Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos alkaisit myydä seksiä, millaista seksiä myisit?

Vierailija
28.07.2024 |

Jos tehdään ajatusleikki että alkaisit myydä seksiä niin millaista seksiä myisit ja millaisille asiakkaille? Tarjoaisitko esim koko yön paketteja? Mitä vaatimuksia asiakkaiden suhteen? Minkälaista hinnastoa yms?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun nuolemista yli 45v kokemuksella. Viimeistely isolla paksulla kullilla. 

Vierailija
2/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myisin ihan perinteisiä yhdyntöjä eri asennoissa, suihinottoa. Eroottista hierontaa. Myös tarjoaisin koko yön juttuja, yhdessä nukkumista. Asiakkaan tulisi olla turvallinen ja käyttää kondomia. Mielellään haluaisin myös varmistua että pitää vartaloani haluttavana, se olisi itselleni työssä tärkeää. Hinnastosta en osaa sanoa, ihan perushintoja. Yö voisi olla 500 tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ajatusleikki!

Varmaan sellaista ns. tyttöystäväkokemusta miehille ilman suutelua, eli yhdessäoloa ja suht perusseksiä, suihinottoa. Kondomi aina käytössä. Ei peppujuttuja minulle, itse voisin niitä tehdä toiselle (olen nainen). Valikoisin asiakkaani niin tarkkaan kuin pystyisin. Olisin hinnakas mutta hyvä (tottakai), että ihan kaikilla ei minuun olisi edes varaa. Voisin tarvittaessa esittää tyttöystävää vaikkapa ravintolassa tai juhlissa. Yön ylikin minut voisi buukata, mutta siitä saisi kyllä sitten maksaa. Tekisin hommia vähän, mutta huolella. Asiakkaan aikana huomioni olisi pelkästään hänessä.

Vierailija
4/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railakasta perseseksiä!

Vierailija
5/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa, perusseksiä, kättä ja oraalia. Asiakkailta vaatisin siisteyttä ja henkistä tasapainoa. 

Mieluimmin valikoisi pari-kolme sinkkua (sis. myös lesket). Aviomiehet eivät tulisi kyseeseen. Vain vaimon oikeaksi todistettu lupa muuttaisi asian.

Vierailija
6/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sub -Dom sidontaleikki seksiä. Yön yli tai jopa viikonlopun kestäviä.

Vierailija
7/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnaa olisi tarjolla

Vierailija
8/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa ja osaamatonta seksiä keskivartalolihavan minimunan kanssa. Bonuksena palveluntarjoajan kiintyminen jokaiseen naiseen, joka osoittaa hiemankin huomiota. 

Vierailija
9/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa, perusseksiä, kättä ja oraalia. Asiakkailta vaatisin siisteyttä ja henkistä tasapainoa. 

Mieluimmin valikoisi pari-kolme sinkkua (sis. myös lesket). Aviomiehet eivät tulisi kyseeseen. Vain vaimon oikeaksi todistettu lupa muuttaisi asian.

Ja kondomi olisi itsestäänselvyys. 

Vierailija
10/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa ja osaamatonta seksiä keskivartalolihavan minimunan kanssa. Bonuksena palveluntarjoajan kiintyminen jokaiseen naiseen, joka osoittaa hiemankin huomiota. 

Huomasin sinut. Kiinny minuun. 

Vierailija
11/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahnaa olisi tarjolla

Savustettua vai suolattua?

Vierailija
12/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna on kova. Eukko on liian innokas

Vierailija
13/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahnaa olisi tarjolla

Hapatettuna.

Vierailija
14/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun valttikortti ois isot ja hyvät F/G-kupin rinnat. Varmaan löytyisi tissimiehiä asiakkaaksi. Voivat halutessaan keskittyä tisseihin, muutoin aika perussettiä varmaan, mut suht villiä. Olen sängyssä liikkuvainen ja äänekäs. Ja syväkurkkuinen. Voin myös dildottaa miestä sträppärillä perseeseen jos niin haluaa ja ottaa kaikkia leluja estottomasti mukaan.

Vierailija
15/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaisin asiakkaita, mutta ei kuuluisi repertuaariini.

Vierailija
16/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjakuvaseksiä,näyttäisin asiakkaille miten karhut köyrii.

Vierailija
17/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun valttikortti ois isot ja hyvät F/G-kupin rinnat. Varmaan löytyisi tissimiehiä asiakkaaksi. Voivat halutessaan keskittyä tisseihin, muutoin aika perussettiä varmaan, mut suht villiä. Olen sängyssä liikkuvainen ja äänekäs. Ja syväkurkkuinen. Voin myös dildottaa miestä sträppärillä perseeseen jos niin haluaa ja ottaa kaikkia leluja estottomasti mukaan.

Uskon, että tuo valttikorttisi olisi suosittua alalla. Olisi muutenkin hyvä jotenkin erottautua joukosta ja tuo on kyllä hyvä tapa. Asiakkaita ihan varmasti riittäisi ja uskon, että ihan pelkästään tissileikkeihinkin, jos muuta ei kiinnostaisi tarjota. Syväkurkkuisuus taitaa myös olla monen miehen haave? Sähän tulisit ihan dominoimaan (pun intended!) skeneä!

t. (hetero)N44

Vierailija
18/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahnaa olisi tarjolla

Hapatettuna.

Mahtaa olla liukasta. 

Vierailija
19/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kannut ja leluja löytyy multakin. Joku vanha tissimies pääsisi vielä kerran apajille. 

Lelulla tekeminen olisi ehkä uutta ja eksoottista. 

#5.

Vierailija
20/80 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyydenpoistoa. Ihan ilmaiseksi tarjoaisin. Kaupan päälle kolme kertaa varmistukseksi.