Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En yhtään ihmettele miksei miehet kiinnostu musta

Vierailija
28.07.2024 |

Aina kun lukee noita "tähän asiaan ihastuin vaimossani" -juttuja, niin tajuaa että mussa ei ole mitään ominaisuuksia joita noissa mainitaan. Ei kauniita silmiä, pitkiä jalkoja, ihania huulia, hyvä takapuolta, siroutta, kauniita käsiä, lantion kaarta, ihania rintoja. En myöskään ole luonteeltani iloinen, sosiaalinen tai äidillinen.

Näillä mennään. Yksin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tää on, mutta jokaisella on persoona joka sitten kolahtaa johokuhun. Ei ole yhtä tiettyä naistyyppiä joka viehättää kaikkia miehiä. Itse naisena tykkään Kamala Harrisin räväkästä naurusta, jollekin toiselle se voi olla kauhistus.

Tuo on jotenkin sairasta kui ka naiset kuvittelevat virheellisesti että aina kelpaa eikä mitään väliä millainen nainen on. Mutta onhan niitä vanhoja piikoja ollut aina ja jokainen on kuvitellut että kelpaa ilman muutosta

Vierailija
22/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tää on, mutta jokaisella on persoona joka sitten kolahtaa johokuhun. Ei ole yhtä tiettyä naistyyppiä joka viehättää kaikkia miehiä. Itse naisena tykkään Kamala Harrisin räväkästä naurusta, jollekin toiselle se voi olla kauhistus.

Ei ole trolli. Olen jo kohta kymmenen vuotta ollut yksin, edellisen miehen sain puoliväkisin pakotettua suhteeseen kanssani (joka päättyi siihen, että hän petti minua kauniin naisen kanssa).

Ap

Juu, koska kaikki miehet saavat kauniin naisen. Ei kun hetkinen, palstahan on täynnä avauksia, missä miehet eivät saa haluamiaan naisia. 😂

Miten niin haluamiaan naisia? Eivät saa naista ylipäänsä.

Juu. Sori! Ei min

Sivusta kommentoin, että viesti johon vastasit, tarkoitti, että eivät saa sitä pubiruusuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jotenkin sairasta kui ka naiset kuvittelevat virheellisesti että aina kelpaa eikä mitään väliä millainen nainen on. Mutta onhan niitä vanhoja piikoja ollut aina ja jokainen on kuvitellut että kelpaa ilman muutosta

Miten niin? Jotkut ihmiset ovat kautta aikojen jättäytyneet parisuhdemarkkinoilta pois omasta tahdostaan.

Vierailija
24/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla iloinen, äidillinen tai sosiaalinen, mieluummin just päinvastoin. Sinulla on siis ainakin kolme vahvuutta.

Siis sinä pidät negatiivisista, epäsosiaalisista ja itsekkäistä naisista? No, Suomessa niitä kyllä riittää. En tosin ymmärrä mikä noissa ominaisuuksissa viehättää?

Vierailija
25/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni rakastui minussa juuri siihen, että en ole puhelias, sosiaalinen, pinnallinen kälättäjä, vaan kiinnostava juuri siksi kun olin alkuun etäisen oloinen, enkä halua missään nimessä lapsia. Omasta mielestäni olin myös lihava ja outo, mutta hän näki minut kauniina.

Vierailija
26/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla iloinen, äidillinen tai sosiaalinen, mieluummin just päinvastoin. Sinulla on siis ainakin kolme vahvuutta.

Siis sinä pidät negatiivisista, epäsosiaalisista ja itsekkäistä naisista? No, Suomessa niitä kyllä riittää. En tosin ymmärrä mikä noissa ominaisuuksissa viehättää?

Ei äidillisen vastakohta ole itsekäs. Jatkuva iloisuus on epänormaalia, ja monet miehetkin ovat epäsosiaalisia (en tarkoita nyt sitä persoonallisuushäiriötä).

Vierailija
27/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten edes kilttiä miestä halua vaan niitä komeita pitkiä miehiä jotka kuitenkin pettää. Varmasti saisit kunnollisen kiltin miehen mutta olet samanlainen nirso nainen kuten ne muut tavis naiset jotka haluaa niitä komeimpia miehiä joilla ollut 200 naista ennestään.

T: kitti mies

Vierailija
28/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läheskään kaikilla naisilla ole ihania huulia ja hyvää täydellistä persettä eli ovat taviksia eli olet tavis nainen ja sellaisen naiset miehet varmaan haluaa. Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä ja naista sinkkuna. Eli suurin osa on taviksia.

Vierailija
29/29 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei läheskään kaikilla naisilla ole ihania huulia ja hyvää täydellistä persettä eli ovat taviksia eli olet tavis nainen ja sellaisen naiset miehet varmaan haluaa. Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä ja naista sinkkuna. Eli suurin osa on taviksia.

Ei mutta jokin viehättävä piirre heissäkin on kuten vaikka kauniit silmät, nätti hymy tai hersyvä nauru. Ei tietenkään kaikkia noita ominaisuuksia tarvitse olla. Minulla ei vaan ole yhtäkään..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi