Onko miehen sormessa oleva sormus este vai vain hidaste?
Mielipiteitä tähän.
Oma mielipide: todellakin este. En ikinä jaksaisi sekaantua varattuun.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen kiinnostus lopahtaa välittömästi.
Sama täällä. En haluaisi kenenkään pilaavan oman suhteeni ja kunnioitan toisten suhteita samalla tavalla.
Näinpä enkä myöskään pitäisi millään tavalla viehättävänä varattua, joka yrittäisi lähennellä ja vokotella minua. Oksentaisin kengilleen.
Kyllä Jaana tietää, että on vaan hidaste.
Vierailija kirjoitti:
Se on hokutin. Naiset näkee sormuksesta, että tuo mies on jo kelvannut jollekin naiselle eikä ole mikään olmi!
Pitäisiköhän tehdä testi. Teipata nimetön aina kesällä ulos lähtiessään siitä sormuksen nivelestä. Syksyllä sitten tehdä yökerhorundeja ja katsoa tapahtuuko mitään. Voisi olla hauskaakin.
M 3,14
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu täysin naisen tai miehen omasta arvomaailmasta. Onhan niitä jotka oikein haluaa varattuja miehiä, koska ne eivät jää ulisemaan perään.
Minulla on kokemusta siitä että todellakin jäävät ulisemaan perään, yksi jopa uhkaili että ellei hän minua saa niin ei saa kukaan muukaan, miehellä oli jopa lapsia, hyi hitto. Oli vaikea tapaus päästä eroon, silloin päätin ettei ikinä enää.
Kyllä se on este. Mutta osa miehistä ei pidä sormusta ollenkaan.
Pelkkä hidaste useimmilla. Tykkään myös kun antaa vähän haastetta. Miehen vaimon/naisen tunteet ei itseäni kiinnosta paskaakaan jos johonkuhun isken silmäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Sinkkumiehiäkin on tarjolla. En rupea kenenkään varatun miehen terapeutiksi.
Tarkoitat terapeutilla varmaankin panoa.
Se on elementti, joka estää ainakin itselläni kiinnostumasta yhtään sen enempää kyseisestä henkilöstä.
Satunnainen flirtti ja ystävyys on ok, mutta ei yhtään mitään muuta. En halua pettäjää, enkä olla kenenkään parisuhteen hämmentäjä.
Näin miehen näkökulmasta katsottuna on aivan sama onko naisella sormussormessa, toisin sanoen onko varattu taikka ei kyllä minä olen aina lähtenyt mukaan jos pillua saan. Vapaa valkoinen mies. Ainoa este on ,että kavereiden naisiin ei kosketa ilman kaverin lupaa.
Todellakin este. Aivoissani on jonkinlainen vipu jonka seurauksena pidän vieraita naimisissa olevia miehiä jokseenkin epäseksikkäinä jos selviää tyypin olevan naimisissa :D
Joillekin se on luokituslaitoksen sertifikaatti.
Kysyntää on sormuksen kanssa enemmän kuin ilman sormusta. Siksi pidän sormusta sinkkunakin.
Este. En ikinä alkaisi säätämään varatun kanssa. Kunnioitan itseäni sen verran, että en halua olla kenenkään likainen salaisuus. Uskon myös siihen, että kerran pettäjä on aina pettäjä.
Minä pyysin miestä laittamaan sormuksen taskuun, kun tapailimme. Myöhemmin hän osti minulle toiveitteni mukaisen sormuksen, niin sitten ei enää haitannut että hänellä se sormus oli.
Vierailija kirjoitti:
Este ja samalla ehkä kiinnostava mies muuttuu kuvottavaksi.
Kuinka sormus voi kuvottaa? Missä mainittiin, että se mies lähestyisi sinua siinä mielessä? Ilmeisesti kaikki miehet joihin et tunne vetoa ovat kuvottavia.
Joskus aikoinaan se oli ihan sama. Nykyään olisi este. Ei kiinnosta joutua mihinkään draamaan. Sellaiseen joskus joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on este. Mutta osa miehistä ei pidä sormusta ollenkaan.
Ei taida kovin moni enää käyttää sormusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Este ja samalla ehkä kiinnostava mies muuttuu kuvottavaksi.
Kuinka sormus voi kuvottaa? Missä mainittiin, että se mies lähestyisi sinua siinä mielessä? Ilmeisesti kaikki miehet joihin et tunne vetoa ovat kuvottavia.
No tuskin se sormus kuvottaa, mutta jos paljastuukin naimissa olevaksi, ja mies alkaa lääppimään tai ehdottelemaan, niin homma menee likaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen kiinnostus lopahtaa välittömästi.
Terve mieli toimii näin.
Sormus on merkki et henkilö on parisuhteeseen sitoutunut eikä hänen kuuluisi millään muotoa antaa minkäänlaista signaalia, ei mitään flirttejä tms.