Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko jotenkin outo miehenä, kun maksan mielelläni kaikki mun muijafrendin meikit ja hoitotuotteet?

Vierailija
29.07.2024 |

Olenko jotenkin outo miehenä, kun maksan mielelläni kaikki mun muijafrendin meikit ja hoitotuotteet? Oon joskus puoliläpällä sanonut sille, että vaadin naiseltani tiettyä ulkonäkötasoa. Ja koska maksan ne mielelläni, niin olen siinä asemassa että voin vaatia. Myös kampaajakäynnit maksan, vaatteita, kenkiä yms. Tarvitsen tiettyä tasoa ja olen valmis maksamaan siitä. Naiseni taas on asiasta mielissään, jopa haltioissaan. Hän ei ole omien sanojensa mukaan milloinkaan törmännyt vastaavanlaiseen piirteeseen miehessä?

M41

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkin näitä miehiä ketjussa. Eli taitaa olla suht yleistä, ehkä siitä vaan ei paljon puhuta. Ehkä miehet ei yleensä kehtaa myöntää että haluavat laitetun näköisen naisen ja maksavat siitä mielellään?

Vierailija
22/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijafrendi? Onpa oksettava ja alentava sanavalinta puolisosta. 

Kuulostaa 80-luvun teiniltä. Eli teinivuosiinsa jämähtäneeltä sedältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinuahan varten hän laittautuu. 

Vierailija
24/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt naisestasi maksullisen?

M54

Vierailija
25/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätietojen perusteella kuulostaa ihan hyvältä diililtä molemmin puolin. Eka ajattelin, että tässä on joku silikonit maksava setämies, joka tuunailee tyttöystävää kuin jotain autonriekaletta, mutta olikin järkevämpi meininki, ei aloitus tainnut olla mikään trollailu. Toinen tykkää tälläytyä ja toinen maksaa sen, kumpikin arvostaa lopputulosta, win-win ehdottomasti!

Ite en tykkää tällätä, niin ei oo tuollaista tapahtunut senkään takia.

Vierailija
26/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole Pera - kuka väitti? Pera on mun serkku ja se on jo vainaa. Tämä ketju on kyllä äärimmäisen tasokas ja arvelenkin että sen sijaan että joku vainaa olis kirjoittanut tän jostain pilvestä Suomen muotoisen pilven alla niin taitaakin kirjoittaja olla peppufrendi - mutta arvatkaas kenen peppufrendi... Ketkä ovatkaan kuin paita ja peppu???

Vierailija
27/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täysin yhteiset rahat, ja mieheni kutsuu minua vaimoksi. Mielestäni parempi diili. En tosin käytä juurikaan rahaa ulkonäköön. Luonnonkaunis mieheni sanoin.

Vierailija
28/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee niin, että mies maksaa mulle auton, asumisen,ruoat ja matkat ja mä voin käyttää rahani mihin haluan. Mutta siis ulkonäköjuttuja se ei mulle osta, ehkä terveyssiteitä tai shampoota joskus..

Mun mies ei ole koskaan sanonut että mun täytyisi olla tietyn näköinen tai mitään. Mä saan olla just se mikä mä oon.

Vierailija
29/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti ajateltu. Jos on pakko olla sovinisti niin kyllä tuo sitä sikaa kivasti taittaa.

Olen minäkin joskus ostanut nörtti poikkikselle vaatteen tai kengät, että ilkeää kuljetella julkisella paikalla. 

Vierailija
30/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se menee niin, että mies maksaa mulle auton, asumisen,ruoat ja matkat ja mä voin käyttää rahani mihin haluan. Mutta siis ulkonäköjuttuja se ei mulle osta, ehkä terveyssiteitä tai shampoota joskus..

Mun mies ei ole koskaan sanonut että mun täytyisi olla tietyn näköinen tai mitään. Mä saan olla just se mikä mä oon.

Eli lokkeilet miehen rahoilla :D

Vierailija
31/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi minullekin.

N27

Minulle ei, yököttävää jos en kelpaisi sellaisena kuin itse haluan olla vaan mies yrittää oikeuttaa joidenkin vaatimusten esittämistä.

Jep, kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Ei kiitos. 

Vierailija
32/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun maksat, ei kiinnosta. Mitä sitä täällä kyselet. Sitä paitsi muijafrendi on karmea sana.

Vierailija
33/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on sitä tasoa, että eiköhän se ole peräkammarin Pera joka kirjoittelee.

Vierailija
34/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi voittaa vielä toisen miehen. Sitten molemmat antaa hänelle rahaa. Naisen elämänlaatu paranee.

Vierailija
35/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi minullekin.

N27

Minulle ei, yököttävää jos en kelpaisi sellaisena kuin itse haluan olla vaan mies yrittää oikeuttaa joidenkin vaatimusten esittämistä.

Jep, kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Ei kiitos. 

Ei mulla ole mitään manipulaatioon liittyvää ajatusta, ei sitten yhtäkään. Vaan naiseni on ex-malli ja täten meille molemmille on tärkeää että hän näyttää niin hyvältä kun voi. Joten maksan mielelläni, koska hän on nyt matalapalkkatöissä, ja kauneudenhoito on tyyristä.

Ap

Vierailija
36/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut huhuja tällaisista miehistä. Ja maksavat myös vahaukset, koska käyttävät naisen toosaa mällisukkanaan. Seks.hyväkskäyttö ei ole pop, mieluummin laittaisit hänet paksuksi ja elättäisit lapsosia

Vierailija
37/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut huhuja tällaisista miehistä. Ja maksavat myös vahaukset, koska käyttävät naisen toosaa mällisukkanaan. Seks.hyväkskäyttö ei ole pop, mieluummin laittaisit hänet paksuksi ja elättäisit lapsosia

No hän ei pysty lapsia saamaan, mutta olemme ihan onnellisia veloja. Käytämme rahamme itseemme, elämyksiin, matkoihin ja välillä tilaillaan bdsm tuotteita kokeilumielessä.

Ap

Vierailija
38/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivasti ajateltu. Jos on pakko olla sovinisti niin kyllä tuo sitä sikaa kivasti taittaa.

Olen minäkin joskus ostanut nörtti poikkikselle vaatteen tai kengät, että ilkeää kuljetella julkisella paikalla. 

Mielenkiinnosta, miten olet esittänyt asian nörttipoikkikselle? Itselläni on nimittäin vähän samanlainen ongelma, mutta käänteisesti. Eli olen itse mies, ja haluaisin naiseni pukeutuvan vähän tyylikkäämmin. 

Vierailija
39/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mihin muualle ne mällít sitten pitäisi pumpata, ellei toosaan?

Vierailija
40/59 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan reilua. Nainen voi sijoittaa omat rahat pörssiin ja vaurastua. Sinulla on sitte huoliteltu ja varakas nainen.