Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En yhtään ihmettele miksei miehet kiinnostu musta

Vierailija
28.07.2024 |

Aina kun lukee noita "tähän asiaan ihastuin vaimossani" -juttuja, niin tajuaa että mussa ei ole mitään ominaisuuksia joita noissa mainitaan. Ei kauniita silmiä, pitkiä jalkoja, ihania huulia, hyvä takapuolta, siroutta, kauniita käsiä, lantion kaarta, ihania rintoja. En myöskään ole luonteeltani iloinen, sosiaalinen tai äidillinen.

Näillä mennään. Yksin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tää on, mutta jokaisella on persoona joka sitten kolahtaa johokuhun. Ei ole yhtä tiettyä naistyyppiä joka viehättää kaikkia miehiä. Itse naisena tykkään Kamala Harrisin räväkästä naurusta, jollekin toiselle se voi olla kauhistus.

Vierailija
2/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut listaamistasi eivät ole ylitsepääsemättömiä ongelmia, mutta positiivisuuden puute on.

Josko työstäisit tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä miehen kanssa herkkua ole, muru. 

Ota pari yhden illan juttua, niin ei jää tunnetta että jäit jostain paitsi. Sit panosta naisystäviin, työhön ja muihin oikeasti tärkeisiin asioihin.

Sitten kun pariutuneet kaverisi viisikymppisinä eroaa ja kiroaa huonoja miessuhteitaan, voit todeta, että oma osasi on ollut parempi.

Vierailija
4/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tää on, mutta jokaisella on persoona joka sitten kolahtaa johokuhun. Ei ole yhtä tiettyä naistyyppiä joka viehättää kaikkia miehiä. Itse naisena tykkään Kamala Harrisin räväkästä naurusta, jollekin toiselle se voi olla kauhistus.

Ei ole trolli. Olen jo kohta kymmenen vuotta ollut yksin, edellisen miehen sain puoliväkisin pakotettua suhteeseen kanssani (joka päättyi siihen, että hän petti minua kauniin naisen kanssa).

Ap

Vierailija
5/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet lihava.

Vierailija
6/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se elämä miehen kanssa herkkua ole, muru. 

Ota pari yhden illan juttua, niin ei jää tunnetta että jäit jostain paitsi. Sit panosta naisystäviin, työhön ja muihin oikeasti tärkeisiin asioihin.

Sitten kun pariutuneet kaverisi viisikymppisinä eroaa ja kiroaa huonoja miessuhteitaan, voit todeta, että oma osasi on ollut parempi.

Kaipa niitä onnellisiakin liittoja on olemassa. Ja on eri asia olla yksin omasta tahdostaan kuin sen takia, ettei kukaan halua olla sun kanssa. Lapsettomuuskaan ei velaa haittaa, mutta on vastentahtoisesti lapsettomalle suuri suru.

Ap

Vierailija
7/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet lihava.

En ole.

Ap

Vierailija
8/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lukea liikaa noita ylistyksiä. Kaikissa naisissa on jokin rakastettava ominaisuus niin kuin ihmisissä yleensäkin. Jos se ei ole ulkoinen ominaisuus, niin se on jokin luonteen ominaisuus (esim. herkkyys, vaatimattomuus, viisaus, huumorintaju jne.). Löydä se itsestäsi äläkä tuomitse itseäsi niin jyrkästi!

Vierailija
9/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole trolli. Olen jo kohta kymmenen vuotta ollut yksin, edellisen miehen sain puoliväkisin pakotettua suhteeseen kanssani (joka päättyi siihen, että hän petti minua kauniin naisen kanssa).

Ap

Juu, koska kaikki miehet saavat kauniin naisen. Ei kun hetkinen, palstahan on täynnä avauksia, missä miehet eivät saa haluamiaan naisia. 😂

Vierailija
10/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiaan kesälomalle, siellä odottaa prinssi joka sormelle.

Vierailija
11/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla iloinen, äidillinen tai sosiaalinen, mieluummin just päinvastoin. Sinulla on siis ainakin kolme vahvuutta.

Vierailija
12/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu, koska kaikki miehet saavat kauniin naisen. Ei kun hetkinen, palstahan on täynnä avauksia, missä miehet eivät saa haluamiaan naisia. 😂

Eivät toki kaikki saa, mutta minun silloinen mieheni sai vihdoin sen kauniin naisen jonka perään oli monta vuotta jo haikaillut.

Ap

Vierailija
13/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Vaikka miehet kiinnostaisivat minusta, minä en kiinnostu heistä. Ei kertakaikkiaan kiinnosta. I win :) 

Et tarvitse ketään nurkkiin pyörimään, ei tarvitse kenellekään olla tekemisistään tilivelvollinen, ei tarvitse ketään odottaa, voi olla ja saa olla yksin onnellinen eikös? :) 

Itse olen ja suorastaan ahdistaa katsella pariskuntia että jos mun pitäisi tuohon hommaan lähteä 🙈

Vierailija
14/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten niin haluamiaan naisia? Eivät saa naista ylipäänsä.

Vierailija
15/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele minäkään. Ruma mt-ongelmainen, se siitä.

Vierailija
16/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin nainen mutta ihmettelen naisia jotka eivät ole mitään  kaunottaria mutta että ovat sen lisäksi vielä ilkeitä, rumia siis sisäisestikin. Eikö olisi vastapainoa jos vähemmän viehättävä on iloinen, mukava tai edes yrittää olla? Siis jos tosissaan toivoo että joku kiinnostuisi. 

Ei kaikki miehet ole kauniiden perässä (kauneus on katsojan silmässä),mutta harva mies kiinnostuu vihaisesta, kritisoivasta ja ilkeilevästä naisesta. Itsekin kaihdan heidän seuraansa. 

Vierailija
17/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten niin haluamiaan naisia? Eivät saa naista ylipäänsä.

Juu. Sori! Ei minulle ihan kaikki pubiruusut kelpaa.

Vierailija
18/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastuu johonkin osaan ihmisessä, ollaan jo lähtökohtaisesti väärillä vesillä.

Ihmiseen ihastutaan ja sitä rakastetaan kokonaisena, ei osia. Kaikki muu on bullshittiä.

Vierailija
19/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut listaamistasi eivät ole ylitsepääsemättömiä ongelmia, mutta positiivisuuden puute on.

Josko työstäisit tätä?

Tämä on hyvä ohje. Oon miettinyt esim Lola Odusogaa joka on kyllä ollut todellinen kaunotar aikoinaan mutta nyt alkanut oikein huolella viljelemään negatiivisuutta. Se ei toimi vaan tekee hänestä jollain tavoin ruman (vaikkei ole), naisellisuus ja positiivisuus toimisi paremmin.

Vain nuorilla, kauniilla ihmisillä on varaa olla negatiivinen. Meillä muilla ei. 

Vierailija
20/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja ilmeisesti kun olet siis omien sanojesi mukaan varsin epäsosiaalinen ja et kovinkaan positiivinen luonne, niin sinkkuna varmasti pysytkin. Ainakin minulle miehenä tulee sellaisesta naisesta aina fiilis, että hän jostain syystä inhoaa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän