Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma loppuu. Ihan järkyttävä ahdistus töihin menosta

Vierailija
28.07.2024 |

En halua. En jaksa kohdata ihmisiä. En jaksa puhua ja olla iloinen. Mitä hel***ä mä teen ettei tarvitse huomenna mennä?? Mistä mä taion yhtäkkiä niin paljon rahaa, ettei tarvitse mennä? 

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*oikeiden*

Vierailija
62/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*oikeiden*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on etätyö. Helpottaa kummasti ahdistusta!

Ei riitä!

Vierailija
64/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus samanlainen tilanne. Jälkeenpäin tajusin että olo oli niin hirveä että olisi pitänyt pyytää sairaslomaa. Oli masennus 

Minulla on ollut jo monta vuotta. En ole silti hakenut sairaslomaa. Ei se sillä parane. Jossain vaiheessa joutuu takaisin töihin ja sama jatkuu. Ainoastaan lopettamalla työt lopullisesti voin parantua.

Vierailija
65/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee etätyöpäivä. Ja Olisit opiskellut aikoinaan, niin olisit päässyt mielekkäiden ammattien markkinoille. T. töissä on parasta

Vierailija
66/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on etätyö. Helpottaa kummasti ahdistusta!

Ei riitä!

Ei niin. Etäpalaverit ja kommunikointi on silti päivittäistä ja työn seuranta. Ei sitä pääse karkuun.

Vierailija
67/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se helpottaa kun ensimmäinen päivä on ohi.

En ole ap, mutta minulla ei koskaan helpottanut ensimmäisen päivän jälkeen, ei edes ensimmäisen viikon jälkeen.

Vierailija
68/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen huomenna henkilääkärilleni ja pistän sen kirjoittamaan pari viikkoa sairauslomaa. 

Vierailija
69/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että positiivinen ajattelu ei ole muotia täällä, mutta te joita aidosti ahdistaa niin yrittäkää keksiä edes yksi kiva asia siellä töissä ja pitäkää siitä ajatuksesta kiinni, vaikka kahvitauko jos ei muuta.

Pidän kiinni ajatuksesta että lähden nykyisestä heti kun löydän uuden. Tyhjän päälle en uskalla. 

Pointtina tässä oli se, että ei kannata omalla ajattelulla tehdä töihin menosta vielä ahdistavampaa ja vastenmielisempää. Kun keskittyy niihin pieniin hyviin juttuihin niin se on mielelle parempi vaihtoehto kuin velloa negatiivisessa.

Noinhan se on, että paskasta pitää väkisin yrittää vääntää jotain siedettävää. Olen vain valehdellut itselleni jo liian kauan, enkä jaksa enää teeskennellä sietäväni tätä montaa vuotta enää.

Vierailija
70/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa hieman nähdä että monella muulla sama työhönpaluu ärsytys. Jos saisi oman työajan määritellä sekin jo auttaisi, mutta ei. 

T..yks aiemmin kommentoinut

Vierailija
71/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta minulla ei koskaan helpottanut ensimmäisen päivän jälkeen, ei edes ensimmäisen viikon jälkeen.

Samoin. Minulla itseasiassa ikävät oireet vain lisääntyvät ensimmäisten viikkojen aikana. Sinnittelen kuukaudesta toiseen töissä, vaikka se ei sovi luonteelleni ja elämäni kärsii huomattavasti siitä. Lomalla olen eri ihminen.

Vierailija
72/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti helpota sairaslomat johonkin lomien loppumisen aiheuttamaan ahdistukseen. Ongelma vaan siirtyy eteenpäin. Itseäni ärsyttää tuollaiset selkärangattomat paskat jotka eivät hoida töitään vaan ainostaan murehtivat ja valittavat kuinka on kamalaa. Tehkää itsellenne palvelus ja irtisanoutukaa. 

Totta kai jokaista välillä harmittaa töihin meno lomien jälkeen, mutta aika menee nopeasti ja uusi loma on taas pian edessä. Itselleni toimii hyvänä lääkkeenä se kun varaa jonkun matkan lämpimään syksylle/talvelle. Kummasti menee aika nopeammin kun on jotain mitä odottaa.

Vierailija
73/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se työ itsessään usein kivaa olekaan, ei ole tarkoituskaan. Itselleni tarkoitus on että se mahdollistaa kohtuullisen elintason. Siltä kantilta kun ajattelee niin ei se töissäkäynti niin kurjaa olekaan. Voisihan sitä jäädä jo poiskin mutta tiukkaa tulisi olemaan, taloudellisesti.

Vierailija
74/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työ loppui kun kesäloma alkoi. Onneksi ei tarvii mennä töihin olen niin väsynytkin etten jaksa. En hae tänä vuonna töitä enää en jaksa.

Vierailija
75/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vielä viikko lomaa, mutta ahdistus on nyt jo niin kova, etten tiedä miten kestän. Vihaan työtäni todella paljon. Loman aikana olen yrittänyt etsiä muuta työtä, mutta en ole löytänyt.

Vierailija
76/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni vielä viikko lomaa, mutta ahdistus on nyt jo niin kova, etten tiedä miten kestän. Vihaan työtäni todella paljon. Loman aikana olen yrittänyt etsiä muuta työtä, mutta en ole löytänyt.

Ryhdy yrittäjäksi? Muuta halvempaan maahan missä pärjää vähällä? Kerää säästöjä ja irtisanoudu? Rikas puoliso ja jäät kotiin kotiäidiksi tai -isäksi?

Vierailija
77/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ahdistaa mennä töihin koska aloitteeni DEI-koulutuksista on hylätty.

Vierailija
78/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy yrittäjäksi? Muuta halvempaan maahan missä pärjää vähällä? Kerää säästöjä ja irtisanoudu? Rikas puoliso ja jäät kotiin kotiäidiksi tai -isäksi?

Mietin koko ajan vaihtoehtoja. Ei (ainoa) elämä voi mennä näin, että joka päivä vtuttaa työn takia. Niin paha olla :(

Vierailija
79/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ahdistus oli viikonloppujenkin jälkeen ja lopulta ei vaan kestänyt enää, pakko oli mennä pomolle sanomaan että nyt riitti.

Vierailija
80/104 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten se ei ole enää normaalia lomaltapaluuahdistusta vaan työstä johtuvaa ahdistusta. Silloin kannattaa todella tehdä jotain, miksi tuhlata elämää kärsimiseen. Itse kärsin pahasta työhönpaluustressistä, mutta aina se menee ohi muutamassa päivässä, kun pääsee taas normaaliin rytmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi