Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka luottaa siihen, ettei nainen petä?

Vierailija
28.07.2024 |

Ketju poistui. Aloittaja mietti, voiko naiseen koskaan luottaa. Jos on tullut aiemmin petetyksi ja mustasukkaisuus vaivaa, millä järkiperusteilla sitä voi helpottaa. Laitan vastauksen tähän.

Suurin osa parisuhteista on uskollisia eli siitä voi aina lähteä, että nainen ei petä. Naiseen voi luottaa.

Tämä on siis oletus ja muuta ei kannata olettaa.

Jokainen nainen on yksilö ja jokainen suhde on uusi suhde. 

Jokainen yksilö (suurin osa) ei petä ja jokainen suhde ei pääty pettämiseen. Suurin osa suhteista ei pääty pettämiseen, vaikka menisi poikki. Pieleen menneet suhteetkin on yleensä uskollisia.

On hyvin epätodennäköistä, että se uusi nainen pettää koskaan.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse tasollisesti itseesi verrattuna pari pykälää alempana oleva nainen, niin varmistut, ettei hän petä. Ainut vaara, että sinua itseäsi voi alkaa jossain vaiheessa kiinnostaa pettäminen.

Rumat naiset vasta pettävätkin. Vähän joku mies antaa jotain huomiota niin heti valmis...

Vierailija
42/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit:

luottaa ja toivoa parasta

luottaa ja pelätä pahinta

olla sairaalloisen mustasukkainen ja hakea varmistelua ja vakuuttelua joka käänteessä

...Loppupeleissä, ei sitä koskaan voi tietää mitä toisen päässä liikkuu, sama mitä suu sanoo. 

Sairaalloinen mustasukkaisuus tulee joka tapauksessa. Se on paranoidisen mustasukkaisuushäiriön lähtökohta. Ainoa mitä voin tehdä on hyväksyä se omalla kustannuksellani. Ei varmistelua, ei manipulointia, ei mitään sellaisia toimia, jotka ovat sitä paranoidista käytöstä. Siihen mä pystyn, en siihen, mitä on pääni sisällä.

On kahdenlaisia harhaisia, niitä jotka tunnistavat sairautensa ja reagoivat siihen. Sitten niitä, jotka eivät. Jotkut harhaiset parantuvat, koska he oppivat kiistämään harhansa. Olen tehnyt niin aiemmin skitsofrenian kohdalla. Minulla ei ole sellaisia ajatuksia.

Mutta mitäs jos yritänkin parantua ajatuksistani luottamuksen avulla? Se olisi mahtavaa.

Se menisi pahalla tavalla pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitse tasollisesti itseesi verrattuna pari pykälää alempana oleva nainen, niin varmistut, ettei hän petä. Ainut vaara, että sinua itseäsi voi alkaa jossain vaiheessa kiinnostaa pettäminen.

Rumat naiset vasta pettävätkin. Vähän joku mies antaa jotain huomiota niin heti valmis...

Vein ruman naiseni lenkille (ei niin ruma), mutta siitä tuli kaunis ja sitten se alkoi flirttailla muille miehille. Piti jättää se. Ei siksi, vaan oman pääni takia.

Vierailija
44/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun tyhmiä yleistyksiä. Mies tai nainen, yksilöjähän he ovat.

Jos podet sairaalloista mustasukkaisuutta, sinulla on heikko itsetunto ja persoonallisuushäiriö.

Rakasta ei voi omistaa ja luottamus on oma tahdonalainen  valinta.

Vierailija
45/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävä nainen joutaa mennä. Lumppu mikä lumppu.

Vierailija
46/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies kirjoittaa noin alkeellisesti.

Vierailija
47/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoululaisten pällien kokoontumisajot?

Vierailija
48/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi itseä pari tasoa alempi nainen palvoisi ja rakastaisi kymmeniä vuosia, avioliiton ajan, miestä, jolle hän on *pari tasoa alempi nainen*? Tuollainen ajatus tuppaa näkymään kaikessa.

Vierailija
49/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vtun tyhmiä yleistyksiä. Mies tai nainen, yksilöjähän he ovat.

Jos podet sairaalloista mustasukkaisuutta, sinulla on heikko itsetunto ja persoonallisuushäiriö.

Rakasta ei voi omistaa ja luottamus on oma tahdonalainen  valinta.

Vau. Siinähän se on. Rakasta ei voi omistaa ja luottamus on valinta.

Siinä kuulitte pettämislankoja tekevät. Ette te voi omistaa, luottamus on valintanne. Jos tulee nokkiin, ei se ole mikään syy.

Minulla on persoonallisuushäiriö ja olen paranoidisesti mustasukkainen. Haluaisin kovasti, että voisit elää yhden päivän elämääni. Sellaisen päivän, kun rakastin erittäin kaunista ja fiksua naista. Erittäin itsevarmaa myös. Olisit korviasi myöten rakastunut mustasukkaisuushäiriöinen, joka pettäisi 8 naisen kanssa. Mennäkseen kotiin naisen viereen nukkumaan.

Samalla jokainen päivä tuon naisen kanssa olisi kidutusta, koska itseasiassa, hän ei niin piittaa näistä sinun ongelmistasi. Tiedätkö mitä tarkoitan?

Yhtenä päivänä olet väsynyt ja tulee riitaa, olet menossa liian pitkälle.. Sitten yhtäkkiä täysi tyyneys valtaa tajunnan.

Mä lähen kävelee tästä vaan.

Nainen soittelee perään, laittaa viestiä, parkuu... lupaa sovittaa mitä ikinä onkaan tehnyt väärin.

Minä en ikinä vastannut. :D

Vierailija
50/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakoululaisten pällien kokoontumisajot?

Aikuiset puhuu. Mee pois.

Vierailija
51/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itseä pari tasoa alempi nainen palvoisi ja rakastaisi kymmeniä vuosia, avioliiton ajan, miestä, jolle hän on *pari tasoa alempi nainen*? Tuollainen ajatus tuppaa näkymään kaikessa.

Minä palvoisin, koska rakastan kaikkia naisia. :)

Paranoidinen.

Vierailija
52/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä henkilö sairastaa paranoidisen skitsofreniaa joka ilmenee pettämisharhoina. Olen työskennellyt psykiatrilla ja itselläni on myös läheiden ystävä, jolla on sama sairaus tosin paranoidiset harhat ovat toisen tyyppisiä. Valitettavasti sairauteen eivät tosiasiat, järkipuhe tai mitkään todisteet auta. Sairauteen auttaa jonkin verran hyvä hoitotasapaino, hyvin toimiva säännöllinen lääkitys. Jotkus jotkut oppivat tunnistamaan ja tiedostamaan ja taistelemaan niitä vastaan, mutta se on harvinaista. Ikävä juttu, kun on krooninen sairaus. Eniten kärsii henkilö itse ja ne läheiset joihin harhat kohdistuu. Pidättäytyminen parisuhteesta on viisas valinta. 

Niin. Olet ihan oikeilla jäljillä tässä tapauksessani.

Tosin, minulla ei ole enää skitsofreniaa. Minä löysin aikoinaan erään fiksun tytön avulla ratkaisut sen selättämiseksi.

Paranoidinen mustasukk

Siis sähän olet sekaisin kuin seinähullu. Ei sun kaltaisten pitäisi liikkua vapaana ihmisten ilmoilla. Kuuluisit suljetulle eristykseen muista ihmistä. Et hallitse ajatuksiasi mitenkään ja sitä mihin ne vie sinut. Olet ihan kuutamolla ja kuten mainitsin, seinähullu tapaus.

Sut pitäisi niputtaa ja pistää johonkin säilöön ja äkkiä. Miten avohoitotapaukset voi olla näin rajattomasti vapaana???

T. Tosimies 33

Vierailija
53/61 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuviteltuja noi jutut. Mutta jos haluaisi lopettaa tilanteen omalta osaltaan, pitäisi alkaa itse käyttäytyä moraalisesti. Nythän tässä ap käyttää jotain teinipettämistä verukkeena sille, että itse sikailee.

Ei suhteita varattuihin koskaan. Pitkä seurusteluaika ilman seksiä, syvä ystävyys pohjalla. 

Jos ei tuohon pysty voi tietysti alkaa suosia avoimia suhteita, joissa pettämistä ei voi tapahtua kun kaikki on sallittua.

Vierailija
54/61 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestähän se on kiinni antaako aihetta pettämiseen!?

Jos hoitaa suhteen hyvin, rakastaa ja arvostaa toista, jakaa arjen ja juhlan, on hyvää seksiä JA läheisyyttä JA rakkautta riski on hyvin hyvin pieni.

Yleensä pettämisellä haetaan sitä mitä omasta suhteesta puuttuu.

Vierailija
55/61 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs nainen pettää helpommin kuin luonnollinen ja naisellinen nainen.

Jostain syystä wt naisen näkee jo kaukaa nykyään. Aina sama look: Huomioväri, tatuoinnit, tekoripset ja ihonmyötäiset, pintaa mukailevat vaatteet.

Siihe päälle viel dokaus ja miehekäs luonne. 

Vierailija
56/61 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä henkilö sairastaa paranoidisen skitsofreniaa joka ilmenee pettämisharhoina. Olen työskennellyt psykiatrilla ja itselläni on myös läheiden ystävä, jolla on sama sairaus tosin paranoidiset harhat ovat toisen tyyppisiä. Valitettavasti sairauteen eivät tosiasiat, järkipuhe tai mitkään todisteet auta. Sairauteen auttaa jonkin verran hyvä hoitotasapaino, hyvin toimiva säännöllinen lääkitys. Jotkus jotkut oppivat tunnistamaan ja tiedostamaan ja taistelemaan niitä vastaan, mutta se on harvinaista. Ikävä juttu, kun on krooninen sairaus. Eniten kärsii henkilö itse ja ne läheiset joihin harhat kohdistuu. Pidättäytyminen parisuhteesta on viisas valinta. 

Niin. Olet ihan oikeilla jäljillä tässä tapauksessani.

Tosin, minulla ei ole enää skitsofreniaa. Minä löysin aikoinaan erään fiksun tytön avulla ratkaisut sen selättämiseksi.

Paranoidinen mustasukk

Minä en parantunut.

Vierailija
57/61 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa.  Niin paljon katkeria epäluuloisia elämäänsä ja itseensä pettyneitä haavoittuneita miehiä.

Se on aina surullista kun ihminen on noin haavoilla ja eksyksissä kuin nämä miehet täällä.  Toinen on vain heikompi toista, pienempikin vastoinkäyminen suistaa raiteiltaan.  Itsetunnostahan siinä on kysymys. Jos se  on terve, se kestää kolhaiujia uskomattoman paljon. Ei hajoa eikä mene rikki. 

Osataan surra terveellä tavalla, nousta ja jatkaa matkaa mieli terveenä ja usko ihmiseen tallella.  Ikävä kyllä näitä  rikkimenneitä Suomessa riittää, liekö kasvatuksen tulosta niin luulen.  Pahoinvoinita joka näkyy ja kuuluu.

Vierailija
58/61 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keneenkään voi lähtökohtaisesti luottaa, luottamus pitää ansaita. Toki se ei ole sen toisen vastuulla mitenkään paikata vanhoja traumoja, vaan lähtökohtaisesti tilanteen pitäisi olla neutraali.

Puolisoni oli alkuaikoina jopa sairaaloisen mustasukkainen tultuaan petetyksi useammassa aiemmassa parisuhteessa. Se oli minulle todella raskasta ensimmäiset vuodet, ja nyt vanhempana ja viisaampana en jaksaisi moista enää katsoa. Tilanne on kuitenkin korjaantunut ajan myötä, ja nykyään ongelmaa ei ole ja luottaa siihen, että minä en moista tee. Enkä tosiaan tee.

Mutta eipä sitä tosiaan koskaan voi alusta asti sokeasti luottaa. Omat tunteensa tulisi kuitenkin pystyä siinä määrin hallitsemaan, ettei aikaisempien suhteiden perusteella odota pahinta ja vieritä sitä kohtuutonta "todistustaakkaa" toisen niskaan.

Vierailija
59/61 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs nainen pettää helpommin kuin luonnollinen ja naisellinen nainen.

Jostain syystä wt naisen näkee jo kaukaa nykyään. Aina sama look: Huomioväri, tatuoinnit, tekoripset ja ihonmyötäiset, pintaa mukailevat vaatteet.

Siihe päälle viel dokaus ja miehekäs luonne. 

Joo, näet kaukaa tämän näköisen ihmisen, ja sitten ihmettelet että aina sama look! Mistäköhän syystä näen wt naisen jo kaukaa... Hmm... Mystistä.

Siinäpä ihmettelemistä! :D

Vierailija
60/61 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaa parisuhteen miehen kanssa - Tadaa! Ei nainen petä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi