Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma loppuu. Ihan järkyttävä ahdistus töihin menosta

Vierailija
28.07.2024 |

En halua. En jaksa kohdata ihmisiä. En jaksa puhua ja olla iloinen. Mitä hel***ä mä teen ettei tarvitse huomenna mennä?? Mistä mä taion yhtäkkiä niin paljon rahaa, ettei tarvitse mennä? 

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin neuvoksi säästämisen ja sijoittamisen, jotta pääsee oravanpyörästä pois, mutta kun ollaan Suomessa, niin verottaja syö kaiken, eikä kannata. Leveä sosiaaliturva siis paras vaihtoehto.

Vierailija
102/104 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin neuvoksi säästämisen ja sijoittamisen, jotta pääsee oravanpyörästä pois, mutta kun ollaan Suomessa, niin verottaja syö kaiken, eikä kannata. Leveä sosiaaliturva siis paras vaihtoehto.

Vaikka verottaja viekin, olen silti pyrkinyt säästämään ja sijoittamaan. Kyllä sillä tavalla olen vuosien puskurin saanut kasaan, jolla voisi elellä työttömänä. Toki vuosien työttömyyden jälkeen homma voisi sitten olla siinä. Kukaan ei välttämättä ottaisi enää töihin sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Post holiday blues on ihan todettu asia.

Entäs full time blues while working? Onko sekin normaalia. Minusta tämä ei tunnu hyvältä.

No tämä. Minä havahduin siinä vaiheessa kun mies naurahti todettuani jonkin työpäivän aikana että voi luoja että viduttaa että eikö sua aina. Ei ole ihan normaalia että on 24/7 vitutush töistä, ympäri vuoden ja lomankin jälkeen. Jonkin on muututtuva.

Jonkin on muututtava. Ei vaan tiedä, kuinka pitkälle ja kuinka pahaan jamaan pitää tilanne venyttää, ennen kuin muutos tapahtuu. Jos esim. palkka on hyvä, asuntolainaa on maksettava ja muukin elämä rahoitettava. Työn hakeminen on uuvuttavaa ja vastenmielistä, eikä edes tiedä, haluaako samaa alaa edes jatkaa missään muuallakaan. Niin monta epäsel

Oletko minä? Aivan sama tilanne ja samoja mietin.

Vierailija
104/104 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän tehnyt töitä lomani aikanakin. Aloitin "loman" heinäkuun alussa ja pidän vielä lomaa olympialaisten ajan, jotta niitä saan katsoa suht rauhassa. Sohvan nurkassa hieman työasioita välillä. 

Kyllähän se näin yrittäjänäkin ahdistaa samaan oravanpyörään hypätä. Vaikka joka kesäloman jälkeen päätän, että tästä eteenpäin otan rauhallisemmin enkä täytä kalenteria liikaa, niin jotenkin se aina lipsuu siihen samaan ruljanssiin... 

Toki minulla helpompaa se, että kukaan ei määrittele työaikojani ja pystyn määrittelemään työpäiväni aika vapaasti. Mutta enpä tiedä montaakaan ihmistä, jolla päähän ei ottaisi lomien loppuminen...

asianajaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi