Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänne suurin virhe?

Vierailija
28.07.2024 |

Omani oli hoitoalalle hakeutuminen.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin miehettömäksi ja lapsettomaksi, kun kuvittelin että vain elelemällä omaa elämääni Se Oikea tulee kyllä vastaan, eikä tarvi erityisesti etsiä. 

Nyt jälkeenpäin (jo vaihdevuodet ohittaneena) mietin, että elämäntapani huomioiden olisi pitänyt tajuta kuinka epätodennäköistä kenenkään löytäminen etsimättä on. Opiskeluaikojen jälkeen kun en introverttina ihmisenä muuta tehnyt kuin olin töissä (naisvaltaisilla työpaikoilla), kävin ruokakaupoissa ja välillä kävelyllä luonnossa, ja sitten olin kotona, pelaillen tietokoneella tai lukien kirjoja.

Sama mulla.

Vierailija
62/67 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mennä naimisiin mieheni kanssa ja jäädä suhteeseen vuosikymmeniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että vedin ekan kännin 7.luokalla. Tuon jälkeen on aivan kaikki mennyt pieleen vaikka tuntuu aika uskomattomalta kuinka tuollaisesta alkaneella joka viikonloppuisella kännäilyllä voi olla ollutkaan niin iso vaikutus.

Ymmärrän, et ole edes oppinut kirjoittamaan tuon takia.

*voi olla ollutkaan*=on voinut ollakaan 

Vierailija
64/67 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksanteri suuri. Huom. Argumentoin aloitukseen! Ei vauva foorumissa ole yhtään mitään kommentteja olemassa, vain ja ainoastaan mielipiteitä argumentillä!

Vierailija
65/67 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen huutanut lapsilleni. Olin liian kireä, olisi pitänyt ottaa rennommin. Tuntuu pahalta että olen huutanut pienille lapsilleni. Toki osoittanut paljon rakkautta, tehnyt paljon oikein mutta tuo huutaminen kaduttaa. Nyt kun he ovat teinejä olen rauhallinen ja hyväntuulinen. 

Vierailija
66/67 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä tismalleen sama

Vierailija
67/67 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pk-seudulle jääminen.