Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elovenan uutuus kardemumma-vanilja kaurajuoma, todella hyvää jääkahvissa!

Vierailija
29.07.2024 |

Lapsi nappasi vahingossa mulle kaupasta tuollaisen. Aivan älyttömän hyvää jääkahvissa, suosittelen!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistäkään aloituksista ei ikinä tiedä että onko joku firman edustaja mainostamassa.

Vierailija
2/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kokeilla, kiitos vinkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistäkään aloituksista ei ikinä tiedä että onko joku firman edustaja mainostamassa.

Jotenkin tällainen vaikuttaisi aika ohuelta mainoskampanjalta, mutta kaikenlaistahan sitä saa miettiä.

Ap

Vierailija
4/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kokeilla, kiitos vinkistä!

Kuumassa kahvissa en ole kokeillut, mutta sopii varmasti siihenkin. Olikos nyt turkkilaisessa kahvissa kardemummaa?

Ap

Vierailija
5/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majavan anaalirauhasia siellä nautiskellaan. Nam nam!

https://www.iltalehti.fi/ruoka/a/2013091517489392

Vierailija
6/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina joku sinunlaisesi lässyttämässä tuollaista kun kehuu jotain tuotetta, luuletko todella että joku ison firman markkinointiosasto pyörisi vauvapalstalla mainostamassa :D Jessus miten tyhmiä ihmisiä

Vierailija
7/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, kokeilen tavalliseen kahviin. Käytän normaalisti lehmänmaitoa mutta joskus kaipaa piristystä elämään, varsinkin kun olen muutoin kokonaan sokerittomalla ruokavaliolla. Se Elovenan "perus"kaurajuoma on ainakin hyvää kahvissa joten kokeilemisen arvoinen

Vierailija
8/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kallista. Kolme euroa litran purkin hinta, kun tavallinen kaurajuoma sama purkki on kaksi euroa, k-ruoka.

Vierailija
9/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, kokeilen tavalliseen kahviin. Käytän normaalisti lehmänmaitoa mutta joskus kaipaa piristystä elämään, varsinkin kun olen muutoin kokonaan sokerittomalla ruokavaliolla. Se Elovenan "perus"kaurajuoma on ainakin hyvää kahvissa joten kokeilemisen arvoinen

Peruskaurajuoma on myös ihan hyvää, mutta ei ihan niin hyvää kuin Ikaffe, ja siksi vuorottelen näitä kahta (mieluummin ostan kotimaista Elovenaa). Tämä oli kuitenkin mahtava piristys! Mä juon töissä kahvin lehmänmaidolla, mutta ei se ole yhtä hyvää kuin kauramaito.

Ap

Vierailija
10/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulle maksettiin tästä?

Vierailija
11/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kallista. Kolme euroa litran purkin hinta, kun tavallinen kaurajuoma sama purkki on kaksi euroa, k-ruoka.

Luulenpa, että jos jää rahasta kiinni, niin saman asian ajaa itse maustaminen, siis että laittaa vähän kardemummaa ja ripauksen vaniljasokeria kahviin.

Ap

Vierailija
12/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään enemmän OddlyGood Salted caramel tai Vanilja tuotteista. Ovat halvempiakin, kuin tuo Eloveran.

Vierailija
13/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulle maksettiin tästä?

Saman verran kuin muistakin palstalle kirjoittamistani viesteistä.

Ap

Vierailija
14/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kannattaa kokeilla muitakin makuja. Niitä on aika montaa eri ja eri merkeiltä!

Vierailija
15/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään enemmän OddlyGood Salted caramel tai Vanilja tuotteista. Ovat halvempiakin, kuin tuo Eloveran.

En oo maistanut. Mutta tuo Oddlygoodin peruskauramaito kahviin ei ole mun mielestä hyvää. Voi tietty olla, että nuo maustetut versiot ovat parempia.

Ap

Vierailija
16/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep kannattaa kokeilla muitakin makuja. Niitä on aika montaa eri ja eri merkeiltä!

Mun täytyy tunnustaa, että en ole edes huomannut kaupassa noita! Onneksi lapsi erehtyi.

Ap

Vierailija
17/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa myydään korvapuustikeksejä joissa on kardemumma. Eri asia jos ei halua vehnää. Jos sulla on mausteita, saat erikseen myös kahviin niitä.

Vierailija
18/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oatlyn iKaffe on mielestäni paras kahviin. Oon kokeillut varmaan kaikilta brändeiltä ja yllättävn paljon on eroja maussa ja koostumuksessa.

Vierailija
19/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oatlyn iKaffe on mielestäni paras kahviin. Oon kokeillut varmaan kaikilta brändeiltä ja yllättävn paljon on eroja maussa ja koostumuksessa.

Olen samaa mieltä. Toi Elovenan peruskauramaito on toiseksi paras. Mutta tuo maustettu versio on taas niin eri maailmasta, että siinä ei maistu se Elovenan perusmaku.

Ap

Vierailija
20/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina joku sinunlaisesi lässyttämässä tuollaista kun kehuu jotain tuotetta, luuletko todella että joku ison firman markkinointiosasto pyörisi vauvapalstalla mainostamassa :D Jessus miten tyhmiä ihmisiä

Joo, kehuin vähän aikaa sitten lidlin vessapaperia niin heti oli jotain "MENEEKÖ LIDLILLÄ NOIN HUONOSTI ETTÄ PITÄÄ VAUVAPALSTALLA MAINOSTAA!" kommenteissa 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme