Onko miehen sormessa oleva sormus este vai vain hidaste?
Mielipiteitä tähän.
Oma mielipide: todellakin este. En ikinä jaksaisi sekaantua varattuun.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Este ja samalla ehkä kiinnostava mies muuttuu kuvottavaksi.
Kuinka sormus voi kuvottaa? Missä mainittiin, että se mies lähestyisi sinua siinä mielessä? Ilmeisesti kaikki miehet joihin et tunne vetoa ovat kuvottavia.
Olen eri henkilö mutta tunnistan ilmiön ja arvelen että johtuu siitä että pitää sitä mitä sormus symboloi niin suuressa arvossa että koko mies alkaa ällöttää. Ja tietenkään ei koske kaikkia naimisissa olevia miehiä esim. työelämässä vaan sellasia jotka ilman mitään epäilyksen häivääkää ovat seksiä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sormus voi kuvottaa? Missä mainittiin, että se mies lähestyisi sinua siinä mielessä? Ilmeisesti kaikki miehet joihin et tunne vetoa ovat kuvottavia.
Olen eri henkilö mutta tunnistan ilmiön ja arvelen että johtuu siitä että pitää sitä mitä sormus symboloi niin suuressa arvossa että koko mies alkaa ällöttää. Ja tietenkään ei koske kaikkia naimisissa olevia miehiä esim. työelämässä vaan sellasia jotka ilman mitään epäilyksen häivääkää ovat seksiä vailla.
Ok, kiitos. Näköjään naisista voi oppia uutta vielä viisikymppisenä.
Jos henkilö on varattu, en haluaisi olla mukana pettämisessä, ei sovi arvomaailmaani. Enkä haluaisi tuhlata aikaani pettäjään, parempiakin on.
Este, en sekaannu varattuihin
Alkaa kuvottaa jos varattu alkaa flirttailee minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo johtuu ihan täysin siitä, että naimisiin mennessä molemmat luopuvat jostakin aloittaakseen yhteisen elämän..mies luopuu kavereistaan, sauna ja peli illoistaan, oluesta ja savukkeista. Nainen taas luopuu kaikenlaisen työn tekemisestä ja seksistä.
Niin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo johtuu ihan täysin siitä, että naimisiin mennessä molemmat luopuvat jostakin aloittaakseen yhteisen elämän..mies luopuu kavereistaan, sauna ja peli illoistaan, oluesta ja savukkeista. Nainen
Ehkä johtuu, ehkä ei. Reaktiota se ei silti estä ja on ainakin minulla niin vaistonvarainen ja ihan fyysinenkin, ettei siihen järjellä pysty vaikuttaa :)
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilö on varattu, en haluaisi olla mukana pettämisessä, ei sovi arvomaailmaani. Enkä haluaisi tuhlata aikaani pettäjään, parempiakin on.
Muutaman sekuntin kävi mielessä, sekaantua parisuhteessa olleeseen naiseen. Sama kohtalohan se olisi minulla ollut, joten jäin vain toiveikkaana odottamaan. Kannattiko? Meillä oli sittemmin juttu, mutta hänellä on nyt lapsi toisen kanssa, eli sanon että kannatti. Sain hienon kokemuksen, ja hän kaipaamansa parisuhteen.
Jos hän olisi lähtenyt mukaani enismmäisellä kerralla, olisi hän luultavasti kuitenkin lähtenyt myös luotani.
Tuo on kyllä ehdottomasti kiellettyä koskea kaverin muijaan tai panna sen exää. Yleensä exät savustetaan kokonaan ulkopuolelle koko porukasta, olkoon sitten vaikka jonkun kaverin puolison kaveri tai ei.