Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitteletko ansaitsevasi elämässä luksusta?

Vierailija
29.07.2024 |

Ja jos, niin miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä jotain luxusta koen ansaitsevani ja se johtuu ihan työstä mitä teen. Se on korkealle arvostettua ja hyväpalkkaista. Koen että siitä syystä ansaitsen myös jotain luxusta. Sitten on pitänyt tietenkin valita, että mitä se luxus itselle on. Mulle se on kallis ja hyvä auto, merkkikäsilaukut ja ravintolaillalliset. Noi on olleet ne mun valinnat. Mutta ruokakaupassa en osta mitään ostereita, vaan ihan s-marketin lihapullia siinä missä kaikki muutkin. Tai en mä juo juuri koskaan shampanjaa, ihan kuohuviini on riittänyt.

Tämähän on varmasti ihan totta ja tosi moni juuri näin ajattelee. Tällä palstalla tuo kommentti kerää 74 alapeukkua ja syy on se, että tämän palstan enemmistö on pienituloisia ja erittäin kateellisia ihmisiä. Että jos vain lipsautat että sulla on jotain, tai haluat jotain, niin alapeukkua sataa. Niin kun ne sanoo kateus vie kalatkin vedestä. Mutta voin

Mä pistin alapeukun ihan vain sanan merkkilaukku vuoksi. En ole koskaan käsittänyt ja tuskin koskaan tulen käsittämäänkään, miten fiksu ihminen kokee jonkun _merkkilaukun_ elämän täyttymykseksi ja luxukseksi. En vain tajua ja myötähäpeän, sorry.

Vierailija
22/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksus niille joille se kuuluu! Nyt se on väärillä ihmisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle luksusta on mökkiranta, sienimetsä, vasta kalastettu tuore kala, puhdas ilma, hiljaisuus, huolettomuus, se että on aikaa. Turvaverkko ja mukava elämä. 

En koe mitenkään erityisesti ansainneeni kaikkea, koska osa on perittyä tai puolison hyväpalkkaisen työn mahdollistamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan