkanaan. Seks.hyväkskäyttö ei ole pop, mieluummin laittaisit hänet paksuksi ja elättäisit lapsosia

No hän ei pysty lapsia saamaan, mutta olemme ihan onnellisia veloja. Käytämme rahamme itseemme, elämyksiin, matkoihin ja välillä tilaillaan bdsm tuotteita kokeilumielessä.

Ap

Miksi sitten pumppaat häneen s permaa? Se laskee naisen immuunipuolustusta, sairastuttaa. Ja kuka sanoi, ettei pysty? Onko häneltä silvottu sukuelimiä vai?

Vierailija
48/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan kaiken haluamani ja lisää. Tosin ei siksi, että maksan naiseni hoitotuoteet yms. Vaan koska olen hänelle hyvä mies.

Ap

Vierailija
49/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut huhuja tällaisista miehistä. Ja maksavat myös vahaukset, koska käyttävät naisen toosaa mällisukkanaan. Seks.hyväkskäyttö ei ole pop, mieluummin laittaisit hänet paksuksi ja elättäisit lapsosia

No mihin muualle ne mällít sitten pitäisi pumpata, ellei toosaan?

Rehellisesti sanottuna suosittelen, ettei mihinkään. Antaa purkautua yöllä jos on purkautuakseen. Ei ole syytä simuloida siittämistä, jos on oikeasti maho. Silloin elää paremman elämän, kun ryhtyy eunukiksi

Vierailija
50/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Naiset eivät meikkaa. Urheiluselostaja väitti naisten meikkaavan ja joutui jättämään heti duuninsa

Vierailija
51/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua käytetään hyväksi. Muistan työhistoriasta erään neitosen, joka maksatti yhdellä miehellä kynnet, yhdellä ripset jne.

Seksin markkina-arvo on yli 100e/h. En usko, että mies on tässä diilissä riistetty

Vierailija
52/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekitärtä panisit samalla rahalla pari kertaa viikossa. Taatusti kauniimpia kuin vaimosi.

Emme ole naimisissa, ja seksíä meillä on lähes päivittäin. Mitään tsekkitautipesiä en kaipaa...

Ap

Vierailija
53/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin markkina-arvo on yli 100e/h. En usko, että mies on tässä diilissä riistetty

Markkina-arvo riippuu suuresti palvelun tarjoajasta.

Vierailija
54/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kaiken haluamani ja lisää. Tosin ei siksi, että maksan naiseni hoitotuoteet yms. Vaan koska olen hänelle hyvä mies.

Ap

Vai niin. Kokeileppas lopettaa hoitotuotteiden maksaminen, niin huomaat seksin muuttuvan ja vähenevän. 

Vierailija
55/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivasti ajateltu. Jos on pakko olla sovinisti niin kyllä tuo sitä sikaa kivasti taittaa.

Olen minäkin joskus ostanut nörtti poikkikselle vaatteen tai kengät, että ilkeää kuljetella julkisella paikalla. 

Mielenkiinnosta, miten olet esittänyt asian nörttipoikkikselle? Itselläni on nimittäin vähän samanlainen ongelma, mutta käänteisesti. Eli olen itse mies, ja haluaisin naiseni pukeutuvan vähän tyylikkäämmin. 

Toki muutkin naiset saavat neuvoa. Ihan tosissani haluaisin kohentaa naisystäväni habitusta, mutta ymmärrän että aihe on herkkä.

Vierailija
56/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset haluavat käyttää toisten rahoja? Itse en pystyisi, tuntisin itseni vangiksi ja velkaa, vaikkei se maksaja edes todella mitään odottaisikaan minulta. Onneksi on omat palkkatyössä tienatut rahat.

Vierailija
57/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi on mitä selkeimmin maksullinen nainen. No, jotkut eivät muunlaista saa.

Vierailija
58/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiseni taas on asiasta mielissään, jopa haltioissaan."

Siis onko kyseessä nainen vai muija?

Kukaan ei ole susta ollut haltioissaan, sekin joka niin väitti OF:ssä, valehteli.

Muijahan on äijän vastine. Ei siinä ole mitään alentavaa.

Ap

Oletko sinä muijafrendisi äijäfrendi? 

Kaikkea sitä näkeekin :DD

Vierailija
59/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pinnallista menoa, ei ehkä mikään vuosisadan rakkaustarina jos ulkonäkö on noin tärkeää. 

Kun naisesi vanhenee ja meikit eivät enää auta, vaihdatko hänet sitten 19 vuotiaaseen niinkuin setämiehet tekee?