Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen täysi ateisti, mutta silti minusta tuo Pariisin viimeinen ehtoollinen-parodia oli täysin mauton.

Vierailija
28.07.2024 |

Ei lisättävää. Tyhmää touhua. 

Kommentit (1531)

Vierailija
1121/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"The offensive is political, and the entire ceremony was conceived as a political project. In an interview with Le Monde the day after the second round of the legislative elections, Thomas Jolly said that, in the event of a Rassemblement National victory, the Olympic Games ceremony he was finalising would become a sort of resistance ceremony. One can not be more explicit."

Vasemmisto, nyt olisi tilaisuus otta teoistanne vastuu ja olla rehellisiä.

Rehellinen vasemmistolainen?

Älä aseta rimaa liian korkealle.

Ranskassa äärioikeisto hävisi vaalit. Maltillinen oikeisto ja vasemmisto voitti. Ranskan äärivasemmistossa on Venäjää sympatiseeraavia puolueita, jotka haluava

Käytän tietenki koska se kuvaa marxilaista kansankiihottajaa täydellisesti ja sitähän sinä olet. 

Vierailija
1122/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:p

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun LBTQ klubi ei pilkkaa sitä uskontoa joka eniten syrjii heitä. Raukkikset.

Omituinen asenne. Pitää pilkata, jos on eri mieltä. Jos et pilkkaa, suojelet tai suosit. Eli vain pilkkaamalla osoitat vastustavan mielipiteen. 

Kuulostaa perussuomalaiselta tavalta ajatella.

Noh, kyllä me kaikki tiedämme miksi LBTQ porukka ei pilkkaa izlaamin uskoa: Koska ette uskalla. Sanokaa suoraan vaan.

Haastankin tässä nyt LBTQ-ryhmän edustajia esittämään omavalintaisesti kunnioittavan, neutraalin tai pilkkaavan performanssin, jossa kuvataan "profeetta" Muhammad, seuraavassa Helsinki pridessa.

Kristittyjen ja heidän tapojensa esittäminen on jo niin lame, eilispäivää ja boooooring. Jeesus nahka-asussa yms. = *hohhoijaa*. 🥱 Kenessäkään alle 70-vuotiaassa

Tässä teille vielä apua ideointiin:

Miten olisi vaikkapa seuraavassa pridessa profeetta Muhammad, islamin perustaja, suutelemassa intohimoisesti Muhammadin serkun ja vävyn, Ali ibn Abi Talibin kanssa aidoissa 600-luvun vaatteissa, sen jälkeen he riisuvat vaatteet, joiden alta toiselta paljastuu ihana keiju-perhos-kuosi sekä toiselta hurjat nahkavaatteet ja he aloittavat yhdessä iloisen villin tanssin It's Raining Men tahtiin!

Siinäpä olisi oikeasti uutta, säväyttävää, virkistävää ja erilaista! Kuka LBTQ-edustajista ottaa tästä ihanasta ajatuksesta kopin ja rohkenee lähteä toteuttamaan?

Go girls!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ne jaksaa vääntää kättä keskenään täällä😂 Nautin ihan törkeesti kun hihhulipersut ja kumppanit ottaa nokkiinsa näistä olympialaisista

Vierailija
1124/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ne jaksaa vääntää kättä keskenään täällä😂 Nautin ihan törkeesti kun hihhulipersut ja kumppanit ottaa nokkiinsa näistä olympialaisista

Mä olen kans nauranut tällä tyhjästä loukkaantumiselle jo monta kertaa 🤣 Pää punaisena huudetaan kuinka kristinuskoa on nyt haukuttu, mutta ei osata sanoa, miten 😂

Vierailija
1125/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä tekee vasemmisto? Haukkuu islamofobiseksi ja karttaa."

Jälleen tuo "vasemmisto" yhtänä klöntinä johon projisoit kaiken mistä et pidä. Edelleen, tuo vasemmiston hokeminen ei ole mitään todellista kritiikkiä. Ei ole olemassa mitään yhtä vasemistoa jossa kaikki ajattelisivat samalla tavalla ja olisivat samaa mieltä. Ihan kuten oikeistossakaan jokainen ei ole joka asiasta samaa mieltä.

Sinä siis tartut lillukanvarsiin. Selvä. Hauku islamia omalla nimellä ja naamallasi jos haluat näyttää minkälaista uskontokritiikkiä uskallat suoltaa. Muutan mieltäni heti kun löytyy yksikin vasemmistolainen joka haukkuu islamia. Tällä palstalla sellaisia ei ole, etkä sinäkään kykene olemaan sellainen vaikka saisit hiljennettyä

"Onko se haukkumista siksi, koska lavalla oli mielestäsi vääränlaisia ihmisiä?"

Alastomuus, siniseksi värjätty ihon voisi katsoa kieli poskella tehdyksi, sketsissä myös tallottiin niiden ruokien päällä joiden katsotaan symboloivan sitä kristuksen lihaa ja verta jonka jotkut uskovat puhdistavan heidän syntinsä.

"Teoksen" käsikirjoittajahan on joutunut kuuntelemaan isoisänsä pitämiä katekismus- tunteja vaikkei itse saanut kristillistä kasvatusta. Omat haavansa ja perheensä aikuisia kokemansa halveksunnan voisi terapoida muinkin keinoin kuin tahallaan loukkaamalla kaikkia jotka muistuttavat heistä.

