Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elovenan uutuus kardemumma-vanilja kaurajuoma, todella hyvää jääkahvissa!

Vierailija
29.07.2024 |

Lapsi nappasi vahingossa mulle kaupasta tuollaisen. Aivan älyttömän hyvää jääkahvissa, suosittelen!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sopii kahvin joukkoon."

No niin siinä sanotaan, mutta ainakin minun mielestäni maistuu tosi pahalta kahvissa. Teessä hyvää.

Ap

Vierailija
42/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli niin läpinäkyvä hevonpaskamarkkinointialoitus että en koske ko. firman mihinkään juomiin.

Kuluttajien törkeää aliarvioimista.

Muista boikotoida myös kaurahiutaleita!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Eloveena-tyttö palautettu purkin kylkeen?Jos ei,niin jää ostamatta.Kuten Uncel-Bensit ja vastaavat.

Vierailija
44/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaardemumma kahvissa on tosi pahaa. 

Vierailija
45/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Eloveena-tyttö palautettu purkin kylkeen?Jos ei,niin jää ostamatta.Kuten Uncel-Bensit ja vastaavat.

Ei kai tossa kauramaidossa oo koskaan sitä tyttöä ollutkaan? Kaurahiutaleista en osaa sanoa.

Ap

Vierailija
46/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotkut ihmettelevät kaurajuoman hintaa, niin sitä on helppo tehdä myös itse. Sen voi myös maustaa itse. 

Vierailija
47/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jotkut ihmettelevät kaurajuoman hintaa, niin sitä on helppo tehdä myös itse. Sen voi myös maustaa itse. 

Joo, oon joskus lukenut ohjeet, mutta vielä en oo jaksanut kokeilla.

Ap

Vierailija
48/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tavaraa kalliilla ja halvalla eri paketissa,  lisää vain itse kardemumman ja vaniljasokerin Kotimaista kaurajuomaan.

Elovena Kaurajuoma kahviin. Ainesosat:

Kaurapohja (vesi, gluteeniton KAURA 11%), rapsiöljy, kalsium, happamuudensäätöaine (kaliumfosfaatit), luontaiset aromit (mm. vanilja ja kardemumma), emulgointiaine (E472e), stabilointiaine (gellaanikumi), suola, jodi, vitamiinit (B2, B12, D2).

Kotimaista gluteeniston kaurajuoma (sopii myös kahviin)

Ainesosat:

Vesi, KAURA (10 %), rypsiöljy, kalsiumkarbonaatti, suola, stabilointiaine (E 418), B2-vitamiini, B12- vitamiini, D2-vitamiini, foolihappo. Kauran ja rypsin alkuperä Suomi.

Valmistaja Juustoportti

Vierailija
49/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tavaraa kalliilla ja halvalla eri paketissa,  lisää vain itse kardemumman ja vaniljasokerin Kotimaista kaurajuomaan.

Elovena Kaurajuoma kahviin. Ainesosat:

Kaurapohja (vesi, gluteeniton KAURA 11%), rapsiöljy, kalsium, happamuudensäätöaine (kaliumfosfaatit), luontaiset aromit (mm. vanilja ja kardemumma), emulgointiaine (E472e), stabilointiaine (gellaanikumi), suola, jodi, vitamiinit (B2, B12, D2).

Kotimaista gluteeniston kaurajuoma (sopii myös kahviin)

Ainesosat:

Vesi, KAURA (10 %), rypsiöljy, kalsiumkarbonaatti, suola, stabilointiaine (E 418), B2-vitamiini, B12- vitamiini, D2-vitamiini, foolihappo. Kauran ja rypsin alkuperä Suomi.

Valmistaja Juustoportti

Kuten sanottua, nuo laihemmat kaurajuomat eivät oikein maistu hyvältä kahvissa, mutta kokeile ihmeessä.

Ap

Vierailija
50/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei nappaa mitään ylihintaista kauravaahtoa, vaan puolta halvempaa arkimaitoa, ja ostaa karkkia loppurahalla.

Vierailija
51/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ei nappaa mitään ylihintaista kauravaahtoa, vaan puolta halvempaa arkimaitoa, ja ostaa karkkia loppurahalla.

No ensinnäkään se lapsi ei maksanut niitä ostoksia, mutta luuletko, että mä en huomaisi, jos lapsi menisi kauppaan ja toisi sieltä lehmänmaitoa mulle kahviin, kun pyydän kahvimaitoa?

Ap

Vierailija
52/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt tästä kuumassa kahvissa, maku on liian voimakas. Tai sitten täytyy laittaa tosi vähän ja loput normaalia kauramaitoa.

Vierailija
53/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveää kuraa. Ostin myös vahingossa, mutta sen loppupurkin kaataminen viemäriin oli ihan tietoinen valinta.

Maistui lähinnä vaniljaesanssilta ja lievästi vanhalta kardemummalta. Kahvin kanssa aivan järkyttävä yhdistelmä.

Vierailija
54/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveää kuraa. Ostin myös vahingossa, mutta sen loppupurkin kaataminen viemäriin oli ihan tietoinen valinta.

Maistui lähinnä vaniljaesanssilta ja lievästi vanhalta kardemummalta. Kahvin kanssa aivan järkyttävä yhdistelmä.

Mä taas en maista tuosta vaniljaa juuri ollenkaan. Kardemumma maistuu aika vahvasti. 

Ap

Vierailija
55/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkäsin just siitä, että kardemumma maistuu vahvasti. Kun katsoin pakettia, ajattelin, että tämä ei varmaankaan maistu juuri miltään.

Ap

Vierailija
56/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurajuomat ei mulle maistu kahvin kanssa, ovat vielä kalliita ja niissä on turhia kaloreita. Mutta teen rasvattomasta maidosta vaahtoa ja laitan päälle kanelia, vinkkisi ansiosta kokeilen vielä vaniljaakin mukaan. 

Vierailija
57/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurajuomat ei mulle maistu kahvin kanssa, ovat vielä kalliita ja niissä on turhia kaloreita. Mutta teen rasvattomasta maidosta vaahtoa ja laitan päälle kanelia, vinkkisi ansiosta kokeilen vielä vaniljaakin mukaan. 

En tiennytkään, että rasvattomasta maidosta saa vaahtoa!

Ap

Vierailija
58/58 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistäkään aloituksista ei ikinä tiedä että onko joku firman edustaja mainostamassa.

Aina joku sinunlaisesi lässyttämässä tuollaista kun kehuu jotain tuotetta, luuletko todella että joku ison firman markkinointiosasto pyörisi vauvapalstalla mainostamassa :D Jessus miten tyhmiä ihmisiä

Oliko jotain perusteita sille, että eivät pyöri? Ihan hyvin voivat pyöriä Joko ammattinsa puolesta tai ihan siviilissä ja antaa siinä ohessa firmallekin vähän mainosta. Työntekijät, jotka ovat sitoutuneet työpaikkansa menestyksen edistämiseen kyllä voivat harrastaa tällaista vapaallakin.

Vaikea uskoa tällä palstalla olevan sellaista vetovoimaa, että kukaan jaksaisi alkaa promoamaan työkseen tai edes oman työn ohessa. Me tavikset voimme ajankäyttönä keskustella omista kokemuksistamme eri tuotteiden osalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan