Selostajakonkari laukoi todella pöyristyttävän kommentin suorassa lähetyksessä potkut
https://www.is.fi/olympialaiset/art-2000010593282.html
Tiedättehän millaisia naiset ovat, hengailevat ja meikkaavat, Ballard sanoi.
Kommentit (286)
Kylläpäs palstan päivystävillä penistelineillä menee tunteisiin 🤣🖕🏻 naisia mollannut toimittaja sai ansaitusti potkut, turva vinkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on ollut niinn että heikompaa osapuolta ei saa irvailla edes huumorimielellä. Miehistä, jotka edelleen näköjään koetaan ylivoimaisina, saa sanoa ihan mitä vaan. Huumorimielellä tai tosissaan, kaikki käy. He vain naureskelevat, kun on siihen varaa. Eikö niin, siskot?
Mitä miehistä nyt on sanottu? Anna joku esimerkki.
Teille muijille pitäisi kaikki tuoda eteen. Huoh!
Eli ei mitään. Tyhjän lärpätystä kommenttisi siis.
Et siis todellakaan osaa käyttää edes palstan hakutoimintoa?Ruikuti ruikuti
Siinä jälleen laadukas kommentti palstalla päivystäjältä naiselta.
Nykyaikaisien olympialaisten perusuutisointia. Kuka nyt urheilua jaksaa seurata?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs palstan päivystävillä penistelineillä menee tunteisiin 🤣🖕🏻 naisia mollannut toimittaja sai ansaitusti potkut, turva vinkua
Totta. Penisteline on sellainen mihin penis laitetaan eli nainen.
Suuri osa kaikesta ihmisten huumorista sisältää jonkinlaista vitsailua jostain toisista ihmisistä. Vaikka en itse Putous-ohjelmasta pitänyt, niin se oli kuitenkin supersuosittu ja lähes kaikki hahmot parodioi jotain henkilöä tai ihmisryhmää. Eikä niitäkään näyttelijöitä tai ohjelmaa hyllytetty, vaan rakastettiin.
Miksi ihmisten nahka on nykyään seitinohut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on ollut niinn että heikompaa osapuolta ei saa irvailla edes huumorimielellä. Miehistä, jotka edelleen näköjään koetaan ylivoimaisina, saa sanoa ihan mitä vaan. Huumorimielellä tai tosissaan, kaikki käy. He vain naureskelevat, kun on siihen varaa. Eikö niin, siskot?
Teille muijille pitäisi kaikki tuoda eteen. Huoh!
Eli ei mitään. Tyhjän lärpätystä kommenttisi siis.
Et siis todellakaan osaa käyttää edes palstan hakutoimintoa?Ei tietenkään koska
Kerro mitä etsin niin hoidan homman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penisteline on se objekti jossa penis roikkuu eli mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne parempaankaan kykene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamuijat laittavat emättimeen vain toisen naisen käden. Olkapäätä myöden.
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa kaikesta ihmisten huumorista sisältää jonkinlaista vitsailua jostain toisista ihmisistä. Vaikka en itse Putous-ohjelmasta pitänyt, niin se oli kuitenkin supersuosittu ja lähes kaikki hahmot parodioi jotain henkilöä tai ihmisryhmää. Eikä niitäkään näyttelijöitä tai ohjelmaa hyllytetty, vaan rakastettiin.
Putous on sketsiä. Olympiaselostus ei.
Vierailija kirjoitti:
Iso mekkala yhdestä lauseesta, jonka itse ottaisin huumorilla. Mitähän loukkaavaa tuossa lauseessa oikeasti oli? Ja, olen itse nainen enkä meikkaa ollenkaan.
Tästä 200% samaa mieltä.
Vie täysin pohjaa naisten oikeuksien puolustamiselta silloin, kun sille oikeasti olisi tarvetta, kun aletaan loukkaantua ihan joka asiasta.
Siis, wtf. vankilaan kuuluisi tällaiset naisvihaajat!!!
Miksi keski-ikäiset naiset ovat näin täynnä naisvihaa?
Tuo kommentti oli typerä ja ammattiurheilijoita vähättelevä.
"Sinähän väitit juuri niin. Että Bob kyllä ymmärtäisi halventavan kommentin olevan vitsi, toisin kuin minä en ymmärtäisi hänen kommenttiaan vitsiksi."
Ai nyt laitat jo sanoja suuhuni? Sanoin että ehkä Bob ymmärtäisi halventavan kommenttisi vitsiksi, tai sitten ei. En sanonut että kommenttisi välttämättä olisi vitsi vaikka hän niin ajattelisi. Sitä emme minä tai Bob voisi tietää. Enkä todellakaan sanonut tietäväni että Bobin kommentti oli vitsi tai ei ollut. Kannattaa harjoitella sitä luetun ymmärtämistä. Ja pysytellä faktoissa eikä tehdä yleistäviä olettamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Meikkaavien naisten nahka on erityisen ohut, koska tasa-arvo ja kasvavat ulkonäköpaineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa ei ole koskaan sanottu miehistä vitsillä mitään? 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vikahan ei siis ollut siinä että setä olisi ollut väärässä vaan siinä että setä oli oikeassa. Kuten niin monesti muulloinkin, suuremman rangaistuksen saa oikeassaolemisesta kuin väärässäolemisesta, kun tää nykyaika on aika isolta osin sitä että milloin mitäkin valetta kaupataan puoliväkisin totuutena.
Mistä se sinäkään tiedät mitä uimarit tekevät, naiset tai miehet, kun poistuvat pukuhuoneeseen? Itse olen tässä viime vuodet viettänyt kaiken liikenevän ajan uimahallilla ja toiminut aktiivisesti kisoissa toimitsijana, ja voin kertoa, että kukaan ei siellä syöksy meikkaamaan lajien välillä tai ennen palkinnonjakoa. Tai sen jälkeen.
Typerä kommentti selostajalta, minkä hänen kollegansa studiossa heti olikin kertonut. Jos ei itse hahmota, miten urheilijoista puhutaan arvostavasti, silloin on varmasti paras lopettaa nuo hommat.
Maanantai ja vanhatpiiat näin täynnä miesvihaa. Terapeutti peruuttanut viikon vastaanotot yllättäen?
Vierailija kirjoitti:
"Sinähän väitit juuri niin. Että Bob kyllä ymmärtäisi halventavan kommentin olevan vitsi, toisin kuin minä en ymmärtäisi hänen kommenttiaan vitsiksi."
Ai nyt laitat jo sanoja suuhuni? Sanoin että ehkä Bob ymmärtäisi halventavan kommenttisi vitsiksi, tai sitten ei. En sanonut että kommenttisi välttämättä olisi vitsi vaikka hän niin ajattelisi. Sitä emme minä tai Bob voisi tietää. Enkä todellakaan sanonut tietäväni että Bobin kommentti oli vitsi tai ei ollut. Kannattaa harjoitella sitä luetun ymmärtämistä. Ja pysytellä faktoissa eikä tehdä yleistäviä olettamuksia.
Miksi Bobin pitäisi ymmärtää sanomani vitsiksi, jos hän ei voi tietää onko se sitä vai ei?
Miksi Bobin kommentti pitäisi ymmärtää vitsiksi, kun se ei sitä ollut? Tai jos oli, se oli joka tapauksessa mauton eikä sovi hänen työtään tekevän ihmisen suuhun työtilanteessa.
Ei ole nyt uskonasioista kyse. Sanottu mikä sanottu. Ehkä lipsahti, mutta väärässä paikassa ja seuraus oli oikea.