Mutta sovitaan näin että seuraavassa pridessa minä hieron alastonta vartaloani, naudan verta ja koiran kakkaa pride lippuun neljän tuulen lakki päässäni ja se on vain minun taiteellinen kannanottoni siihen kuinka mikään ei ole enää puhdasta ja yksityistä. Yleisö nyökyttelee luultavasti täysin liikuttuneena.

Vierailija
1126/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kans nauranut tällä tyhjästä loukkaantumiselle jo monta kertaa 🤣 Pää punaisena huudetaan kuinka kristinuskoa on nyt haukuttu, mutta ei osata sanoa, miten 😂

-Alastomuus

-kivekset

-sarjakuvamainen maskeeraus

-ehtoollisen tallominen

Kerrotko montako kertaa tämä pitää vielä kirjata näin ranskalaisin viivoin tahi bulletein jotta sinäkin huomaat, että tämä on sulle perusteltu jo?

Vierailija
1127/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Minä kun olen tähän asti antanut itselleni kertoa, että loukkaavuden määrittelee loukattu ryhmä (vähemmistö) itse, eikä se loukkaaja tai joku sivullinen.

Tämä ei olekaan ilmeisesti totta kun kyse on vannoutuneista kristityistä? Mikä tekee juuri tästä vähemmistöstä poikkeuksen?

Vierailija
1128/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Alastomuus

-kivekset

-sarjakuvamainen maskeeraus

-ehtoollisen tallominen

Kerrotko montako kertaa tämä pitää vielä kirjata näin ranskalaisin viivoin tahi bulletein jotta sinäkin huomaat, että tämä on sulle perusteltu jo?

Me ollaan varmaan katsottu ihan eri ohjelmaa. Missä kohtaa siellä oli joku alasti? Kiveksiä ei ainakaan näkynyt, se on jo selvinnyt. Mikä vika maskeerauksessa oli? Mikä ehtoollinen? 

Vierailija
1129/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Pikkuletit loukkaavat saarivaltion asukkaiden jälkeläisiä, maalaus porosta ja tytöstä kauniissa maisemassa saamelaisia ja Afrikan tähti peli valkoista yliopistoa käyvää naista. Vaikkei tarkoitus ole todellakaan loukata, on se silti loukkaavaa koska loukkaantuja sen loukkaavaksi määrittelee.

Eikö tämä näin mennytkään?

Vierailija
1130/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Minä kun olen tähän asti antanut itselleni kertoa, että loukkaavuden määrittelee loukattu ryhmä (vähemmistö) itse, eikä se loukkaaja tai joku sivullinen.

Tämä ei olekaan ilmeisesti totta kun kyse on vannoutuneista kristityistä? Mikä tekee juuri tästä vähemmistöstä poikkeuksen?

Ovat Saatanan vihollisia, siksi.

Vierailija
1131/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettepäs uskalla tehdä julkisesti pilaa Muhammedista 😉

Tai islamista noin ylipäätään. Pelkkiä pelokkaita lampaita olette 😆

Vierailija
1132/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat Saatanan vihollisia, siksi.

Maallisilla ei ole vaikutusvaltaa, ei kontrollia, koska kristityille valta on Jumalalla, ei ihmisellä. Joten uhka f asimille.

Vierailija
1133/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh Yes! Oh Yes! The New Gay Testament!

-Barbara Butch

Vierailija
1134/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama, musta oli ihan hyvä show. Ei kaikkee tartte aina niin ryppyotsaisesti tulkita. Kaikki oli värikästä ja upeaa. Harmi että vettä tuli kaatamalla, se pilasi vähän tunnelmaa.

Vierailija
1135/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan uskalla, jos "kristitytkin" repii pelihousunsa sen takia, että joukko drag artisteja on näytöslavan ympärillä.

T. Uskova mummi

Vierailija
1136/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokevassenasset voisivat tehdä seuraavaksi pilaa islamista. Vai ettekö uskalla? Kristittyjä ja kristinuskoa on helppo pilkata mutta hyvin harva uskaltaa julkisesti pilata Islamia ja sen profeettaa...

Vierailija
1137/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oletin että se sininen smurffiukko oli ilmeinen viininjumala Dionysos. Miksi uskikset näki siinä Kristuksen?

Tyyppi oli sininen ja kietoutunut kukkiin ja hedelmiin.

Vierailija
1138/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat eivät uskalla pilkata Islamia koska siitä hyvästä voi m u s u tulla ja katkaista pilkkaajan kaulan 😆

Vierailija
1139/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lampaat eivät uskalla pilkata Islamia koska siitä hyvästä voi m u s u tulla ja katkaista pilkkaajan kaulan 😆

Eikö koraanissa sitten ole yhtään kohtausta, jossa istutaan pöydän ympärillä syömässä? Tai missään muussa mytologiassa? Entä Kalevalassa?

Vierailija
1140/1531 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan uskalla, jos "kristitytkin" repii pelihousunsa sen takia, että joukko drag artisteja on näytöslavan ympärillä.

T. Uskova mummi

No jaa, sanoisin, ettei tästä ole kukaan varsinaisesti loukkaantunut. Kunpahan vain on ihmisiä, joita "huvittaa" miten kaikkea "valkoista" kulttuuria saa talloa ja sen päälle kusta ihan miten huvittaa, siinä missä vähäinenkin etnisten kulttuurilla tai islamilla vitsaileminen kiihdyttää sekä etniset että vasemmiston valtavaan raivoon.