Elovenan uutuus kardemumma-vanilja kaurajuoma, todella hyvää jääkahvissa!
Lapsi nappasi vahingossa mulle kaupasta tuollaisen. Aivan älyttömän hyvää jääkahvissa, suosittelen!
Kommentit (58)
Jos juoma vaikuttaa suositulta palstalaisten keskuudessa, heittäkää bensaa liekkeihin rajoitetulla Kardepuppa-erällä.
Kiitos vinkistä. Mitään jääjuomia en juo, mutta syksyn kuumiin juomiin tuo saattaisi myös sopia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varoa kauramaito aiheita vauva palstalla. On nimittäin herkkä aihe monelle täällä.
Mikä tahansa aihe voi olla herkkä täällä. Nyt kukaan ei ole vielä tullut kyselemään, missä kauralla on tissi, vaikka sanaa kauramaito on käytetty jo muutaman kerran tässä ketjussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Mitään jääjuomia en juo, mutta syksyn kuumiin juomiin tuo saattaisi myös sopia.
Luulen, että sopii.
Ap
Jos tykkää jääkahvista, kannattaa myös kokeilla tehdä itse. Keitän aina kesällä täyden pannullisen ja ylijäävän maustan mieleisekseni, laitan jääkaappiin ja juon myöhemmin reilun maitomäärän kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistäkään aloituksista ei ikinä tiedä että onko joku firman edustaja mainostamassa.
Aina joku sinunlaisesi lässyttämässä tuollaista kun kehuu jotain tuotetta, luuletko todella että joku ison firman markkinointiosasto pyörisi vauvapalstalla mainostamassa :D Jessus miten tyhmiä ihmisiä
No, idea ei ole tyhmempi, kun kerran näin helppoa segmenttiä palstalla. tv. markkinointitäti
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää jääkahvista, kannattaa myös kokeilla tehdä itse. Keitän aina kesällä täyden pannullisen ja ylijäävän maustan mieleisekseni, laitan jääkaappiin ja juon myöhemmin reilun maitomäärän kera.
Joo, ei tää mikään valmis kahvijuoma ole, josta puhun, vaan tarkoitan, että käytän sitä itse tehdyssä jääkahvissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistäkään aloituksista ei ikinä tiedä että onko joku firman edustaja mainostamassa.
Aina joku sinunlaisesi lässyttämässä tuollaista kun kehuu jotain tuotetta, luuletko todella että joku ison firman markkinointiosasto pyörisi vauvapalstalla mainostamassa :D Jessus miten tyhmiä ihmisiä
Oliko jotain perusteita sille, että eivät pyöri? Ihan hyvin voivat pyöriä Joko ammattinsa puolesta tai ihan siviilissä ja antaa siinä ohessa firmallekin vähän mainosta. Työntekijät, jotka ovat sitoutuneet työpaikkansa menestyksen edistämiseen kyllä voivat harrastaa tällaista vapaallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tää mikään valmis kahvijuoma ole, josta puhun, vaan tarkoitan, että käytän sitä itse tehdyssä jääkahvissa.
Ap
Niin totta, näinhän se olikin. Tuota voisikin kokeilla, valmiit kahvijuomat ovat ihan liian laimeita makuuni, mutta tuota saa tietysti lisätä sen mikä omaan makuun sopii.
Vierailija kirjoitti:
Kaurajuoma aina pahaa
Tämä. Kokeiltu on ja huonoksi todettu. Juon kahvini mustana tai oikean kerman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurajuoma aina pahaa
Tämä. Kokeiltu on ja huonoksi todettu. Juon kahvini mustana tai oikean kerman kanssa.
Ehkä tää ketju ei oo sitten teille?
Ap
Ei kiitos. En koske niihin kaura-vesi-rypsiöljysotkuihin. Eikä kaura muutenkaan makuna niin hyvää ole, että sitä kahviinkin tunkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kallista. Kolme euroa litran purkin hinta, kun tavallinen kaurajuoma sama purkki on kaksi euroa, k-ruoka.
Luulenpa, että jos jää rahasta kiinni, niin saman asian ajaa itse maustaminen, siis että laittaa vähän kardemummaa ja ripauksen vaniljasokeria kahviin.
Ap
Hyvä. Löysin halvemman kaurajuoman 1,19€/L , gluteeniton ja siihen voisi kokeilla lisätä kardemummaa ja vaniljasokeria.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/kotimaista-kaurajuoma-1-l-gluteeniton/643…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kallista. Kolme euroa litran purkin hinta, kun tavallinen kaurajuoma sama purkki on kaksi euroa, k-ruoka.
Luulenpa, että jos jää rahasta kiinni, niin saman asian ajaa itse maustaminen, siis että laittaa vähän kardemummaa ja ripauksen vaniljasokeria kahviin.
Ap
Hyvä. Löysin halvemman kaurajuoman 1,19€/L , gluteeniton ja siihen voisi kokeilla lisätä kardemummaa ja vaniljasokeria.
Luulen, että tuo on sellainen peruskaurajuoma (ei kahviin tarkoitettu), joka ei ole ainakaan minun mielestäni hyvää kahvissa. Mun vanhemmat kyllä juovat tuollaistakin kahvin kanssa. Mä laitan tuota laimeampaa kyllä teehen.
Ap
Tavallinen suodatinkahvi on aika mitättömän makuista. Jo kerma parantaa sen makua selvästi. Mutta hyvä kun tehdään lisää vaihtoehtoja, mitä voi joukkoon lorauttaa. Useimmilla kumminkin taitaa olla vain tavallinen kahvinkeitin kotona, eikä mitään kahvikonetta. Jos itsellä olisi kahvikone, en tavallista kahvia enää edes joisi. Mutta onneksi siitä keitinkahvistakin saa näillä oheisjuomilla parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä suurin osa kuulemma Venäjän botteja tai jotain vastaavia🤣
Nyt oli niin läpinäkyvä hevonpaskamarkkinointialoitus että en koske ko. firman mihinkään juomiin.
Kuluttajien törkeää aliarvioimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luulen, että tuo on sellainen peruskaurajuoma (ei kahviin tarkoitettu), joka ei ole ainakaan minun mielestäni hyvää kahvissa. Mun vanhemmat kyllä juovat tuollaistakin kahvin kanssa. Mä laitan tuota laimeampaa kyllä teehen.
Ap
Sopii kahvin joukkoon.
Kannattaa varoa kauramaito aiheita vauva palstalla. On nimittäin herkkä aihe monelle täällä.